Waar werd jij blij van vandaag?
maandag 12 februari 2018 om 21:07
Ik had zin om een positief topic te maken, dus bij deze.
Uiteraard trap ik af, ik werd vandaag blij van:
-Irene die weer goud heeft gehaald
-Zomer in Zeeland is nu en dat vind ik een leuke serie
-heb iets gedaan wat ik al heel lang wilde, maar dacht dat het niet zou passen, ik had net ineens zin om mn woonkamer te veranderen en de tafel te verplaatsen. Net gedaan en het staat echt leuk!
-ik had zangles vandaag, daar word ik altijd blij van, van zingen ☺
Meer blije mensen?
Uiteraard trap ik af, ik werd vandaag blij van:
-Irene die weer goud heeft gehaald
-Zomer in Zeeland is nu en dat vind ik een leuke serie
-heb iets gedaan wat ik al heel lang wilde, maar dacht dat het niet zou passen, ik had net ineens zin om mn woonkamer te veranderen en de tafel te verplaatsen. Net gedaan en het staat echt leuk!
-ik had zangles vandaag, daar word ik altijd blij van, van zingen ☺
Meer blije mensen?
maandag 12 februari 2018 om 22:37
maandag 12 februari 2018 om 22:45
Dat doet zeer ja. Het scheelt dat ik vier dochtertjes heb. Er zijn al heel wat van mijn wollen truien en vesten maatje kleuter de wasmachine uitgekomen hier.yellowelephant schreef: ↑12-02-2018 22:31Wat een leuk topic!
Ik werd blij van jullie blije positieve en vrolijke berichten! Laat je toch weer even in zien dat je van de kleinste dingetjes moet gaan genieten!
Ik had vandaag toevallig meer een baaldag en zou het beste mee kunnen doen in een klaagtopic... Verstandskies ontstoken en moet getrokken worden, m'n leidster van het werk heeft heel spontaan ontslag genomen, ik ben een beetje grieperig en dan is vandaag ook nog eens m'n lievelingskledingstuk kapot gegaan. Goh wat weegt dat zwaar als je dan al zo'n baaldag hebt!
Maar..... eventjes on topic: ik werd vandaag blij van de zonnestralen en van harde muziek in de auto (en dan lekker luid mee brullen natuurlijk)!![]()
dinsdag 13 februari 2018 om 06:17
Yellowenz: nou, dat moet niet i.m.o, maar het maakt het voor jezelf leuker en minder zwaar. Dat is mijn intentie.
anoniem_20949 wijzigde dit bericht op 16-02-2018 20:00
33.50% gewijzigd
vrijdag 16 februari 2018 om 19:59
Jaaaaa we gaan weer verder!
Ik werd blij vandaag van:
-weer goud bij de dames, joepie!
-weekend!
-ik had vandaag de laatste sessie van een paar maanden therapie wat mij erg goed heeft gedaan. Ik ben er nog niet, maar de therapeut vindt langer niet nodig omdat ik heel veel zelf gedaan heb en nog doe.
Ik voel me een stuk sterker en ik ben er klaar voor om het verder zelf te doen en daar ben ik trots op
-weekend!
-ik had vandaag de laatste sessie van een paar maanden therapie wat mij erg goed heeft gedaan. Ik ben er nog niet, maar de therapeut vindt langer niet nodig omdat ik heel veel zelf gedaan heb en nog doe.
Ik voel me een stuk sterker en ik ben er klaar voor om het verder zelf te doen en daar ben ik trots op
zaterdag 17 februari 2018 om 16:37
Wat fijn voor je!!phoebe24 schreef: ↑16-02-2018 19:59Jaaaaa we gaan weer verder!
-weekend!
Ik voel me een stuk sterker en ik ben er klaar voor om het verder zelf te doen en daar ben ik trots op![]()
![]()
zaterdag 17 februari 2018 om 19:36