waar vier je oud en nieuw ?

29-12-2009 01:00 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar / bij en met wie vier je oud en nieuw ?

Is dat bij gebrek aan beter?

Zijn dat de mensen waar je niet onderuit kon?

Had je liever een ander soort feest gehad?

Gaat het een gezellige avond worden denk je, of zie je er nu al tegen op ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:elninjoo schreef op 29 december 2009 @ 07:06:

In Sydney oudjaar vieren had me wel gaaf geleken. Hier moet ik er niet aan denken om uit te gaan en buiten in de kou te staan.

Ik was vorig jaar met O&N in Sydney en daar had ik me enorm op verheugd. Maar helaas viel dat erg tegen, want ze hebben daar geen buitenfeestviercultuur, dus na het (prachtige) vuurwerk was iedereen binnen 5 minuten verdwenen, naar huis of naar een besloten club. Jammergenoeg hadden wij geen kaartjes, dus waren we snel weer terug in ons hostel.

@ Milo en R&R: die BBQ's klinken echt beregezellig! Veel plezier toegewenst.
Feestje bij vrienden, er komen 17 man.
Ik blijf thuis ik moet zowel oudjaarsdag als nieuwjaarsdag van 08:00 tot 16:30 werken.

Waarschijnlijk lig ik dus al voor 12 uur op bed.
Ik ga naar mijn ouders, mijn zusje, broer en aanhang komen ook, gezellig!

Als ik deze promo zo zie, hoop ik dat we gezellig Ik hou van Holland gaan kijken! Wordt vast weer erg leuk!
Ik ben dit keer alleen thuis. De vrienden waarmee ik het meestal vier zitten nu toevallig in het buitenland. Ik had nog wel met een vriendin meegekund naar kennissen in Berlijn, maar dat heb ik afgewezen. Ik merk dat ik liever niet al te ver wegga dit jaar, dus dat gaat het niet worden. Als zich in mijn eigen woonplaats nog iets voordoet waarvoor ik word uitgenodigd ga ik daar misschien nog op in, maar anders vind ik het wel best zo. Lekker warm op mijn eigen bank met wat lekkere hapjes en wat dvdtjes kom ik de avond prima door.

In zijn algemeenheid vind ik het ook niet echt een heel leuk feest. Het wordt altijd erg opgeklopt, als je uitgaat is iedereen binnen een uur zwaar bezopen of het feestje valt tegen omdat je er teveel van verwacht had.
Dank je wel!
quote:iris1969 schreef op 29 december 2009 @ 15:42:

[...]

Ik was vorig jaar met O&N in Sydney en daar had ik me enorm op verheugd. Maar helaas viel dat erg tegen, want ze hebben daar geen buitenfeestviercultuur, dus na het (prachtige) vuurwerk was iedereen binnen 5 minuten verdwenen, naar huis of naar een besloten club. Jammergenoeg hadden wij geen kaartjes, dus waren we snel weer terug in ons hostel.

@ Milo en R&R: die BBQ's klinken echt beregezellig! Veel plezier toegewenst.

Je moet idd je terras/restaurant reserveren, maar het lijkt me dus wel heerlijk om daar bij de Quay's op het terras te zitten met uitzicht op operahouse/brug met oudjaar. Toen ik er was hingen er al bordjes op dat het park/botanische tuin afgesloten zou worden zodat je daar niet in zou kunnen op oudjaarsavond. Op zich leek me dat dus ook al jammer, want kan me voorstellen dat als je geen honderden dollars wilt neertellen voor je terrasreservering met eten en drinken, je daar heerlijk op het gras zou kunnen picknicken met uitzicht op het vuurwerk. Maar dat mag dus idd niet. Ze zullen waarschijnlijk niet de rotzooi op willen ruimen de volgende dag als ze dat zouden toestaan.

Overigens, na het vuurwerk en nog 'n afsluitend drankje, zou het voor mij wel mooi zijn. Ik ben geen nachtbraker/uitgaanstype, dus de hele vooravond lekker tafelen, vuurwerk kijken met 'n glas champagne en dan lekker naar bed, ik zou er voor tekenen.

Misschien ooit nog 'ns...

Thuis met mijzelf.

Nee, heb een paar heel leuke en creatieve uitnodigingen gekregen. Van nachtelijk tuinfeest met verwarming en BBQ, slemp en slaappartijen, boerderij tot feest in kerk.

Zijn dat de mensen waar je niet onderuit kon? Nee hoor, ze nemen het me beslist niet kwalijk dat ik lekker alleen wil zijn.

Had je liever een ander soort feest gehad? Nee! Beslist niet.

Gaat het een gezellige avond worden denk je, of zie je er nu al tegen op ? Heb er al heel veel zin in.
Known to cause insanity in laboratory mice
quote:nessemeisje schreef op 29 december 2009 @ 11:27:

Thuis, met 2 vrienden. Hapjes, kletsen, wellicht wat tv kijken, na 12-en naar buiten om sterretjes af te steken en vuurwerk te kijken. En dan weer naar binnen, waarschijnlijk spelletje spelen of misschien nog naar de kroeg. Heel relaxed dus. We hadden ook naar een borrel van vrienden kunnen gaan, maar daar heb ik even de puf niet meer voor na al die kerstdagen.Maar welke kroeg kom je na 12 uur nog in dan?
Oh, wij zijn thuis. Geen zin om weg te gaan en geen zin in visite dit keer.
quote:Liv schreef op 29 december 2009 @ 17:55:

[...]

Maar welke kroeg kom je na 12 uur nog in dan?Hier moet je voor alle kroegen betalen...en het kaartje ook al van te voren hebben.
quote:superstar_2 schreef op 29 december 2009 @ 17:45:

Ik blijf thuis ik moet zowel oudjaarsdag als nieuwjaarsdag van 08:00 tot 16:30 werken.

Waarschijnlijk lig ik dus al voor 12 uur op bed.hahahhaa die tijden erbij
wij zijn wel uitgenodigd door de buren, maar we hebben besloten om het dit keer samen te vieren. :D lekker met zn tweetjes
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 december 2009 @ 01:00:

Bij een gekke lieve forummer.

Bij gebrek aan IRL-vrienden .

Nee dat lukte me echt niet!

Egnie!

Ik weet wel zeker dat het gezellig wordt!

-Onverwachts samen met mijn zusje en mijn jongste zoon. De rest vd familie zit her&der verspreid.

-Nou.. ivm een overlijden in de familie kan ik niet terug naar huis. Naar mijn vriend. Wij zouden eigenlijk thuis met zijn drietjes heel rustig O&N vieren.

-Mijn zusje is een heel goed alternatief.

-Ik vind 't i.i.g fijn dat het rustig blijft. Lekker knus thuis. En Oudjaarsdag is de crematie..

Het gaat wel gezellig worden. Ondanks 't overlijden, de crematie enz. Ik vind het wel jammer dat mijn vriend en ik en onze zoon niet samen kunnen zijn om 00.00 uur, i.v.m zijn werk, maar dat kan niet anders.

Hier thuis, samen met een bevriend gezin.

Nee, maar wel bij gebrek aan meer. Ik hou van grote gezelschappen met oud en nieuw, maar iedereen is of op vakantie, of heeft familieperikelen, of woont te ver weg en wil niet rijden. Deze vrienden die komen blijven slapen.

deels, namelijk mijn eigen gezin.

Ja, iets groter. Misschien volgend jaar als we wat meer ingeburgerd zijn in deze buurt.

Gaat het een gezellige avond worden denk je, of zie je er nu al tegen op ?Het gaat heel gezellig worden, dat is zeker. Ik vind oud en nieuw altijd heel speciaal. Jammer dat PP en ik even niet in onze finest hour zijn, qua omstandigheden (voornamelijk werkgerelateerd), maar dat ga ik maar een beetje proberen te vergeten.
quote:MrsChocolatePitbull schreef op 29 december 2009 @ 05:55:

Voor het 1st in 5 jaar op een manier waardoor ik er weer zin in heb!

Met m'n beste vriendinnen hier, die voor het eerst alletwee hier zijn. Met 2 vriendinnen van mijn vriendin, die ik ook ken en wat super leuke meiden zijn. Met m'n vriend!

We staan ergens in een bar op de 92e verdieping, heel decadent aan een free flow of champagne. Kost me een aardige duit, maar ach, dan heb je ook wat! Hoop ik!

Bovenstaande lijkt mij ook wel gaaf. Waar is het? Ik ken in Nederland geen gebouw met een 92e verdieping. Dit is niet lullig bedoeld, maar ik ben gewoon nieuwsgierig.

Bij een vriendin van mijn vrouw thuis met nog wat bevriende stellen met kleine kinderen.

Nee hoor. De vriendin en haar man wonen heel mooi, zijn heel erg gastvrij en leuk en de andere vrienden zijn ook chill.

Nee hoor, maar ik kan goed met hun en de andere vrienden opschieten.

Nee, het is prima zo. Mijn tijd van wilde en grote feesten heb ik wel gehad. Ik zit nu in een andere levensfase. Ook mooi trouwens.

Het lijkt mij dat het een gezellige avond gaat worden.

Bij vrienden, een groepje van 10 ongeveer.

Nee. Het ene jaar vieren we het thuis met de kinderen, het andere jaar zijn de kinderen bij ex en vieren we het met vrienden, thuis of in de kroeg.

Nee, zelf gekozen.

Nee, want om het jaar vier ik het al anders, namelijk met de kinderen. Maar ik mis ze dan wel om 12 uur.

Ja dat wordt heel gezellig! 2de kerstdag was met die vrienden ook erg leuk

En speciaal voor Nijn: een heel goed 2010 gewenst! Ik vind het super dat je je zo hebt ingezet voor je baan de afgelopen tijd, ook al is dat dan niet zo goed afgelopen. Dat komt vast allemaal goed in het nieuwe jaar!

- bij mij thuis, met mijn zoontje, moeder, stiefvader en broertje. Dochter is er niet, die is uit logeren bij familie (neefje van dezelfde leeftijd, vond ze leuker *snik* )

- wel iets, ik zou liever gaan stappen, maar dat is meer omdat ik al járen een saaie oud en nieuw heb

- Dat niet, heb ze graag, (heel graag) om me heen.

- Ja, dat wel, maar zonder slechte bedoelingen.

- Ik zie er niet tegen op, het gaat sowieso gezellig worden! Verder ben ik er niet zo heel erg mee bezig. Kan niet wachten tot het nieuwe jaar begint.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.

Waarschijnlijk alleen thuis met zoonlief

Ja, eigenlijk wel. Het was in eerste instantie de bedoeling dat we het bij een vriendin zouden vieren maar die vertrekt morgen onverwacht om O&N in Disneyland te vieren. En nu weet ik niet wat ik ga doen, ik heb geen zin om het bij mijn ouders te gaan vieren.

Nee, want daar ga ik sowieso niet heen op zo'n dag

Ja, want ik ben veel meer van hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Ik hoop het wel, als zoonlief niet in slaap valt halverwege
@Sophiepapa...ik woon in Shanghai, dus dat wordt misschien lastig. Het is ook officieel de hoogste bar van de wereld, alhoewel er in Dubai binnenkort (of al) een nog hogere geopend wordt. Maar dat negeer ik gewoon lekker!

Ik geef samen met een vriend een feestje...in zijn huis

Nee.

Nee.

Nee.

Ja, gaat gezellig worden! Tenminste, daar ga ik vanuit. Het moet wel heel gek lopen om het niet gezellig te hebben.
we hebben mn ouders en schoonouders uitgenodigd..en om twaalf uur champagne en beschuit met muisjes want we gaan vertellen dat er weer een kindje bij komt..!
Al jaren vier ik oud en nieuw met vriendinnen. De laatste 5 jaar steeds bij iemand thuis. We dronken dan wat, hadden lekkere hapjes en we deden spelletjes. (In de trant van Ik hou van Holland en ranking the friends ;)) Dan rond een uur of 2.00 ging een deel naar de kroeg, en anderen naar hun vriend. Mijn exvriend vierde het altijd ergens thuis met vrienden. Dus daar sloot ik later bij aan.

Dit jaar wordt het anders. We gaan met de vriendinnen naar een zaaltje hier in het dorp met meerdere vriendengroepen. Lijkt me erg gezellig. Alles wordt geregeld (drank, hapjes, vuurwerk), dus niets om me zorgen over te maken en geen stress of de hapjes dit jaar wel lukken ;)

Overigens vind ik Oudjaarsavond wel de meest overschatte avond van het jaar. (Zoals hier vast al eerder gezegd).
Thuis (of bij vrienden die verderop in de straat wonen), dr komen wat vrienden bij ons en ook bij de vrienden verderop in de straat (bij elkaar denk zo'n man of 15)

Is niet bij gebrek aan beter, wilde deze keer es niet rijden of ergens anders blijven slapen

Het zijn fijne mensen

Nee liever geen ander soort feest, ben wel eens ook op georganiseerde feesten geweest van bars, dat was het niet voor mij, ik vond dat echt niet leuk

Gaat een leuke avond worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven