Waar je niets over mag zeggen maar je doet het lekker toch!!

27-05-2017 21:01 1609 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo even een topic om je hart te luchten.
Waar je niets over mag zeggen normaal gesproken met warm weer maar je doet het lekker toch.
Gewoon omdat het kan!!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-05-2017 10:51
Reden: off-topicf
99.29% gewijzigd
As we speak zit ik in mijn harembroek te meuren als een bunzing op de bank. Ik heb namelijk de hele avond gewerkt bij tropische temperaturen. Hoe ik er dan uitzie boeit me niet, als ik het eind van mijn dienst maar haal. Idem mijn (mannelijke) collega van ongeveer 120 kilo in lange korte broek.

Ik ga douchen en naar bed. Vergeten de dames het niet goed te maken?
Ik erger me best wel eens aan sommige buren, maar dit topic doet me beseffen dat ik echt in mijn handjes mag knijpen!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Bossanova schreef:
27-05-2017 22:45
Iedereen mag van mij dragen wat ze willen, vind niet gauw iets aanstootgevend of eng.
Dit dus.
Het interesseert mij helemaal niks wat een ander draagt.
Gewoon aantrekken waar jij je fijn bij voelt.
sinnombre schreef:
27-05-2017 22:44
Waar ik mij aan stoor:

Al die asociale rokers die terrassen terroriseren met hun vieze gepaf.
Zo asociaal om iedereen in de stank te zetten.
Als je paft dan doe je dat maar in je eigen huis of in je eigen tuin.
Daar heb je buiten toch geen last van. Zelf ben ik eind 2015 gestopt met roken en ik was een kettingroker. Rokers zijn in veel cafe's al verbannen naar buiten. Mag het buiten dan ook niet meer? En als je buren paffen in hun eigen tuin en er zit een schutting tussen dan is dat vaak net zo dichtbij als op een terrasje.
Dymphnatam schreef:
27-05-2017 22:50
As we speak zit ik in mijn harembroek te meuren als een bunzing op de bank. Ik heb namelijk de hele avond gewerkt bij tropische temperaturen. Hoe ik er dan uitzie boeit me niet, als ik het eind van mijn dienst maar haal. Idem mijn (mannelijke) collega van ongeveer 120 kilo in lange korte broek.

Ik ga douchen en naar bed. Vergeten de dames het niet goed te maken?
Getver, wat een goor bericht. Viezigheid druipt ervan af.
anoniem_331975 wijzigde dit bericht op 27-05-2017 22:53
2.88% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-05-2017 10:52
97.18% gewijzigd
Van een man met bloot bovenlijf krijg je tenminste geen zure smaak in je bek. Van moraalridders wel.

Nu ga ik slapen, in het meest onooglijke broekje dat ik heb kunnen vinden.
Welterusten en voel u goed over uzelf. :thumbsup:
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-05-2017 10:52
98.94% gewijzigd
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
CarmiggelT schreef:
27-05-2017 22:52
Van een man met bloot bovenlijf krijg je tenminste geen zure smaak in je bek. Van moraalridders wel.

Nu ga ik slapen, in het meest onooglijke broekje dat ik heb kunnen vinden.
Welterusten en voel u goed over uzelf. :thumbsup:
:HA: Broekje! Kampeer ze. ;)
Kwintessens schreef:
27-05-2017 21:12
En het housefestival hier in de buurt met z'n gedreun. En dat duurt nog tot 12 uur, de ramen rammelen in de sponningen.
Omgeving Amsterdam? Hier ook zulk gedreun in elk geval.... (909 festival)
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
sinnombre schreef:
27-05-2017 22:44
Waar ik mij aan stoor:

Al die asociale rokers die terrassen terroriseren met hun vieze gepaf.
Zo asociaal om iedereen in de stank te zetten.
Als je paft dan doe je dat maar in je eigen huis of in je eigen tuin.
Vreselijk oneerlijk ook dat jij je daar in jouw kostbare tijd zo aan stoort terwijl die asociale rokers zich daar niks van aantrekken!
Ik ga, welterusten alvast en heppie tots!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-05-2017 10:53
99.49% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-05-2017 10:53
Reden: off-topic
97.14% gewijzigd
vrouwjagersma schreef:
27-05-2017 22:35
Ik wilde me ergeren aan het feit dat mijn buren ademhalen, maar man, wat hebben sommige van jullie nare buren. Sterkte!
Thnx je maakte me aan het lachen voor het eerst vandaag XD XD
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-05-2017 10:54
98.23% gewijzigd
In de stad een tante tegenkomen die ik hooguit twee keer per jaar op verjaardagen zie. Leuk mens, maaaar..ze heeft ook behoorlijk racisitische trekken, en heeft het altijd maar over dat het Nederland niet meer is met bijbehorende opmerkingen over buitenlanders.

Vandaag schrok ze in mijn bijzijn wel zo erg van de donkere mensen die voorbij liepen en de gesluierde dames die de winkel uit kwamen lopen dat ze zelfs de betreffende winkel niet meer inging O_O

Ik had haar er graag aan willen herinneren dat ik ook (deels) buitenlands ben. Sterker nog, allochtoon. Ze had daar ter plekke ter aarde gestort :rofl:

Serieus, ik mag haar heel graag. Maar vind het erg schokkend hoe sommige mensen zijn.
Lig je in bed zoemt de eerste mug alweer door de kamer :whip:
Mijn man die mij in de tuin parkeert met twee kleine kinderen (lees onder de drie jaar) zodat hij binnen even goed kan schoonmaken.

ik ben alleen maar bezig geweest met er voor zorgdragen dat ze niet verzopen, dingen/dieren aten/alle kussens natmaken etc

Ik heb een geweldige vent die vrijwillig en ook goed schoonmaakt. :-D maar vond dat vanmiddag even minder leuk in die hitte.
RedBaron schreef:
27-05-2017 23:07
In de stad een tante tegenkomen die ik hooguit twee keer per jaar op verjaardagen zie. Leuk mens, maaaar..ze heeft ook behoorlijk racisitische trekken, en heeft het altijd maar over dat het Nederland niet meer is met bijbehorende opmerkingen over buitenlanders.

Vandaag schrok ze in mijn bijzijn wel zo erg van de donkere mensen die voorbij liepen en de gesluierde dames die de winkel uit kwamen lopen dat ze zelfs de betreffende winkel niet meer inging O_O

Ik had haar er graag aan willen herinneren dat ik ook (deels) buitenlands ben. Sterker nog, allochtoon. Ze had daar ter plekke ter aarde gestort :rofl:

Serieus, ik mag haar heel graag. Maar vind het erg schokkend hoe sommige mensen zijn.
Jawel, maar met jou is het anders. :@@:
Ik erger me als mensen in een winkel de weg versperren. Van de week ook weer in de AH. Rechts in het pad was een vakkenvuller bezig. Er pal tegenover stond een mevrouw die lang voor het schap stond. Ik heb er een hekel aan om te vragen of ik langs mag, dus ben maar omgelopen. Nadat ik zoiets ook een keer bij de drogist had. Ik dacht toen: daar kan ik net tussen, maar tijdens het voorbij gaan raakte ik zacht de vrouw. Haar man zei: "Dat kun je ook gewoon vragen hoor." Ik heb niet meer omgekeken en niks gezegd. Dacht bij mezelf: Ga dan ergens anders ouwehoeren. Niet zo kort bij de uitgang.
hondenmens wijzigde dit bericht op 27-05-2017 23:12
2.50% gewijzigd
cookie84 schreef:
27-05-2017 23:09
Lig je in bed zoemt de eerste mug alweer door de kamer :whip:
Ik heb overal horren, nergens meer last van. Het is het geld echt wel waard.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-05-2017 10:54
99.10% gewijzigd
Ik vind mensen de kutste dierensoort
anoniem_329033 wijzigde dit bericht op 27-05-2017 23:49
66.36% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven