waar vier je oud en nieuw ?

29-12-2009 01:00 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar / bij en met wie vier je oud en nieuw ?

Is dat bij gebrek aan beter?

Zijn dat de mensen waar je niet onderuit kon?

Had je liever een ander soort feest gehad?

Gaat het een gezellige avond worden denk je, of zie je er nu al tegen op ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Heb al verschillende soorten feesten gehad met O&N, maar dit jaar met ex-vriend. Vandaag gehoord dat hij ziek is, dus even kijken of ik naar hem ga of hij naar mij komt. Voor twaalven denk ik een beetje Top 2000 luisteren, wat zappen op tv, kletsen en spelletje doen en vanaf 01.00 hebben we kaarten in een leuke tent in mijn woonplaats waar een vriendin van mij met een stel van haar vriendinnen ook naartoe komt. Dus gezellig wordt het sowieso.

Heb e ook wel zin in. Vind het wel relaxed om met zijn 2-en (en mijn hond) te zijn en daarna de drukke stad in te gaan. Alleen even aankijken dus of zijn antibiotica-kuur aanslaat.
En speciaal voor Nijn: een heel goed 2010 gewenst! Ik vind het super dat je je zo hebt ingezet voor je baan de afgelopen tijd, ook al is dat dan niet zo goed afgelopen. Dat komt vast allemaal goed in het nieuwe jaar![/quote]

Ahhh, wat lief van je, Lon. Dank je wel! Jij ook een heel goed 2010 samen met je kinderen.

Thuis, beide ouderparen komen op bezoek.

Nee, dit leek ons gezellig.

Nee hoor.

Het gaat vast een gezellige avond worden, lekker burgerlijk tv kijken en oliebollen/hapjes eten.
Waar / bij en met wie vier je oud en nieuw ? Bij 2 collega's thuis met +/- 10 mensen

Is dat bij gebrek aan beter? nee

Zijn dat de mensen waar je niet onderuit kon? nee was mijn voorstel.

Had je liever een ander soort feest gehad? Nope

Gaat het een gezellige avond worden denk je, of zie je er nu al tegen op ? Wordt gezellig maar zie er wel tegenop omdat het de 1e Oud en Nieuw is nadat mn moeder 2 maanden geleden is overleden en we ons de vorige Jaarwisselingen steeds afvroegen of ze de volgende zou halen. Nu is het zover dus.
Ik blijf vanavond lekker thuis! Heb geen zin om vanavond/vanacht door de snijdende kou of sneeuw te moeten of bij anderen te overnachten. Ga lekker met de katten op de bank onder een fleecedekentje zitten met laptop/msn aan en tv kijken. Straks wel even oliebollen halen...

In Rotterdam bij vrienden met vrienden, eerst daar eten en daarna naar Nationale Nieuwjaarsnacht bij de Erasmus brug

Nee

Nee

Nee

Ja het wordt super gezellig, heb er nu al zin in!!!
.
thuis

alleen, met hond dan weer wel.

Is niet mijn ideaal maar hond kan ik moeilijk alleen laten en waar ik uigenodigd ben hebben ze katten. Is geen goeie combi dus helaas.

Im ga het voor mezelf wel gezellig maken hoor en wat lekkere hapjes en een lekker wijntje halen.

Zoon gaat einde van de middag naar zijn vader, volgend jaar is hij weer bij mij.
-Thuis op de bank met kinderen, vriendin en haar dochter

-Neen

-Neen

-Absoluut niet

-Ja, wordt leuk
ik mag werken tot 1.30 object beveiliging met de hond.neem wel wat lekkere hapjes mee voor mezelf en ut ondje.

morgenochtend vroege dienst in de verzorging,niemand wil met dit soort dagen dagen werken.

zaterdag vrij,dan ga ik de hort wel ff op.

Bij mij thuis en met vriendinnen, bij mij is vanwege Muizelientje en dat ik huisdieren heb.

Nee heb ze zelf uitgenodigd

Nee, het is goed zo. Het enige waar ik ooit spijt van had met Oud&Nieuw is van 1999 naar 2000. Dat had ik graag spectaculair gevierd. We gingen naar vrienden van ex waar ik al niet enthousiast over ben die nog eens een ongelofelijk saai stel hadden uitgenodigd. Dat vind ik een gemiste kans van mezelf.

Verder wil ik nog eens op Times Sq staan in New York met een jaarwisseling. Plan is nu, met dezelfde vriendinnen die komen, om te kijken of dat 2010/2011 kan worden...

Nee, ik kijk al naar ze uit, ze komen tegen een uurtje of 4-5.
Correctie: Vriendin is net met spoed naar de huisartsenpost wegens onhoudbare pijn aan haar oogkas en ik vier blijkbaar oud en nieuw met drie blondjes van 4 (die van haar), bijna 6 en 11. Dikke kans dat ik om middernacht alsnog alleen zit dus. En zij in het ziekenhuis
minny: wat jammer!

Hier komen we om een uurtje of half 9-9 met een groep van 14 vrienden bij elkaar bij iemand thuis en gaan we na twaalf uur waarschijnlijk gezellig de stad in. Ben nu alleen nog aan het kijken of het een jurkje (sexy doch koud ) of spijkerbroek (onsexy doch warm ) wordt.
Dat zeg ik....
Iedereen alvast een mooi 2010!

Ik ga naar mijn feessie.
Mini is trouwens 1 januari jarig, dus ik wil nergens liever zijn dan thuis
ik zit op de bank naast yamman, en hoop dat yammini lekker door al dat vuurwerk geweld heen slaapt.

al vermoed ik dat ze wel wakker word en dan gaan we samen fijn achter het keukenraam naar buiten kijken
quote:minny schreef op 31 december 2009 @ 20:56:

Mini is trouwens 1 januari jarig, dus ik wil nergens liever zijn dan thuis Proficiat !
Hey Min das naar... Gefeliciteerd met Minny over een uurtje 3

Alleen met zoon (die nu in bed ligt is moe) dochter (ook even liggen) en man (die met zere oogkas yep in bed ligt...zelfde hier)

Zeker geen gebrek aan beter

Het zijn de mensen waarbij ik het liefst ben

(alleen wel even in bed nu )

Zit met een portje voor de openhaard met nu even het laptopje op schoot... neuh ik vind het wel lekker zo.

Lekker rustige mijmer avond gewoon helemaal voor mijzelf totdat de trap kraakt... ook gezellig!

Goede jaarwisseling allemaal!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 december 2009 @ 01:00:

Thuis, met man en kinderen. Eerst gingen we altijd naar (groot)ouders, maar dat wilden de kinderen op een gegeven moment niet meer. Helemaal prima wat mij betreft.

Nee

Nee

Nee

Het is al gezelliger en gaat nog gezelliger worden als we samen Guido gaan kijken!
Update: het lijkt niet al te ernstig te zijn, maar ze moet rustig aan doen. Ze is weer onderweg hierheen. 2 van de 3 blondjes slapen inmiddels.
wij vierden voor t eerst ons oud en nieuw in Sydney met de Harbour Bridge vuurwerk en het was echt gaaf.

Happy New Year

en Minny

die lijkt me wel wat voor jou, van harte gefelciteerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven