Waar kan ik pfefferspray kopen??

05-07-2007 16:29 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
:(Ik loop overal te zoeken op Internet maar je kan dat spul niet in nederland kopen...Tenminste niet dat ik weet.Je mag het niet gebruiken maar ik zou het wel een veilig idee vinden.Wie weet wat?
als je het hier niet mag gebruiken is het ook niet toegestaan om op het forum aan te geven waar je het kan kopen lijkt me.

Ik denk dat je er met een busje haarspray ook bent. (mini vakantie flesje) zo ben je niet strafbaar ook en kan het je een veilig gevoel geven in geval je je moet verdedigen.
Pepperspray mag niet in Nederland.

In België wel en daar mag je het dus ook kopen.
Ik hoorde dat je het in Duitsland ook redelijk gemakkelijk kunt kopen.
Ik zou ook wel willen weten hoe je aan pepperspray kunt komen. Dat het officieel niet mag, boeit mij eerlijk gezegd niet zo. Je gaat het als normaal persoon niet zo maar gebruiken toch?
Bij mij alleen in korrels te verkrijgen!
Volgens mij werkt haarspray niet afdoende en gaat je evt.belager gewoon door als hij hiermee bespoten wordt.Lijkt mij hoor,kweetnie..
Psies, doe mij maar pepperspray!
mag niet inderdaad ,maar wel te koop in Nederland !
Vertel!
Minibusje haarlak en zippo, zippo aan, aanvaller in gezicht sprayen, zippo bij de spraystraal houden. Voila, klaar is klara...
Tuurlijk, en de aanvaller blijft al die tijd zeker rustig staan wachten;-)
.
quote:Tuurlijk, en de aanvaller blijft al die tijd zeker rustig staan wachten;-)Zippo in je broekzak houden en als je buiten over straat gaat, de spray in je jaszak. Paar keer droog oefenen en je word er heel handig in. Ik heb nu al twee keer een aanvaller weggejaagd op deze manier. Dus het werkt echt wel!
Wat erg dat je jezelf al 2x jezelf zo hebt moeten redden Blindje.

Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat je op zo'n moment zo koelbloedig kan zijn, maar gelukkig hielp het bij jou wel.

Zelf ben ik eigenlijk nooit bang of voorbereid, ik denk eerder dat zulke dingen juist helemaal verkeerd gaan uitpakken, spray in je eigen ogen bv.
.
Pepperspray is inderdaad verboden, dus ik zou het niet aanraden om te kopen en te gebruiken.

Wat wel legaal is (en zelfs wel grappig ergens) is de smurfenspray (ook wel x-marker genoemd).

Deze spray laat een blauwe kleur achter op de belager, die hij er zelfs na een wasbeurt niet afkrijgt! :D

Even in google intypen en je ziet waar je het kan kopen...
Als iemand echt kwaad wil en door het lint gaat,bijv,dan deinst ie toch echt niet terug van smurfenspray of zippo-constructie!Misschien een seconde maar nee ik hou het op peperspree:(

Waar in Nederland?
Nergen dus omdat het verboden is.

En als jij het zou gebruiken ben jij de lul. En niet je belager!!
Maar op internet is volgens mij alles te koop!

(helaas :P)
bij www.conrad.de verkopen ze ook een pfefferspray voor 8,95 euro en ze versturen ook naar het buitenland

Maar er is ook Pepper FOAM en Pepper GEL te koop. Zou dat dan wel mogen??

Ik hoor alleen maar over spray!!

Ah coral,jij hebt aandelen in die peperzooi volgens mij!Je bent een ware kenner!:)Foam?Ik ga even surfen...
Ik snap niet dat je dat bij noodweer niet mag gebruiken.als die vrouw in parijs het bij die hells angel had gebruikt had die advocaat misschien nog geleefd en was die nederlandse jongen niet gewond geraakt.

Dus ik ervoor dat peperspray legaal gebruikt mag worden bij noodweer,en wie het voor de gein probeerd krijgt 10 jaar gevangenisstraf;)
op die conrad site verkopen ze inderdaad dat spul en wel aan bijna alle landen ter wereld maar niet aan nederland!Ik kan het niet vinden in ieder geval.
quote:

Als iemand echt kwaad wil en door het lint gaat,bijv,dan deinst ie toch echt niet terug van smurfenspray of zippo-constructie!Misschien een seconde maar nee ik hou het op peperspree:(

Waar in Nederland?

Ik denk dat diegene toch echt niet verder door het lint gaat als je de zippo of de smurfenspray gebruikt. Op een site van een verkoper van de smurfenspray staan ook een aantal filmpjes, diegene kan echt niet meteen verder lopen hoor!

Bovendien is de smurfenspray handig, omdat de dader direct herkenbaar is doordat hij een blauw gezicht heeft. Je hoeft alleen maar aan de politie door te geven of het een man of een vrouw was en dat hij/zij een blauw gezicht heeft.

Volgens mij is pepperspray, in alle varianten, echt verboden in Nederland. Je bent dus zelf gigantisch de lul als je het een keer gebruikt en dat kan toch niet de bedoeling zijn lijkt me!
Maar ik zit liever een tijdje vast dan dat ik afgemaakt wordt en bovendien is het dan echt wel zelfverdediging.Toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven