Waar knap jij op af?

18-01-2018 15:07 816 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op welke dingetjes knappen jullie af bij mannen en vrouwen? En dan bedoel ik niet de standaard dingen zoals 'slechte adem' of 'dom' maar de wat meer oppervlakkige dingetjes.
Ik knap bijvoorbeeld af op:
- Gebruik van katoenen zakdoek die daarna weer lekker terug de broekzak in gaat. (hierdoor kwam ik op dit topic. Ik zat vanmiddag in de kantine en er zat een vlotte, leuke man die ik altijd zeer aantrekkelijk vind die z'n neus ging snuiten in een katoenen zakdoek. Moest gelijk aan m'n opa denken)
- Een onderbroek ipv boxershort
- Witte sportsokken in nette schoenen
- Een man die als een oude opa auto rijdt
- Een hemd onder een blouse (sowieso hemden eigenlijk)
Alle reacties Link kopieren
Bjort schreef:
21-01-2018 16:16
Geen idee, die angst is gekomen door een verkrachting en de angt die ik gehad heb omdat ik een paar maanden moest wachten voor er definitief gezegd kon worden of ik helemaal geen SOA opgelopen had kan ik niet meer weg denken.
Ik snap je nu pas.
Ik dacht dat jij bedoelde dat jij niet aan condooms doet.
Je bedoeld als een man dat zegt.
Verkeerd begrepen.

Wat erg voor je zeg!!!!
Wat een teringlijer!
Ik leef met je mee.
:cat: x
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Nav__ schreef:
21-01-2018 21:29
Nou, mijn man toen ik hem ontmoette, bijvoorbeeld:
Lang haar (echt lang) in een knot op zijn hoofd, een baard, speelt gitaar en zingt, tattoeages, kleding die totaal niet bij elkaar staat, rijdt motor... dat :p. Da's echt mijn type!

Maar eigenlijk val ik op authentieke, een beetje vreemde mannen, denk ik. Misschien bedoel ik dat met 'alternatief'? Geen Channing Tatum (bleegh), maar Pepijn Lanen van de Jeugd van Tegenwoordig, bijvoorbeeld... of Eddie Vedder, Kurt Cobain...

Is jouw man toevallig mijn vriend? :confused:
ManOpHetPrikbord schreef:
21-01-2018 22:44
Vrouwen zonder humor.... dat is wel een afknapper.

Ik zal een voorbeeld geven. Ooit was ik op een date met een leuk meisje en om het ijs te breken ging ik moppen tappen. Op een gegeven moment vroeg ik: "Wat moet je doen als iemand een epileptische aanval krijgt in bad"? Ze begon wat te aarzelen en iets te vertellen over hulp bieden, dus ik zeg: "Nee joh, je moet de vuile was erbij doen !"

Vervolgens begint ze zachtjes te huilen en snikkend vertelt ze dat ze vroeger een broertje had met epilepsie die in bad is overleden. Oei. Om niet helemaal over te komen als een botte hork vraag ik: "Oh, wat erg voor je, is hij verdronken?". Ze kijkt me aan en zegt dan: "Nee joh, hij is gestikt in een van mijn onderbroeken".

Werd het toch nog een topavond!
Oh, totaal niet mijn humor. Wel fijn dat je je gelijke vond.
ManOpHetPrikbord schreef:
21-01-2018 22:44
Vrouwen zonder humor.... dat is wel een afknapper.

Ik zal een voorbeeld geven. Ooit was ik op een date met een leuk meisje en om het ijs te breken ging ik moppen tappen. Op een gegeven moment vroeg ik: "Wat moet je doen als iemand een epileptische aanval krijgt in bad"? Ze begon wat te aarzelen en iets te vertellen over hulp bieden, dus ik zeg: "Nee joh, je moet de vuile was erbij doen !"

Vervolgens begint ze zachtjes te huilen en snikkend vertelt ze dat ze vroeger een broertje had met epilepsie die in bad is overleden. Oei. Om niet helemaal over te komen als een botte hork vraag ik: "Oh, wat erg voor je, is hij verdronken?". Ze kijkt me aan en zegt dan: "Nee joh, hij is gestikt in een van mijn onderbroeken".

Werd het toch nog een topavond!

Hahaha geniaal
Alle reacties Link kopieren
Bjort schreef:
21-01-2018 20:27
Massage olie gaat nog, ik heb een ex gehad die kwam met een seksspeeltje van zijn ex aan, of ik die wilde hebben, ehum nou nee dank je
Pressies mijn ex! Die kwam ook met een vibrator aan die van zijn ex was geweest, ik was compleet afgeknapt! :bye:
''Geen woorden maar daden''
Vixxen schreef:
21-01-2018 23:37
Is jouw man toevallig mijn vriend? :confused:
Oh, ben jij soms die vrouw die steeds belt of hij thuiskomt? :o
ManOpHetPrikbord schreef:
21-01-2018 22:44
Vrouwen zonder humor.... dat is wel een afknapper.

Ik zal een voorbeeld geven. Ooit was ik op een date met een leuk meisje en om het ijs te breken ging ik moppen tappen. Op een gegeven moment vroeg ik: "Wat moet je doen als iemand een epileptische aanval krijgt in bad"? Ze begon wat te aarzelen en iets te vertellen over hulp bieden, dus ik zeg: "Nee joh, je moet de vuile was erbij doen !"

Vervolgens begint ze zachtjes te huilen en snikkend vertelt ze dat ze vroeger een broertje had met epilepsie die in bad is overleden. Oei. Om niet helemaal over te komen als een botte hork vraag ik: "Oh, wat erg voor je, is hij verdronken?". Ze kijkt me aan en zegt dan: "Nee joh, hij is gestikt in een van mijn onderbroeken".

Werd het toch nog een topavond!
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Nav__ schreef:
21-01-2018 21:34
Oei, dit doe ik. Geen idee wie, wie is. Denk je dat mensen daar op afknappen?! :cry:
.
Sommige mensen knappen er dan weer op af, als je ze wél uit elkaar kunt houden ;-D
Later is nu
Eslarealidad schreef:
21-01-2018 23:35
Ik snap je nu pas.
Ik dacht dat jij bedoelde dat jij niet aan condooms doet.
Je bedoeld als een man dat zegt.
Verkeerd begrepen.

Wat erg voor je zeg!!!!
Wat een teringlijer!
Ik leef met je mee.
:cat: x
Ik bedoelde idd dat een man zegt ik doe niet aan condooms, echt een grote afknapper.

Dank je :lips:
ElizabethThatcher schreef:
21-01-2018 23:38
Oh, totaal niet mijn humor. Wel fijn dat je je gelijke vond.
Mijn humor ook totaal niet. Maar zoals je ziet, smaken verschillen.
Corona67 schreef:
22-01-2018 11:13
Mijn humor ook totaal niet. Maar zoals je ziet, smaken verschillen.
Mijn humor is het ook niet
.
DEATH schreef:
22-01-2018 11:29
.
Niet verkeerd Death :love:
Nav__ schreef:
22-01-2018 08:06
Oh, ben jij soms die vrouw die steeds belt of hij thuiskomt? :o
Ja het eten wordt koud en de hond mist hem!
Bjort schreef:
22-01-2018 11:30
Niet verkeerd Death :love:
Ja was wel verkeerd :-D
DEATH schreef:
22-01-2018 11:31
Ja was wel verkeerd :-D
Nope echt niet, zag er goed uit :biggrin:
Corona67 schreef:
22-01-2018 11:13
Mijn humor ook totaal niet. Maar zoals je ziet, smaken verschillen.
Mijn zaaltjes worden met de seconde groter hè! :cheer2:
Bjort schreef:
22-01-2018 11:32
Nope echt niet, zag er goed uit :biggrin:
:-]
Ana_Isabel2 schreef:
22-01-2018 13:43
Mijn zaaltjes worden met de seconde groter hè! :cheer2:
Ivm de akoestiek of 3 ipv 2 bezoekers?
Ana_Isabel2 schreef:
22-01-2018 13:43
Mijn zaaltjes worden met de seconde groter hè! :cheer2:
:proud:
Bjort schreef:
22-01-2018 11:32
Nope echt niet, zag er goed uit :biggrin:
Wat zeidie wat zeidie wat zeidie?
Corona67 schreef:
22-01-2018 16:06
Wat zeidie wat zeidie wat zeidie?
Zou je wel willen weten he? :puh:
Alle reacties Link kopieren
Volwassen mannen en vrouwen die van die kinderachtig gekleurde sokken (lees:Happy Socks Style) dragen. Ik kan iemand die dat doet niet serieus nemen.

Mensen op kousenvoeten en zeker als ze dan ook nog zo naar buiten lopen.

Mannen in pak die de pantalon net lang genoeg hebben gekocht, maar waarbij je, als ze gaan zitten, tegen een stuk witte harige kuit en sok aankijkt...Brrrr.

Sokken zijn volgens mij sowieso een gevoelig punt bij mij 😉
trachemys wijzigde dit bericht op 22-01-2018 16:55
Reden: Typo
0.22% gewijzigd
Ik vind die sokken nu juist weer leuk haha (en ja ik heb ook sokken met beestjes er op en Star Wars sokken). Niet dat je die sokken nu vaak ziet als ik ze aan heb maar toch.
Corona67 schreef:
22-01-2018 16:03
Ivm de akoestiek of 3 ipv 2 bezoekers?
Wie het kleine niet eert is mijn optreden niet weerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven