Waar verheug jij je op met kerst?

05-12-2021 17:24 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik verheug me enorm op blue stilton in port. Dat maakt de kaaswinkel hier alleen met kerst...... 🤗 🤗 🤗

Daarnaast zie ik eindelijk mijn broer en zijn gezin weer eens na zeer lange tijd.

Waar zie jij naar uit?

#Ik snap dat sommige mensen geen kerst vieren of er niets aan vinden, maar dat verplicht je niet dat toch even te melden. Laten we er een happy topic van maken. #
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Alle reacties Link kopieren
Brokkel schreef:
05-12-2021 18:03
:love:
😍
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
05-12-2021 18:07
Ik hoop dat we Kerst halen zonder ziek te zijn of te worden.

Ik werk met kinderen, ben nu dus hier thuis de grootse risicofactor. Kerst valt ook direct nadat de vakantie begint dus blijft spannend.
Hier precies zo. En onze kinderen vallen ook in de risicoleeftijden. Vorig jaar vloog ik er een week voor de vakantie uit met corona waar ik minstens 4 weken doodziek van ben geweest. Ik heb de angst dat het weer gebeurt. Mijn doel is dus idd ook om de kerstvakantie te halen zonder ziek te worden. Vind het best engig als juf.
Maar dan kijk ik uit naar lekker films kijken, lekkere dingen eten, beetje relaxen.
Alle reacties Link kopieren
1e kerstdag even met z’n tweeën naar mijn schoonouders een bakkie doen.
2e kerstdag komt een gedeelte van de kinderen hier brunchen, het andere gedeelte is dan misschien net voor de eerste keer papa en mama geworden.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat onze skivakantie doorgaat, zo niet, dan gaan we met elkaar een paar dagen naar zee. Oud en nieuw met elkaar vieren. Borrelen, spelletjes en wandelingen maken.
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
Ik verheug mij erop als kerst / oud en nieuw zo snel mogelijk voorbij zal zijn.

Ik heb er echt helemaal niets mee.
En oud en nieuw koppel ik aan ellende wat ik met mijn ex mee heb gemaakt.

Dus ik ben blij als deze dagen voorbij zullen zijn .
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
24, kadootjes met onze kinderen, en daarna gourmetten
25 , werk ik, daarna fondue met kinderen en hun partners
26 familie gaat skieen, en ik ga met de paarden en honden het bos in....heerlijk voor mijzelf
Alle reacties Link kopieren
Familie opzoeken in het buitenland waar tot voor kort een inreisverbod voor gold. Al bijna 2 jaar niet gezien. Hopelijk blijft het mogelijk :flirting:
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
05-12-2021 17:36
Ik verheug me op een stukje medium-rare hertenbiefstuk met een klein glaasje rode wijn en een pasgeboren baby in m’n armen :heart:
Ja, dat topt niemand natuurlijk. :(

Alvast gefeliciteerd, wat een heerlijk vooruitzicht!
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Gewoon, rust en stilte. Geen verkeer, geen trekkers, geen gedoe, geen bladblazers, geen machines. Dat je als je buiten wandelt, ook echt alleen de natuur hoort en niet de herrie die de immer aanwezige mensen geven.

En verder niks hoeven, als genieten van de kerstbomen en de verlichting.
Alle reacties Link kopieren
Ik verheug me op samen met de kinderen vrij zijn, heerlijk uitslapen (mijn jongste is kampioen uitslapen met haar warme lijfje tegen me aan), dan lekker gezellig brunchen met zijn drietjes.
Ik verheug me op derde kerstdag met vrienden.
En most of all verheug ik me op mijn broer en zijn kinderen (en hun moeder natuurlijk) eindelijk weer in mijn armen te kunnen sluiten. Die heb ik in 2 jaar tijd pas 1 keer 1 dag gezien, ik mis hem vreselijk.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Tja valt op zaterdag en zondag…ervoor is altijd knetterdruk op mn werk en de week erna moet ik bereikbaar zijn voor calamiteiten. Kleine familie dus ik denk alleen koffie/lunch op 1e kerstdag en tweede ff helemaal niks.
Sneeuw, de kerstboom, lekker eten en drinken, dekentje, boek, puzzelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat ik met de kinderen naar m'n ouders kan gaan 🤞
Ik hoop voor m'n kinderen dat ze hun vader zien. Kerstavond ga ik met vrienden en de kinderen gourmetten, 1ste kerst de kinderen met hun vader en dan 2de kerstdag paar dagen naar m'n ouders.
Alle reacties Link kopieren
De top 2000. Logeren bij mijn ouders en daar gourmetten (ik heb vegan gourmet besteld bij een restaurant). Misschien nog een leuke film kijken of een spelletje doen. Zin in!
Alle reacties Link kopieren
Tijd met mijn kinderen, 2 hele weken samen, verheug me daar zo op. Veel vakanties zijn ze bij hun vader in het buitenland en de kerstvakantie is dit jaar helemaal bij mij, heb daar zo ongelooflijk veel zin in :heart: :heart:
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
05-12-2021 21:16
Ja, dat topt niemand natuurlijk. :(

Voor mij topt iedereen het hoor :mrgreen: alles waar geen baby in voor komt is al beter ;)
Alle reacties Link kopieren
Kerstvakantie.
Oh ja, de top 2000 :cheer2:

En het feit dat kerst in het weekend valt, zodat we op de wasserij eens een keer niet hoeven te proberen voor vijf dagen was in drie of vier dagen te proppen :lol:
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk vooral uit naar de dag na kerst waarop ik hopelijk met gezin het vliegtuig in stap naar Bonaire, lekker warm weer en geen morele chantage om na de kerst ook met nieuwjaar weer de familie “langs te moeten”.
Alle reacties Link kopieren
Irregular_Choice schreef:
06-12-2021 12:55
Voor mij topt iedereen het hoor :mrgreen: alles waar geen baby in voor komt is al beter ;)
Ik heb een baby maar toen ze net geboren was, en nu 3 maanden later nog steeds, zat gezellig een hertenbiefstukje en een glaasje wijn er niet in hoor :rofl: madame zette het altijd op een jengelen als je nét je vork in je aardappel wilde prikken. En wijn met borstvoeding? Neh. Vooral druk waren we.

Maar je krijgt er zoveel voor terug he :cheer:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven