wakker?

17-03-2012 23:03 2996 berichten
Als ik door de stad loop,

vraag ik me vaak af

Waarom zijn alle mensen

zo nors en zo kortaf?

Steeds maar sjagerijnig

en nooit 's in hun schik

Waarom zijn er zo weinig

figuren zoals ik?

Ik ben iemand die nooit moppert en nooit gromt

en ik zal je eens vertellen hoe dat komt

Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

'k loop de hele dag te zingen en te fluiten

Elke morgen wakker met een wijsje in m'n hoofd

als ik binnenkom, dan rinkelen de ruiten

Het is gewoon een wonder,

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

en m'n dag kan niet meer stuk,

en m'n dag kan niet meer stuk

Fiets ik langs een file

dan valt het me vaak op:

hoe deftiger de wagen

hoe knorriger de kop

Je ziet nooit iemand blij zijn

je hoort alleen gezeur

Nee, dat zou niks voor mij zijn

zo'n donderwolk humeur

Zelfs wanneer het buiten regent dat het giet

zing ik opgewekt het allerhoogste lied

Want ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

Ik stap altijd met m'n beste been uit bed

en voor de spiegel doe ik samen een duet

Pas als ik slapen ga, vind ik het wel genoeg

maar dan verheug ik mij alweer op morgenvroeg

Want dan word ik weer wakker met een wijsje in m'n hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

Elke morgen wakker met een wijsje in 'm hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

kinderen voor kinderen op youtube
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook Lidl fan. Koop er wasmiddel, hondensnoep, wattenschijfjes, wc papier, keukenrollen en groenten als ik het nodig heb. Moet er ook voor naar een ander durp.
quote:mocy schreef op 24 maart 2012 @ 23:34:

[...]

Ja daaag...hij is net nieuw.dat is inderdaad zonde
quote:winterfeestjurk schreef op 24 maart 2012 @ 23:29:

.......... waardoor ik nu weet wat er in het 2e deel gebeurd/hoe het boek afloopt. Dat is ook balen!!!
Ik heb godver een poepoog. Een pukkeltje op het randje onder mn oog. Doet nog zeer ook. Normaal ben ik van het uitknijpen. Zal ik nu maar niet doen, stel je voor.
Ik drink een Bordeaux. Burp.
quote:mocy schreef op 24 maart 2012 @ 23:36:

[...]

Dat is ook balen!!!spanning is nu compleet weg. niks aan te doen, ik ga ze maar gewoon bestellen en zorgen dat ik de beschrijving van boek 3 niet zie, dan kan ik mij daar in ieder geval nog op verheugen
He get Ans. Nee, niet uitknijpen hoor.
weegschaal op marktplaats zetten?

Ben ooit aan Harry Potter begonnen (deel 1 t/m 3 in het Nederlands en tijdje later 1 t/m 5 in het Engels) in de tijd dat nog niet alle 7 boeken uit waren. Iédereen kende de boeken, dus weet ook zonder achterflappen een beetje wat er in 6 en/of 7 gebeurt en heb nog geen zin gehad 1 t/m 7 te gaan lezen. Zonde.. ?

Heb van broer deel 1 van een serie gekregen. Kan ik ook ff vooruit als het goed geschreven is... (de aardkinderen oid geloof ik)
Feestjurk zet ze anders een hele tijd in de kast. Misschien vergeet je de afloop van deel 2 door de tijd heen....
quote:andersnogiets schreef op 24 maart 2012 @ 23:37:

Ik heb godver een poepoog. Een pukkeltje op het randje onder mn oog. Doet nog zeer ook. Normaal ben ik van het uitknijpen. Zal ik nu maar niet doen, stel je voor.dat is niet fijn!
quote:winterfeestjurk schreef op 24 maart 2012 @ 23:29:

hallo allen, hoe is het? ik wilde net boeken (triologie) bestellen op bol.com. valt mijn oog net op de eerste paar regels v/d beschrijving van het laatste boek, waardoor ik nu weet wat er in het 2e deel gebeurd/hoe het boek afloopt.

Triologie? Freudiaans typefoutje?

Om welke boeken gaat het?
Ik gooi mijn weegschaal niet weg en zet hem ook niet op marktplaats. Die weegschaal gaat me echt wel begrijpen de komende tijd...
quote:leentjedb schreef op 24 maart 2012 @ 23:40:

[...]

Triologie? Freudiaans typefoutje?

Om welke boeken gaat het?Haha Leen, was mij niet opgevallen.....
quote:winterfeestjurk schreef op 24 maart 2012 @ 23:34:

[...]

the hunger games, heb gister het 1e deel gekocht en uitgelezen. wilde dus het 2e en 3e deel bestellen, maar de beschrijving staat er dus gewoon naast Is daar niet ook een film van? Met die naam?
quote:mocy schreef op 24 maart 2012 @ 23:40:

Ik gooi mijn weegschaal niet weg en zet hem ook niet op marktplaats. Die weegschaal gaat me echt wel begrijpen de komende tijd...

Nooit weggooien hoor. Ik denk dat jij de weegschaal eerder begrijpt dan hij jou

Schei toch uit, slanke den!
quote:mocy schreef op 24 maart 2012 @ 23:40:

quote:watervrouw2 schreef op 24 maart 2012 @ 23:38:

weegschaal op marktplaats zetten?

Ben ooit aan Harry Potter begonnen (deel 1 t/m 3 in het Nederlands en tijdje later 1 t/m 5 in het Engels) in de tijd dat nog niet alle 7 boeken uit waren. Iédereen kende de boeken, dus weet ook zonder achterflappen een beetje wat er in 6 en/of 7 gebeurt en heb nog geen zin gehad 1 t/m 7 te gaan lezen. Zonde.. ?

Heb van broer deel 1 van een serie gekregen. Kan ik ook ff vooruit als het goed geschreven is... (de aardkinderen oid geloof ik)

nee boeken zet ik niet op MP, ik wil ze later nog kunnen herlezen. bij Harry Potter vond ik dat anders, heb eerst deel 1t/m 6 in de bioscoop gezien. maar deel 6 riep vragen op en toen ben ik de boeken gaan lezen. vond de boeken echt anders en zeer de moeite waard om te lezen, er zit zoveel info niet in de film, dus dan ben je toch nog verrast.

deel 7 moet je lezen!

ik ga ff googlen op die serie
quote:leentjedb schreef op 24 maart 2012 @ 23:42:

[...]

Is daar niet ook een film van? Met die naam?Het komt mij ook zo bekend voor maar heb de boeken niet gelezen.
Ik moet ff roken nu. Heb zo'n enorme trek.
quote:mocy schreef op 24 maart 2012 @ 23:39:

Feestjurk zet ze anders een hele tijd in de kast. Misschien vergeet je de afloop van deel 2 door de tijd heen....dat kan ik ook doen, tegen de tijd dat het 2e deel uitkomt in de bioscoop, kan ik het boek lezen.
The hungergames! Ik heb het eerste deel gelezen. Spannend en boeiend. En dat voor jeugdboeken. Deel 2 en 3 staan op mijn reader met nog zo'n duizend anderen. Haha ik word onrustig van al die boeken en kan niet kiezen. Die lees ik in dit leven allemaal niet meer uit!
quote:andersnogiets schreef op 24 maart 2012 @ 23:37:

Ik heb godver een poepoog. Een pukkeltje op het randje onder mn oog. Doet nog zeer ook. Normaal ben ik van het uitknijpen. Zal ik nu maar niet doen, stel je voor.

Heb je kamillethee in huis? Sterke thee van trekken, stapeltje wattenschijfjes in een schoon plastic bakje met deksel leggen en daar de thee overheen gieten. Dan in de koelkast koud laten worden en een paar keer per dag met zo'n wattenschijfje je oog schoonmaken.

Je kan ook Zwitsal shampoo gebruiken, tip van het kdv van jongste. Maar sowieso altijd een schoon doekje of wattenschijfje pakken want is hartstikke besmettelijk.
quote:leentjedb schreef op 24 maart 2012 @ 23:42:

[...]

Is daar niet ook een film van? Met die naam?klopt, komt aankomende week uit in de bios. zijn jullie fanatieke lezers?
Ha ANS! Bedankt voor je lieve en leuke kaart!!!
quote:andersnogiets schreef op 24 maart 2012 @ 23:45:

The hungergames! Ik heb het eerste deel gelezen. Spannend en boeiend. En dat voor jeugdboeken. Deel 2 en 3 staan op mijn reader met nog zo'n duizend anderen. Haha ik word onrustig van al die boeken en kan niet kiezen. Die lees ik in dit leven allemaal niet meer uit!

mee eens. ik vind het zo knap hoe iemand dat allemaal kan verzinnen/op papaier krijgt. ik wou dat ik zo'n levendige fantasie had!

heb je de twilight boeken gelezen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven