Waar werd jij blij van vandaag?

12-02-2018 21:07 40 berichten
Ik had zin om een positief topic te maken, dus bij deze.
Uiteraard trap ik af, ik werd vandaag blij van:

-Irene die weer goud heeft gehaald
-Zomer in Zeeland is nu en dat vind ik een leuke serie
-heb iets gedaan wat ik al heel lang wilde, maar dacht dat het niet zou passen, ik had net ineens zin om mn woonkamer te veranderen en de tafel te verplaatsen. Net gedaan en het staat echt leuk!
-ik had zangles vandaag, daar word ik altijd blij van, van zingen ☺

Meer blije mensen?
Alle reacties Link kopieren
phoebe24 schreef:
12-02-2018 22:28
Dank Sarah en Lente!
Van blij en positief denken gaan dipjes snel over, maar das soms best lastig!
Laten we mekaar proberen te stimuleren op dit topic als het nodig is.

Vivaratje: ik vind dat ook stiekem niet heel erg... :hihi:
Goed idee!
yellowelephant schreef:
12-02-2018 22:31
Wat een leuk topic!

Ik werd blij van jullie blije positieve en vrolijke berichten! Laat je toch weer even in zien dat je van de kleinste dingetjes moet gaan genieten!

Ik had vandaag toevallig meer een baaldag en zou het beste mee kunnen doen in een klaagtopic... Verstandskies ontstoken en moet getrokken worden, m'n leidster van het werk heeft heel spontaan ontslag genomen, ik ben een beetje grieperig en dan is vandaag ook nog eens m'n lievelingskledingstuk kapot gegaan. Goh wat weegt dat zwaar als je dan al zo'n baaldag hebt!

Maar..... eventjes on topic: ik werd vandaag blij van de zonnestralen en van harde muziek in de auto (en dan lekker luid mee brullen natuurlijk)! :hihi:
Dat doet zeer ja. Het scheelt dat ik vier dochtertjes heb. Er zijn al heel wat van mijn wollen truien en vesten maatje kleuter de wasmachine uitgekomen hier.
Een*Nieuwe*Lente schreef:
12-02-2018 22:37
Goed idee!
:rolling:

Yellowenz: nou, dat moet niet i.m.o, maar het maakt het voor jezelf leuker en minder zwaar. Dat is mijn intentie.
anoniem_20949 wijzigde dit bericht op 16-02-2018 20:00
33.50% gewijzigd
Gaan we vandaag weer verder? :hyper:

- Goud van Jorien ter Mors
- Mijn hond op uitlaatveldje rennend met een stok
- Het zonnetje
- het bed verschonen en dat op een manier opmaken dat het net een hotelbed lijkt. :D
De zon
Jaaaaa we gaan weer verder!
Ik werd blij vandaag van:

-weer goud bij de dames, joepie!
-weekend!
-ik had vandaag de laatste sessie van een paar maanden therapie wat mij erg goed heeft gedaan. Ik ben er nog niet, maar de therapeut vindt langer niet nodig omdat ik heel veel zelf gedaan heb en nog doe.
Ik voel me een stuk sterker en ik ben er klaar voor om het verder zelf te doen en daar ben ik trots op :cheer2: :$
Knuffelen met mijn babynichtje maakte mij vandaag heel blij :flirting:
phoebe24 schreef:
16-02-2018 19:59
Jaaaaa we gaan weer verder!
Ik werd blij vandaag van:

-weer goud bij de dames, joepie!
-weekend!
-ik had vandaag de laatste sessie van een paar maanden therapie wat mij erg goed heeft gedaan. Ik ben er nog niet, maar de therapeut vindt langer niet nodig omdat ik heel veel zelf gedaan heb en nog doe.
Ik voel me een stuk sterker en ik ben er klaar voor om het verder zelf te doen en daar ben ik trots op :cheer2: :$
Wat fijn voor je!!
Dank je Hertje!
Vandaag werd ik blij van:
-heerlijk weer
-weer een knoop door gehakt, een hele moeilijke en ik ben opgelucht. (Ingewikkeld verhaal)
-vanmiddag afgesproken met mn bff en dat was erg gezellig!
-net lekker eten gemaakt voor mezelf

Meer mensen blij vandaag?
Peach0909 schreef:
17-02-2018 16:35
Knuffelen met mijn babynichtje maakte mij vandaag heel blij :flirting:
:flirting:
Ik heb lekker een dagje buiten in de zon gewerkt, met mijn favoriete collega's
Van de prachtige route die ik vandaag geskied heb!
Ik ben ook weer blij, grens aangegeven tegenover iemand waar ik een zwak voor heb.
Ik wist niet dat ik dat kon :puh: .

Ik ben ook blij dat het niet meer zo koud is :daisy: .
Van de 'kusjes' (lees open mond en tong over mijn gezicht) die ik vanochtend kreeg van dreumes. :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven