wakker?
zaterdag 17 maart 2012 om 23:03
Als ik door de stad loop,
vraag ik me vaak af
Waarom zijn alle mensen
zo nors en zo kortaf?
Steeds maar sjagerijnig
en nooit 's in hun schik
Waarom zijn er zo weinig
figuren zoals ik?
Ik ben iemand die nooit moppert en nooit gromt
en ik zal je eens vertellen hoe dat komt
Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd
'k loop de hele dag te zingen en te fluiten
Elke morgen wakker met een wijsje in m'n hoofd
als ik binnenkom, dan rinkelen de ruiten
Het is gewoon een wonder,
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
en m'n dag kan niet meer stuk,
en m'n dag kan niet meer stuk
Fiets ik langs een file
dan valt het me vaak op:
hoe deftiger de wagen
hoe knorriger de kop
Je ziet nooit iemand blij zijn
je hoort alleen gezeur
Nee, dat zou niks voor mij zijn
zo'n donderwolk humeur
Zelfs wanneer het buiten regent dat het giet
zing ik opgewekt het allerhoogste lied
Want ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Ik stap altijd met m'n beste been uit bed
en voor de spiegel doe ik samen een duet
Pas als ik slapen ga, vind ik het wel genoeg
maar dan verheug ik mij alweer op morgenvroeg
Want dan word ik weer wakker met een wijsje in m'n hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Elke morgen wakker met een wijsje in 'm hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
kinderen voor kinderen op youtube
vraag ik me vaak af
Waarom zijn alle mensen
zo nors en zo kortaf?
Steeds maar sjagerijnig
en nooit 's in hun schik
Waarom zijn er zo weinig
figuren zoals ik?
Ik ben iemand die nooit moppert en nooit gromt
en ik zal je eens vertellen hoe dat komt
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Fiets ik langs een file
dan valt het me vaak op:
hoe deftiger de wagen
hoe knorriger de kop
Je ziet nooit iemand blij zijn
je hoort alleen gezeur
Nee, dat zou niks voor mij zijn
zo'n donderwolk humeur
Zelfs wanneer het buiten regent dat het giet
zing ik opgewekt het allerhoogste lied
Want ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Ik stap altijd met m'n beste been uit bed
en voor de spiegel doe ik samen een duet
Pas als ik slapen ga, vind ik het wel genoeg
maar dan verheug ik mij alweer op morgenvroeg
Want dan word ik weer wakker met een wijsje in m'n hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Elke morgen wakker met een wijsje in 'm hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
kinderen voor kinderen op youtube
woensdag 21 maart 2012 om 08:17
Goedemorgen!
Leentje, van harte met je verjaardag, en wat ontzettend fijn dat je ouders er zijn!
Ibi, een dikke knuffel voor jou. Wilde dat ik iets voor je kon doen, een stukje pijn voor je weg kan nemen, maar helaas.
Moon, wat was je vroeg, lag je er gisteravond ook lekker vroeg in? Ikke wel, was doodop, dus rond een uurtje of half 10 al mn bed opgezocht
Leentje, van harte met je verjaardag, en wat ontzettend fijn dat je ouders er zijn!
Ibi, een dikke knuffel voor jou. Wilde dat ik iets voor je kon doen, een stukje pijn voor je weg kan nemen, maar helaas.
Moon, wat was je vroeg, lag je er gisteravond ook lekker vroeg in? Ikke wel, was doodop, dus rond een uurtje of half 10 al mn bed opgezocht
woensdag 21 maart 2012 om 09:59
Ik ben de hele morgen al wakker en had Roos nog snel gevraagd mij wakker te bellen voor de cursus, word ik om half 10 gebeld, cursus afgezegd voor deze week. Volgende week toch weer terug op de dinsdagavond. Nou veel gesproken want met 3 mensen is de kans toch groot dat iemand ziek is en dat het niet rendable is de cursus. Maar het was eerst al van 8 naar 7 weken gegaan achteraf, en van 2 uur per avond naar 1,5 uur. Maar ben daar uitgekomen net met de cursusleidster hoe dat op te lossen. Ze is er over 6 weken niet meer dus eerst zei ze van dan doen we 2 lessen in 1 als het vaker voorkwam maar met een eigen bijdrage van 200 euro was ik het daar niet helemaal mee eens om dat achteraf te horen. We zijn er helemaal uitgekomen gelukkig.
Dus nu wakker en moe omdat ik mij heb wakker gehouden om niet te slapen voor de cursus. Ik had al de Bold, gtst, topchef, knallen in de horeca, leven in puin, 3 afleveringen de Rijdende Rechter al gezien. Oja en dwdd en paul en witteman. Pfff, heb vierkante ogen.
Nou misschien zo nog even kijken of ik een uurtje kan slapen.
Dus nu wakker en moe omdat ik mij heb wakker gehouden om niet te slapen voor de cursus. Ik had al de Bold, gtst, topchef, knallen in de horeca, leven in puin, 3 afleveringen de Rijdende Rechter al gezien. Oja en dwdd en paul en witteman. Pfff, heb vierkante ogen.
Nou misschien zo nog even kijken of ik een uurtje kan slapen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 21 maart 2012 om 10:09
Heleen ik las over je studieplannen, heb je toevallig de OU al overwogen? Daar bieden ze ook kort-hbo opleidingen aan, misschien zit er wel wat tussen voor jou.
Het voordeel is dat je daar helemaal je eigen tempo kunt bepalen (zelfs de tentamendata kun je vaak nog zelf indelen) en je kunt de studie vrijwel helemaal vanuit huis doen.
Ik ga zelf volgend jaar ook weer studeren, overweeg 2 studies: studie nr 1 aan een reguliere uni of studie nr 2 aan de OU.
Het voordeel is dat je daar helemaal je eigen tempo kunt bepalen (zelfs de tentamendata kun je vaak nog zelf indelen) en je kunt de studie vrijwel helemaal vanuit huis doen.
Ik ga zelf volgend jaar ook weer studeren, overweeg 2 studies: studie nr 1 aan een reguliere uni of studie nr 2 aan de OU.
woensdag 21 maart 2012 om 10:12
Is ook zo Moon. Maar vergeet niet dat ik door stress voor die cursus al vanaf 2 uur wakker ben en ermee bezig ben. Ik zei ook, als het voor 2 mensen niet rendable is, dan gaan we dit misschien nog een paar keer mee maken. Gelukkig wel een goed gesprek gehad dat ik een gesprek erbij kan krijgen prive. Dus dat heb ik al aangepakt want en ik heb er veel aan. En ik moet de volle mep betalen voor bijbetaling dus dan wil ik ook een hele cursus. Maar we konden er goed over hebben, alleen hebben we nog maar 6 weken voor ze er niet meer werkt dus heel blij was ik weer niet.
Maar goed, kan gebeuren.
Maar goed, kan gebeuren.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 21 maart 2012 om 10:53
Ik weet niet precies wat het inhoudt Heleen, (ik ga zelf namelijk voor een uni Bachelor) maar ik las laatst toevallig dat ze dit ook aanbieden.
Op de site van de Open Universiteit kun je wel meer informatie vinden: www.ou.nl
Op de site van de Open Universiteit kun je wel meer informatie vinden: www.ou.nl
woensdag 21 maart 2012 om 11:03
Weet jij iets over de bezuinigingsregels omtrent OU Rosetta? Ik heb het de laatste tijd niet meer zo gevolgd. Maar eerst was er sprake van dat er nu niet aan het collegegeld gemorreld zou worden maar in de toekomst misschien wel.
Lijkt me goed om in de overweging mee te nemen. Aangezien de regering er niet voor terugdeinst om tijdens het spel de regels te veranderen...
(maar over iets meer dan twee jaar zijn er weer verkiezingen, dat scheelt misschien)
Lijkt me goed om in de overweging mee te nemen. Aangezien de regering er niet voor terugdeinst om tijdens het spel de regels te veranderen...
(maar over iets meer dan twee jaar zijn er weer verkiezingen, dat scheelt misschien)
woensdag 21 maart 2012 om 11:08
quote:rosetta schreef op 21 maart 2012 @ 10:53:
Ik weet niet precies wat het inhoudt Heleen, (ik ga zelf namelijk voor een uni Bachelor) maar ik las laatst toevallig dat ze dit ook aanbieden.
Op de site van de Open Universiteit kun je wel meer informatie vinden: www.ou.nlIk heb even gekeken, maar verkorte studies zijn alleen mogelijk als je al een afgeronde studie in die richting hebt.
Op de site van de Open Universiteit kun je wel meer informatie vinden: www.ou.nlIk heb even gekeken, maar verkorte studies zijn alleen mogelijk als je al een afgeronde studie in die richting hebt.