wakker?

17-03-2012 23:03 2996 berichten
Als ik door de stad loop,

vraag ik me vaak af

Waarom zijn alle mensen

zo nors en zo kortaf?

Steeds maar sjagerijnig

en nooit 's in hun schik

Waarom zijn er zo weinig

figuren zoals ik?

Ik ben iemand die nooit moppert en nooit gromt

en ik zal je eens vertellen hoe dat komt

Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

'k loop de hele dag te zingen en te fluiten

Elke morgen wakker met een wijsje in m'n hoofd

als ik binnenkom, dan rinkelen de ruiten

Het is gewoon een wonder,

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

en m'n dag kan niet meer stuk,

en m'n dag kan niet meer stuk

Fiets ik langs een file

dan valt het me vaak op:

hoe deftiger de wagen

hoe knorriger de kop

Je ziet nooit iemand blij zijn

je hoort alleen gezeur

Nee, dat zou niks voor mij zijn

zo'n donderwolk humeur

Zelfs wanneer het buiten regent dat het giet

zing ik opgewekt het allerhoogste lied

Want ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

Ik stap altijd met m'n beste been uit bed

en voor de spiegel doe ik samen een duet

Pas als ik slapen ga, vind ik het wel genoeg

maar dan verheug ik mij alweer op morgenvroeg

Want dan word ik weer wakker met een wijsje in m'n hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

Elke morgen wakker met een wijsje in 'm hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

kinderen voor kinderen op youtube
quote:Mylene_Valerie schreef op 01 april 2012 @ 23:44:

Hoe waren die bestelde kralen Heleen? Waren ze leuk?

Hoeveel poppetjes moet je maken?

Ik verwacht 50-60 mensen op kraamvisite, maar niet alle mannen zullen zo'n ding meenemen. Ik denk dat ik met 50 stuks een eind kom.

Die plakkralen waren mooi, doe gewoon 50/50.

Hier ook even spammen.
Alle reacties Link kopieren
Moeilijk Bron, maar misschien wel het beste voor je dochter, je zoon en voor jezelf. Kijk naar de laatste maanden hoe moeilijk en verdrietig het allemaal was. Kijk naar je zoon die op zijn feest buikpijn heeft voor wat er zou kunnen gebeuren.

Ik hoop niet dat het te gemakkelijk eruit komt want ik snap dat dit voor jou ook slikken is maar thuis lukte gewoon niet, buiten jullie schuld.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:mirster schreef op 01 april 2012 @ 23:46:

Uncharted

hopelijk krijg je deze week wat rustiger wat voor studie doe je.

Geneeskunde.

Wat maak je precies voor poppetjes heleen? Heb je ergens een foto gepost of staat er iets op internet?
quote:lichtbron schreef op 01 april 2012 @ 23:48:

Dochter heeft aangegeven ze dat ze in de loop der tijd op kamertraining wil. was wel effe slikken.

Moeilijk, maar probeer het als iets positiefs te zien. Ze kijkt naar de toekomst, wil zelfstandig zijn t.z.t.

Jullie zijn straks niet meer gewend om in een huis te wonen, dus dit kan een heel goede ontwikkeling zijn. Met ruimte om het contact op een volwassen manier weer op te bouwen.
Bron, klinkt hard maar als je zoon nu zo'n moeite blijkt te hebben met Zus, dan is weer thuis wonen misschien ook te hoog gegrepen.

Nu heb je iig alle aandacht voor Zoon om hem zo goed mogelijk door de puberteit heen te loodsen.

Nou ja het is sowieso niet leuk natuurlijk. Maar de relatieve rust die je nu hebt is voor je zoon denk ik wel beter. Al snap ik dat het kut blijft....
OHHHHH WAT ZIJN ZE LEUK GEWORDEN HELEEN!!! Mooi hoor. Leuke kleurcombinaties en variaties.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Flesjes en dopjes moet je als je ze hergebruikt gewoon even meenemen in de afwas (ik gooi ze in de vaatwasser). Anders kweek je allemaal enge bacteriën. Geldt helemaal voor van die sportdoppen die je uittrekt en waar je dan aan lurkt. Die schijnen dan heel vies te worden.

Van die herbruikbare rietjes in kinderbekers en van die (tuimel)bekers met 2 handvatten en daar de tuitjes van zijn ook een bron van bacteriën. Ik heb hier die rietjes dagelijks uit de bekers in een gloeiend heet sopje liggen, spoel ze goed na met schoon heet water en zet ze dan rechtop neer op leeg te lekken en op te laten drogen. Tuimelbeker haal ik helemaal uit elkaar, ook dat plastic dingetje net voor de gaatjes van het tuitje en dan gaat hij de vaatwasser in.

Artikel over gelezen en bij de eerste keer in zo'n rietje loeren zat er gewoon groene schimmel in!
Oh Heleen, mosterd, ik zie de foto al. Wat zijn ze LEUK!
Ik heb die flesjes waar eerst aquarius in heeft gezeten met een tuitje die je kan uittrekken, van die plastic mini flesjes heb ik er een paar. Ook eentje in mijn handtas voor het geval dat ..... dan heb ik iig water bij de hand.

Ik spoel ze niet heel veel uit, alleen als ik er weer vers water in doe.
Blech Leentje. Wel goed voor de weerstand maar verder... bah.
Vergeten Ans truste te zeggen.

Waar zijn Moos en Jo? Helloe, lekker weekend gehad?
quote:Mylene_Valerie schreef op 01 april 2012 @ 23:56:

Ik heb die flesjes waar eerst aquarius in heeft gezeten met een tuitje die je kan uittrekken, van die flesjes heb ik er een paar. Ook eentje in mijn handtas voor het geval dat ..... dan heb ik iig water bij de hand.

Ik spoel ze niet heel veel uit, alleen als ik er weer vers water in doe.Ik zou ze een keer vullen met een klein beetje afwasmiddel en heet water. En dan een deel van dat water door het tuitje knijpen. En dan nog een paar keer doen met schoon water. Je moet er toch niet aan denken dat je schimmels in dat ding hebt zitten?
quote:Mylene_Valerie schreef op 01 april 2012 @ 23:53:

OHHHHH WAT ZIJN ZE LEUK GEWORDEN HELEEN!!! Mooi hoor. Leuke kleurcombinaties en variaties.

Knap van mij hè?

Nee, het viel mee, is makkelijk materiaal om mee te werken.
quote:Mylene_Valerie schreef op 01 april 2012 @ 23:44:

Ieb, kan je niet zon mini flesje met water naast je pc zetten? En overal waar je zit, je kent die kleine flesjes wel. Ik heb er eentje naast mijn hoofdkussen liggen en naast de pc.ja het stomme is dat ik dat dus al doe. Ik vul ze of pak ze uit de koelkast zet het naast me neer om het weer te vergeten. Stom he krijg ook geen dorst. Maar ik ga al vooruit hoor want voorheen (toen ik nog werkte) kon ik rustig om 17.00 uur thuis komen, op de bank gaan zitten en rond 02.00 eens op te staan. In de tussentijd dan niks gedaan, niet de kachel aan gezet, geen lampen aan, niets gegeten en gedronken, niet naar de wc geweest, Alleen maar gezeten. Dus al veel verbetering te zien gelukkig.
quote:helene31 schreef op 01 april 2012 @ 23:49:

[...]

Ik verwacht 50-60 mensen op kraamvisite, maar niet alle mannen zullen zo'n ding meenemen. Ik denk dat ik met 50 stuks een eind kom.

Die plakkralen waren mooi, doe gewoon 50/50.

Hier ook even spammen.wow mag ik ook komen?
Tipje voor Leentje: ik heb de rietjesbekers van Tupperware. Daar doe je een wegwerprietje in en dan heb je niet het probleem van bacteriegroei in die dingen. Ideaal zijn ze, ik hoop er binnenkort nog een paar te scoren. Heb helaas nog geen party in het vooruitzicht, dus zal eens rondvragen wie wil bestellen voor me.
quote:helene31 schreef op 01 april 2012 @ 23:46:

[...]

Mooi! Knap dat je die letterstickers leesbaar kunt opplakken. Ik trok er altijd te hard aan, dan rekten ze uit of braken. Dank je. Ik heb gemerkt dat mij dat ook vaak overkomt met de wat goedkopere stickers van de zeeman of wibra. De ietsje duurdere stickers kan ik goed hanteren.
Tsss... mijn anders zo culinair verwende familie is aan de Hollandse snacks verslaafd aan het raken. Mail van mijn moeder, of ik een paar dozen frikandellen mee wil nemen donderdag. Mijn moeder had al een doos meegenomen omdat ze die zo lekker vond (heb haar maar niet verteld waar ze van gemaakt worden...). Maar die hebben mijn neefjes en nichtjes in Frankrijk allemaal opgevreten!

Ik mag wel een aanhangwagen achter mijn auto hangen. Zoveel bagageruimte hebben we nou ook niet meer over met die dubbele achterbank erin.
Ja die avonden weet ik nog Ieb dat je thuis kwam en alleen kon huilen op de bank.
quote:helene31 schreef op 02 april 2012 @ 00:02:

Tipje voor Leentje: ik heb de rietjesbekers van Tupperware. Daar doe je een wegwerprietje in en dan heb je niet het probleem van bacteriegroei in die dingen. Ideaal zijn ze, ik hoop er binnenkort nog een paar te scoren. Heb helaas nog geen party in het vooruitzicht, dus zal eens rondvragen wie wil bestellen voor me.Haha ja dat soort bekertjes gebruiken ze in ziekenhuizen ook op de verpleegafdelingen. Best wel handig!
Ik heb een lichte aversie tegen flesjes met tuutjes. Als ik ze gebruik draai ik de hele dop eraf, dus gebruik dat tuutje niet.

Volgens mij heeft mijn moeder toen ik klein was heel vaak gezegd hoe vies die dingen waren. Dat het daardoor komt. Zij kijkt altijd eerst of iets wel schoon te maken is voordat ze het koopt of gebruikt.
quote:Mylene_Valerie schreef op 02 april 2012 @ 00:04:

Ja die avonden weet ik nog Ieb dat je thuis kwam en alleen kon huilen op de bank.ja precies! Dus nu alleen het drinken nog maar goed zien te krijgen.
quote:helene31 schreef op 02 april 2012 @ 00:02:

Tipje voor Leentje: ik heb de rietjesbekers van Tupperware. Daar doe je een wegwerprietje in en dan heb je niet het probleem van bacteriegroei in die dingen. Ideaal zijn ze, ik hoop er binnenkort nog een paar te scoren. Heb helaas nog geen party in het vooruitzicht, dus zal eens rondvragen wie wil bestellen voor me.Bedoel je deze? rietjesbekers.

Tupperware heeft een webshop. Dus als het deze zijn ga ik er een bataljon van bestellen.
Ibi,werk je ondertussen weer?

Misschien stel ik nu een stomme vraag..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 02 april 2012 @ 00:05:

[...]

ja precies! Dus nu alleen het drinken nog maar goed zien te krijgen.

Is misschien een kwestie van gewoonte en routine aanwennen.

Heb je genoeg variatie in je drankjes?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven