Waar je niets over mag zeggen maar je doet het lekker toch!!

27-05-2017 21:01 1609 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo even een topic om je hart te luchten.
Waar je niets over mag zeggen normaal gesproken met warm weer maar je doet het lekker toch.
Gewoon omdat het kan!!
Alle reacties Link kopieren
De burgerlijke witte (spijker)broeken die weer uit de kast en aan de billen mogen als het weer een beetje zonnig wordt...zo lelijk...ja dan bedoel ik op íeder lichaamstype
Rouge__ schreef:
27-05-2017 21:55
dat ja, kreeg dat opeens vol in my face op me tijdlijn :facepalm: dacht echt nee he gaan we weer :facepalm:

en dat ik morgen 0900 ochtend naar een verjaardag moet in de middel of :furious: nowere aan de andere kant van het land. waarom niet om gewoon om 1100 desnoods. :facepalm:
o_o Ik om 11.00 uur in de buurt en ik vond mezelf al zielig.
Alle reacties Link kopieren
De buurtgenoten die hier tegenover hele dagen en avonden in het speeltuintje zitten met keiharde muziek. Zelfs 's avonds laat als je in bed ligt, gillende kinderen erbij en 's ochtends ligt het hele speeltuintje vol met afval.
toffifee schreef:
27-05-2017 21:57
Of van die vrouwen die vinden dat andere vrouwen iets niet mogen dragen omdat ze geen maatje 36 hebben. Die op anderen neerkijken ipv het prettig te vinden dat die vrouwen hun lijf niet weg stoppen omdat ze stevige bovenbenen hebben. Oh echt. Een witte legging is nog een kwestie van smaak, maar iemand afzeiken omdat ze korte broeken draagt? Ik ben vandaag met mijn vriendin op kledingjacht geweest en dat was vermoeiend. Zij heeft dikke bovenbenen namelijk. En ze paste een korte broek en zei dat dat niet kon met haar dikke benen. Ik zei dat dat prima kon met haar benen. Het is stikheet en waarom zou je wegstoppen? Lekker handig ook, een kek kort rokje als je jonge kinderen hebt en twintig keer op de knieën moet als ze wat laten vallen of je ze op moet tillen.
Doe niet zo flauw. Van mannen met ontbloot bovenlijf met bierbuik mag wel wat gezegd worden. :-D
Alle reacties Link kopieren
valisa schreef:
27-05-2017 21:31
Dat ik mijn man...die nu al 2 maanden van huis is voor werk...vanavond echt ontzettend mis.
Blehhh rode ogen van het huilen. Straks maar slapen en morgen weer een masker op voor de kinderen.
Nog 2 maanden te gaan 😔

En iedereen die maar vraagt of hij het daar naar zijn zin heeft...en ja dat is heel fijn dat hij het naar zijn zin heeft daar.
Maar niemand die vraagt of ik het nog een beetje naar mijn zin heb.
Zo klaag modus uit....
:hug: hier ook :) over een week op de helft. Kunnen we gaan aftellen. Maar ach wat zou ik af en toe ook graag even zeuren en klagen.
Of het allerergste: niet weten of je bovenbenen binnen de acceptabele norm vallen voor het dragen van een korte broek. Kan ik de maximale omtrek googlen? :nerd:

Ik droeg vandaag een korte broek omdat ik dacht dat het wel kon met mijn benen maar wie weet had ik het dus wel gruwelijk mis. :frusty:
anoniem_304001 wijzigde dit bericht op 27-05-2017 22:09
6.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
toffifee schreef:
27-05-2017 21:57
Of van die vrouwen die vinden dat andere vrouwen iets niet mogen dragen omdat ze geen maatje 36 hebben. Die op anderen neerkijken ipv het prettig te vinden dat die vrouwen hun lijf niet weg stoppen omdat ze stevige bovenbenen hebben. Oh echt. Een witte legging is nog een kwestie van smaak, maar iemand afzeiken omdat ze korte broeken draagt? Ik ben vandaag met mijn vriendin op kledingjacht geweest en dat was vermoeiend. Zij heeft dikke bovenbenen namelijk. En ze paste een korte broek en zei dat dat niet kon met haar dikke benen. Ik zei dat dat prima kon met haar benen. Het is stikheet en waarom zou je wegstoppen? Lekker handig ook, een kek kort rokje als je jonge kinderen hebt en twintig keer op de knieën moet als ze wat laten vallen of je ze op moet tillen.
Dit!
Alle reacties Link kopieren
reisa1978 schreef:
27-05-2017 22:02
o_o Ik om 11.00 uur in de buurt en ik vond mezelf al zielig.
haha ook een vroege verjaardag :bonk: ?
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik vraag me altijd af met wat voor issues mensen rondlopen die altijd maar op- en aanmerkingen hebben op hun medemens. Vooral vrouwen kunnen er wat van.
Sugarbaby schreef:
27-05-2017 22:00
Of nog erger: vinden dat iemand iets niet mag dragen, want "niet charmant". Wie zegt dat ik charmant wil zijn?

Nou, inderdaad. Laat iedereen gewoon dragen wat hij of zij wil, wat heb je er voor laat van als iemand er 'niet charmant' uitziet? Beter niet charmant dan altijd zo enorm veroordelend over mensen die niet aan je bekrompen wereldbeeld voldoen.
Tr0tter schreef:
27-05-2017 22:08
Nou, inderdaad. Laat iedereen gewoon dragen wat hij of zij wil, wat heb je er voor laat van als iemand er 'niet charmant' uitziet? Beter niet charmant dan altijd zo enorm veroordelend over mensen die niet aan je bekrompen wereldbeeld voldoen.
Dit topic gaat over bekrompenheid waar je niks van zegt maar het wel denkt. Natuurlijk mag iedereen dragen wat hij wilt maar iedereen mag er ook van denken wat hij wilt.
Alle reacties Link kopieren
Tr0tter schreef:
27-05-2017 22:08
Nou, inderdaad. Laat iedereen gewoon dragen wat hij of zij wil, wat heb je er voor laat van als iemand er 'niet charmant' uitziet? Beter niet charmant dan altijd zo enorm veroordelend over mensen die niet aan je bekrompen wereldbeeld voldoen.
+1
Blondie456 schreef:
27-05-2017 22:10
Dit topic gaat over bekrompenheid waar je niks van zegt maar het wel denkt. Natuurlijk mag iedereen dragen wat hij wilt maar iedereen mag er ook van denken wat hij wilt.
Dus dat is wat jullie hier doen, je bekrompenheid etaleren.

Het ziet er niet uit.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-05-2017 10:46
Reden: op de man
99.15% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-05-2017 10:46
Reden: off-topic
98.84% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mijn buurman, die zijn auto altijd tegen mijn bumper aan zet. Hij kan blijkbaar niet tegen meer dan 10 centimeter ruimte tussen auto's. Ook als ik mijn auto een stukje naar voren rij is hij er als de kippen bij om die van hem weer tegen mijn kont aan te plakken.

Pubers bij ons achter op het pleintje die tekeer gaan als gestoorde hyena's. Gelukkig was er afgelopen week een buurman die het zo zat was dat alle omwonenden konden horen hoe hij ze "vriendelijk" verzocht bij hun ouders in de tuin diezelfde herrie te maken.

Ik kreeg overigens vandaag commentaar omdat ik geen korte broek droeg....
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-05-2017 10:47
Reden: off-topic
98.89% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
27-05-2017 21:19
Die vrouwen vandaag in korte broeken. Ik vind dat zo lelijk bij een vrouw en zeker bij wat dikkere vrouwen met dikke bovenbenen en dat die pijpen dan naar hun kruis trekken. Dan gaan ze ook nog ongegeneerd aan die pijpen zitten trekken. Ik denk dan van doe dan een leuk rokje aan.
Haha, en ik dacht vandaag nou net: wat kan mij het eigenlijk schelen, even heen en weer in mijn tuinklof.

Anders doe ik echt heus een leuk jurkje aan, maar vandaag gewoon even niet.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-05-2017 10:47
Reden: off-topic
98.99% gewijzigd
Mevrouw75 schreef:
27-05-2017 22:19
Haha, en ik dacht vandaag nou net: wat kan mij het eigenlijk schelen, even heen en weer in mijn tuinklof.

Anders doe ik echt heus een leuk jurkje aan, maar vandaag gewoon even niet.
Meid, dat maakt ook niks uit maar ze maken er hier een groot ding van. Ik heb gewoon eerlijk gezegd dat ik het niet mooi vind.
Cateautje schreef:
27-05-2017 22:12
Dus dat is wat jullie hier doen, je bekrompenheid etaleren.

Het ziet er niet uit.
:rofl:
Mooi gezegd.

Hoewel ik hier zat dingen lees waar ik ook niet tegen zou kunnen. Een buurman die met een verrekijker naar binnen kijkt bij me bijvoorbeeld. Dat vind ik niet bekrompen om dat vervelend te vinden.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-05-2017 10:48
Reden: off-topic
99.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ginerva schreef:
27-05-2017 21:21
Of gewoon een lange harum broek, ik vind het ook geen gezicht
Een lange harembroek is al helemaal geen porum, echt niet. Dan zie je liever mijn blote benen met een korte broek die omhoog kruipt. Echt echt echt waar.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-05-2017 10:48
Reden: off-topic
98.73% gewijzigd
aaaanne schreef:
27-05-2017 22:22
:rofl:
Mooi gezegd.

Hoewel ik hier zat dingen lees waar ik ook niet tegen zou kunnen. Een buurman die met een verrekijker naar binnen kijkt bij me bijvoorbeeld. Dat vind ik niet bekrompen om dat vervelend te vinden.
Natuurlijk heb ik het daar niet over. Ik zou hem z'n verrekijker uit laten poepen.

Het is een kwestie van wie de schoen past...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven