Waar heb je een hekel aan zonder aanwijsbare reden #2

27-11-2021 14:33 389 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier weer verder!

Deel 1: overig/aan-wie-of-aan-wat-heb-je-een-he ... #p32581647
Alle reacties Link kopieren
Blauwetrui schreef:
21-12-2021 16:46
Ik snap die hype ook niet.
Ben ik gelukkig niet de enige, ik dacht echt even dat iedereen dit geweldig vond, behalve ik😂🙈
Alle reacties Link kopieren
Truusdemier1981 schreef:
21-12-2021 17:50
Ben ik gelukkig niet de enige, ik dacht echt even dat iedereen dit geweldig vond, behalve ik😂🙈
Haha nee je bent niet de enige ;)
Alle reacties Link kopieren
Truusdemier1981 schreef:
21-12-2021 14:33
TikTok dansjes. Helemaal als volwassenen die doen.
Ik begrijp dat hele concept TikTok sowieso al niet, wat is daar nou leuk aan🤷‍♀️
ik ook niet, het verpest vooral hele muziek genre's
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
21-12-2021 17:57
ik ook niet, het verpest vooral hele muziek genre's
Nou, dat dus!
Alle reacties Link kopieren
Truusdemier1981 schreef:
21-12-2021 18:22
Nou, dat dus!
:high5:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Zwartschrijvende balpennen en mannen met grote horloges. O, en inderdaad mensen die ‘welke’ zeggen als ze ‘die’ bedoelen.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
may_ka schreef:
21-12-2021 20:15
Zwartschrijvende balpennen en mannen met grote horloges. O, en inderdaad mensen die ‘welke’ zeggen als ze ‘die’ bedoelen.

Oh, en mannen met zo’n dikke gouden ketting om hun nek, handen vol gouden ringen en om het plaatje compleet te maken de oren ook vol goud.(echt, ze bestaan)
Vreselijk!
Alle reacties Link kopieren
O, daar heb ik echt veel minder tegen dan tegen van die grote horloges.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
Niet dat het ooit geopend hebt, dus geen idee waar ze het over hebben al die tijd, maar ik zie iedere keer een topic voorbijkomen "Smijt de scholen dicht" en daar erger ik me kapot aan. Ik haatte dat domme "dicht- of opengooien" altijd al, maar dit vind ik de overtreffende trap.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
22-12-2021 13:16
Niet dat het ooit geopend hebt, dus geen idee waar ze het over hebben al die tijd, maar ik zie iedere keer een topic voorbijkomen "Smijt de scholen dicht" en daar erger ik me kapot aan. Ik haatte dat domme "dicht- of opengooien" altijd al, maar dit vind ik de overtreffende trap.
AMEN! Precies waar ik me ook kapot aan erger. Inderdaad vind ik dichtgooien al vreselijk, maar dichtsmijten is inderdaad nog dommer.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Ik wordt onpasselijk van voeten en zwangere buiken.

En ik haat sommige stoffen zoals polyester, nylon en wol.
Alle reacties Link kopieren
Al die mensen op linkedin nu met al die (in hun eigen ogen) ''wijze'' jaars-afsluitende posts. Waarbij ze vooral menen te moeten vertellen wat andere mensen wel of niet moeten doen, waar ze het wel of juist niet over moeten hebben met hun familie tijdens het kerstdiner.

Zo gigantisch vermoeiend. Hou eens op met andere mensen voorschrijven wat ze wel of niet moeten doen, en besef even iets meer dat jij zelf ook maar één van de miljoenmiljard mieren bent op deze aarde en, op een enkele uitzondering na, totaal niet bijzonder of bovengemiddeld inspirerend o.i.d.
Alle reacties Link kopieren
De ophef omtrend Kerst waardoor ik alweer dagen met anxiety rondloop.. en dat om die twee dagen pfff.
Ik voel me dan ook standaard niet lekker rond de feestdagen.
Wil gewoon lekker mijn eigen dingetjes doen, ben stiekem blij als het voorbij is, blij als die ophef weer voorbij.
Alle reacties Link kopieren
lisali schreef:
23-12-2021 09:30
Al die mensen op linkedin nu met al die (in hun eigen ogen) ''wijze'' jaars-afsluitende posts. Waarbij ze vooral menen te moeten vertellen wat andere mensen wel of niet moeten doen, waar ze het wel of juist niet over moeten hebben met hun familie tijdens het kerstdiner.

Zo gigantisch vermoeiend. Hou eens op met andere mensen voorschrijven wat ze wel of niet moeten doen, en besef even iets meer dat jij zelf ook maar één van de miljoenmiljard mieren bent op deze aarde en, op een enkele uitzondering na, totaal niet bijzonder of bovengemiddeld inspirerend o.i.d.
Dit vind ik sowieso al irritant.. dit zijn ook altijd van die dagen waar ik een beetje weg moet blijven van social media.
(Sowieso allemaal dat 'druk druk druk' op social media en zogenaamde Kerstwensen maar een persoonlijk berichtje sturen is er tegenwoordig niet meer bij)
yesss wijzigde dit bericht op 25-12-2021 09:55
9.05% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bint-el-nas schreef:
27-11-2021 16:42

- Mensen die middenin de winkelstraat ineens stil gaan staan, of mensen die midden voor de uitgang van een winkel of roltrap stil gaan staan.

Nog erger: als je ze wil passeren, gaan ze precies op dat moment ook weer lopen, zodat je ineens naast elkaar loopt. Moordneigingen krijg ik ervan.

Ook irritant: mensen die zeggen 'Tja, zo ben ik nou eenmaal.' Dus anderen moeten zich maar aan jou aanpassen. Misplaatste arrogantie.
Alle reacties Link kopieren
Aan kerst. Zo'n verplicht familie-gevoel.
Maar ik ben niet de enige want ik hoor steeds meer mensen die gewoon thuisblijven met de kerst.
Alle reacties Link kopieren
Blauwetrui schreef:
25-12-2021 08:46
Aan kerst. Zo'n verplicht familie-gevoel.
Maar ik ben niet de enige want ik hoor steeds meer mensen die gewoon thuisblijven met de kerst.
Hier ook..(liever niet quoten) ik hou wel van de Kerstsfeer, als in Winter, de lichtjes, Kerstfilms etc.
Maar Kerst zelf, pfff voel me ook nooit lekker, het is gewoon mentaal ieder jaar weer een struggle, gewoon die ophef al om die twee dagen :nut:

Het kan ook twee kanten op, of het is oke en gezellig of er zijn bepaalde triggers waar ik weer dagen van moet bijkomen...
Dus hoop op het eerste en dan morgen bijkomen met rust en een Kerstfilm :lol:
Alle reacties Link kopieren
Van die mensen met expres niet-matchende interieurs en bijbehorende kinderen met warrig haar in niet matchende kleren.
Alle reacties Link kopieren
@yesss haha inderdaad.. Overdreven gedoe altijd met je 'met kerst mag niemand alleen zijn' stem van Robert Ten Brink. Ga toch weg man..
Alle reacties Link kopieren
Blauwetrui schreef:
26-12-2021 09:56
@yesss haha inderdaad.. Overdreven gedoe altijd met je 'met kerst mag niemand alleen zijn' stem van Robert Ten Brink. Ga toch weg man..
Precies en dan de rest van het jaar hoor je niemand...
Maar met Kerst moet je je dan ineens heel zielig en alleen voelen :sarcastic: en is het ineens oh wat ga jij doen met Kerst? :there:
Misschien het hele jaar door wat meer laten zien dat je aan iemand denk ik dan. Zo het zit me even hoog ;-D
Zal ook echt blij zijn als het voorbij is.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja heel herkenbaar Yesss. Ik zou vanmiddag ook weggaan maar omdat we met teveel personen zijn heb ik het gecanceld. Dat zij met 10 personen bij elkaar willen zitten moeten ze helemaal zelf weten maar ik bedank hiervoor. Toen ik had afgezegd kreeg ik inderdaad wel de opmerking, ach dan zit je helemaal alleen? Nee hoor, ik ben niet zielig. Sterker nog ik vind het heerlijk zo in mijn eentje.
Komende week moet ik gewoon weer werken en gisteren ben ik nog langs een familielid gegaan. Nieuwjaarsdag ga ik een middagje naar mijn vader en verder ben ik lekker in mijn eentje. Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook herkenbaar.
Niet alleen met Kerst, ook met het thuiswerken. Ik woon alleen en krijg vaker de vraag of ik me dan nooit alleen of eenzaam voel.

Nee!
Lief bedoeld hoor, maar sommige mensen redden het gewoon prima om alleen te zijn
Alle reacties Link kopieren
Dat het de hele maand al somber weer is en juist beide kerstdagen hier vollop de zon heeft geschenen, als iets niet leuk is.. is het zon met kerst :-[
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Ha leuk topic!

Ik heb een hekel aan het afluisteren van mijn voicemail. Als ik een telefoontje gemist heb en ik zie dat ik een VM SMS heb, dan hoor je me diep zuchten.

Ik heb ook echt een hééékel aan sinaasappelpulp aan mijn vingers. Maar ja, verse jus vind ik dan weer erg lekker..
Truusdemier1981 schreef:
18-12-2021 09:50
Mensen die altijd langzamer rijden dan de toegestane snelheid. Rij gewoon door, en hou de boel niet op!
En dan op de middelste baan van een rustige driebaansweg zodat je, om de regels niet te overtreden, van de rechterbaan naar hééélemaal links moet om vervolgens weer hééélemaal naar rechts te moeten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven