Waar je niets over mag zeggen maar je doet het lekker toch!!

27-05-2017 21:01 1609 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo even een topic om je hart te luchten.
Waar je niets over mag zeggen normaal gesproken met warm weer maar je doet het lekker toch.
Gewoon omdat het kan!!
Ik erger me daar ik de eerste mug gespot heb zojuist. Het was zo fijn zomers buiten zitten zonder muggen!
Cateautje schreef:
27-05-2017 22:25
Natuurlijk heb ik het daar niet over. Ik zou hem z'n verrekijker uit laten poepen.

Het is een kwestie van wie de schoen past...
:rofl:

En ja, ik snap het :-)
Alle reacties Link kopieren
7102 schreef:
27-05-2017 21:12
Nog een keer zeggen warm he dan ga ik gillen :whip:
't Is juist zo fijn dat het lekker warm is, zonder dat je de cv rood moet stoken.
Alle reacties Link kopieren
aaaanne schreef:
27-05-2017 22:26
Ik erger me daar ik de eerste mug gespot heb zojuist. Het was zo fijn zomers buiten zitten zonder muggen!
Geheime tip: citroengeraniums binnen en buiten.
O en op dit moment weer een grote frustratie nu ik in de slaapkamer ben..

Onze buren (een huis dat ze met 3 gezinnen huren, omdat dit huis ze niet verkocht krijgen) die met elke mooie dag buiten feest vieren tot uur of 3 s'nachts. Luid schreeuwen naar elkaar, kinderen die buiten blijven rennen en krijsen tot hetzelfde uur, muziek, stinkende vuurkorf waar alle zooi op wordt gegooid.. :-(

Wordt weer oordoppen in doen met slapen :evil:
Alle reacties Link kopieren
Ik draag graag lelijke harembroeken, lekker tegen ieders schoon idealen aanschoppen de hele dag en heerlijk comfortabel voor mij.
sueann schreef:
27-05-2017 22:29
Geheime tip: citroengeraniums binnen en buiten.
Goed idee :lightbulb:
Alle reacties Link kopieren
El0ise schreef:
27-05-2017 21:13
Ik wil even klagen over het feit dat het voelt alsof ALLE mode is gemaakt voor dunne Franse poppetjes. Ik ben niet heel slank met mn 76kg (1.75m), maar heb een relatief slanke taille (72cm) en brede heupen met volle billen. Ik vind het in en in triest dat ik 12 (!) jurken heb geprobeerd in zowel maat 40 als 38 en dat niets paste omdat het van onder te krap of van boven te wijd was. Zelfs de A-lijn jurkjes sloten van boven niet aan wanneer ik de juiste lengte eindelijk had gevonden.

Met een eetstoornis in het verleden voel ik me weer ontzettend afwijkend en dat is een enorme trigger. Ik moest mijn best doen om niet in huilen uit te barsten.

Zo, that's off my chest :yes: !
Vreemd. Ik zie in het winkelcentrum diverse winkels voor grote maten. En ook met dikke paspoppen. Bij een goede modezaak kan je kleding laten veranderen, dus taille innemen.
Alle reacties Link kopieren
sueann schreef:
27-05-2017 22:32
Vreemd. Ik zie in het winkelcentrum diverse winkels voor grote maten. En ook met dikke paspoppen. Bij een goede modezaak kan je kleding laten veranderen, dus taille innemen.
Dank voor de tip. Ik heb maat 42 van onderen en maat 36-38 van boven, cup C-D. Bij een grote maten winkel kan ik eigenlijk net niet uit. Ik heb tegenwoordig wel een naaimachine en pas soms dingen aan.. Maar liever niet bij een gloednieuwe jurk van €100.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-05-2017 10:48
Reden: off-topic
99.17% gewijzigd
Iemand met maat 40 heeft niet zoveel aan grote maten. Sterker nog, iemand met een grote maat, die wel een taille heeft, heeft vaak ook niet zoveel aan grote maten.

Ik wilde me ergeren aan het feit dat mijn buren ademhalen, maar man, wat hebben sommige van jullie nare buren. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Dat moeten dan een hele hoop citroengeraniums zijn....

Door al dat gepraat over wiet roken buurtbewoners... nu heb ik ook zin een jointje... !!! Ga mij echt niet omkleden om nog naar de shop te gaan, toch? Of durf ik dat in joggingsbroek? Of moet ik nu eerst een korte broek aan om mijn dijen te showen.. Arggh!
Wanhoop is een zwart leren jasje is dat iedereen goed staat; terwijl hoop een rose jurkje met ruches is tot boven je knie, waarin niemand gezien wil worden.
[...]

On topic: mensen die in de sportschool op de loopband naast mij komen staan terwijl de andere vijf ook vrij zijn, ruikend naar oud zweet, met dit weer. Ik knik altijd aardig maar echt, WHY zo dicht op me als het niet hoeft?! :p
SummerIsNear schreef:
27-05-2017 22:35
Dat moeten dan een hele hoop citroengeraniums zijn....

Door al dat gepraat over wiet roken buurtbewoners... nu heb ik ook zin een jointje... !!! Ga mij echt niet omkleden om nog naar de shop te gaan, toch? Of durf ik dat in joggingsbroek? Of moet ik nu eerst een korte broek aan om mijn dijen te showen.. Arggh!
Ik zou gewoon naakt / zonder broek gaan.
Heeft de buurt weer wat om over te roddelen of hier te komen posten :twisted:.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-05-2017 10:49
Reden: off-topic
99.12% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-05-2017 10:50
Reden: off-topic
98.99% gewijzigd
Ik heb er nog een zou tegen mijn schoonzus willen zeggen knip je haar eens in een leuk vlot kapsel...ze heeft al meerden 20 jaar eeuwig een knot in.....
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-05-2017 10:51
Reden: off-topicf
97.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
27-05-2017 22:21
Meid, dat maakt ook niks uit maar ze maken er hier een groot ding van. Ik heb gewoon eerlijk gezegd dat ik het niet mooi vind.
T kan mij ook niet zoveel schelen, ik vond het erg grappig want dachr vanochtend precies hetzelfde over mijn eigen korte broek, maar na gister ervaren te hebben dat ik me helemaal niet zo hoef aan te passen aan 'naar buiten' door een stadsefratsen toonbaar jurkje aan te doen hier in vakantieregio waar ik woon, voelde ik me ook wel een soort bevrijd: hier kan dat gewoon!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-05-2017 10:50
Reden: off-topic
99.21% gewijzigd
Waar ik mij aan stoor:

Al die asociale rokers die terrassen terroriseren met hun vieze gepaf.
Zo asociaal om iedereen in de stank te zetten.
Als je paft dan doe je dat maar in je eigen huis of in je eigen tuin.
El0ise schreef:
27-05-2017 22:38
Je hebt gelijk over de luchtige insteek van het topic. Dit betrof oud zeer waar ik destijds uiteindelijk maar mijn mond heb gehouden om dat er niet te praten viel. Terug naar het luchtige.
Begrijp precies wat je bedoelt maar nieuw topic nieuwe kansen toch?
Al die aso gekken die hier de straat doorvliegen op de gekst mogelijke momenten aan 70 of 90 per uur ...
We wonen in een zone 30 met 2 scholen in de omgeving.
Iedereen mag van mij dragen wat ze willen, vind niet gauw iets aanstootgevend of eng. Zelfs die Rodrigo Alves vind ik niet eng, 't is alleen zonde dat hij er zo plastic uitziet dat zijn lach niet echt lijkt.
anoniem_331975 wijzigde dit bericht op 27-05-2017 22:49
41.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
27-05-2017 22:44
Begrijp precies wat je bedoelt maar nieuw topic nieuwe kansen toch?
Fair enough :) . Wellicht was ik gewoon wat gevoelig voor de dikke dijen opmerking :rofl: !
anoniem_321063 wijzigde dit bericht op 27-05-2017 22:50
1.46% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven