wakker?
zaterdag 17 maart 2012 om 23:03
Als ik door de stad loop,
vraag ik me vaak af
Waarom zijn alle mensen
zo nors en zo kortaf?
Steeds maar sjagerijnig
en nooit 's in hun schik
Waarom zijn er zo weinig
figuren zoals ik?
Ik ben iemand die nooit moppert en nooit gromt
en ik zal je eens vertellen hoe dat komt
Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd
'k loop de hele dag te zingen en te fluiten
Elke morgen wakker met een wijsje in m'n hoofd
als ik binnenkom, dan rinkelen de ruiten
Het is gewoon een wonder,
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
en m'n dag kan niet meer stuk,
en m'n dag kan niet meer stuk
Fiets ik langs een file
dan valt het me vaak op:
hoe deftiger de wagen
hoe knorriger de kop
Je ziet nooit iemand blij zijn
je hoort alleen gezeur
Nee, dat zou niks voor mij zijn
zo'n donderwolk humeur
Zelfs wanneer het buiten regent dat het giet
zing ik opgewekt het allerhoogste lied
Want ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Ik stap altijd met m'n beste been uit bed
en voor de spiegel doe ik samen een duet
Pas als ik slapen ga, vind ik het wel genoeg
maar dan verheug ik mij alweer op morgenvroeg
Want dan word ik weer wakker met een wijsje in m'n hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Elke morgen wakker met een wijsje in 'm hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
kinderen voor kinderen op youtube
vraag ik me vaak af
Waarom zijn alle mensen
zo nors en zo kortaf?
Steeds maar sjagerijnig
en nooit 's in hun schik
Waarom zijn er zo weinig
figuren zoals ik?
Ik ben iemand die nooit moppert en nooit gromt
en ik zal je eens vertellen hoe dat komt
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Fiets ik langs een file
dan valt het me vaak op:
hoe deftiger de wagen
hoe knorriger de kop
Je ziet nooit iemand blij zijn
je hoort alleen gezeur
Nee, dat zou niks voor mij zijn
zo'n donderwolk humeur
Zelfs wanneer het buiten regent dat het giet
zing ik opgewekt het allerhoogste lied
Want ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Ik stap altijd met m'n beste been uit bed
en voor de spiegel doe ik samen een duet
Pas als ik slapen ga, vind ik het wel genoeg
maar dan verheug ik mij alweer op morgenvroeg
Want dan word ik weer wakker met een wijsje in m'n hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Elke morgen wakker met een wijsje in 'm hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
kinderen voor kinderen op youtube
zondag 25 maart 2012 om 00:43
zondag 25 maart 2012 om 00:43
zondag 25 maart 2012 om 00:44
quote:watervrouw2 schreef op 25 maart 2012 @ 00:39:
eenzaamheid van de priemgetallen heb ik ook in de aanbieding Wel een hylarische scene met een fotoscene. Lastig uitleggen zonder te spoileren.. maar als hobbyfotograaf vond ik het geweldig lezen.
Ben nog nooit in Berlijn geweest, heb wel 3 reisboeken om me mee te orienteren en een oud-collega heeft er familie wonen, dus kan nog om tips vragen eventueel. Weet zo uit mijn hoofd niet welke bezienswaardigheden de organisatie zelf heeft ingepland, maar zal me wel vermaken.
Heb laatst Het pauperparadijs gelezen. Leuk stukje familiegeschiedenis.je zal je vast wel vermaken inderdaad met al die excursies, hopelijk heb je er mooi weer bij! waar gaat dat boek over?
eenzaamheid van de priemgetallen heb ik ook in de aanbieding Wel een hylarische scene met een fotoscene. Lastig uitleggen zonder te spoileren.. maar als hobbyfotograaf vond ik het geweldig lezen.
Ben nog nooit in Berlijn geweest, heb wel 3 reisboeken om me mee te orienteren en een oud-collega heeft er familie wonen, dus kan nog om tips vragen eventueel. Weet zo uit mijn hoofd niet welke bezienswaardigheden de organisatie zelf heeft ingepland, maar zal me wel vermaken.
Heb laatst Het pauperparadijs gelezen. Leuk stukje familiegeschiedenis.je zal je vast wel vermaken inderdaad met al die excursies, hopelijk heb je er mooi weer bij! waar gaat dat boek over?
zondag 25 maart 2012 om 00:45
quote:andersnogiets schreef op 25 maart 2012 @ 00:43:
[...]
Mij ook. Gaan we met z'n 3'en
Is een dure aangelegenheid volgens mij. Ik wil weg uit het durp! Bah wat baal ik soms hier. Met een vent die niet van vakantie houdt. Snap het niet hoor. Echt niet.wat jammer dat je man niet van vakantie houdt. lijkt mij best lastig
[...]
Is een dure aangelegenheid volgens mij. Ik wil weg uit het durp! Bah wat baal ik soms hier. Met een vent die niet van vakantie houdt. Snap het niet hoor. Echt niet.wat jammer dat je man niet van vakantie houdt. lijkt mij best lastig
quote:lichtbron schreef op 25 maart 2012 @ 00:43:
[...]
Dank je.. trouwens groetjes terug van mijn zoon..
Kater en zoon gaat ook leuk..
Leuk joch toch! Hij was zó lief met kater. Maar hij kan nu echt wel naar buiten hoor. Die komt heus niet terug naar ons.
Mijn dochter vroeg vanmiddag nog naar kat. Staat een grote foto van hem ingelijst in haar kamer. Doet me toch wel wat hoor, als ik dat zo zie.
[...]
Dank je.. trouwens groetjes terug van mijn zoon..
Kater en zoon gaat ook leuk..
Leuk joch toch! Hij was zó lief met kater. Maar hij kan nu echt wel naar buiten hoor. Die komt heus niet terug naar ons.
Mijn dochter vroeg vanmiddag nog naar kat. Staat een grote foto van hem ingelijst in haar kamer. Doet me toch wel wat hoor, als ik dat zo zie.
[...]
Is een dure aangelegenheid volgens mij. Ik wil weg uit het durp! Bah wat baal ik soms hier. Met een vent die niet van vakantie houdt. Snap het niet hoor. Echt niet.Sjees, kan ie lekker bij mijn vent gaan zitten want die wil ook niet.
[...]
Is een dure aangelegenheid volgens mij. Ik wil weg uit het durp! Bah wat baal ik soms hier. Met een vent die niet van vakantie houdt. Snap het niet hoor. Echt niet.Sjees, kan ie lekker bij mijn vent gaan zitten want die wil ook niet.
zondag 25 maart 2012 om 00:47
quote:andersnogiets schreef op 25 maart 2012 @ 00:45:
[...]
Je mag gerust een keertje langskomen met je dochter hoor,als ze hem nog graag wil zien..
Pas de problem!! maar nu ga ik echt naar boven..
Gutenacht Freunden!
[...]
Je mag gerust een keertje langskomen met je dochter hoor,als ze hem nog graag wil zien..
Pas de problem!! maar nu ga ik echt naar boven..
Gutenacht Freunden!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
[...]
Mij ook. Gaan we met z'n 3'en JAAAA
Is een dure aangelegenheid volgens mij. Ik wil weg uit het durp! Bah wat baal ik soms hier. Met een vent die niet van vakantie houdt. Snap het niet hoor. Echt niet.Ans dat zal jij ook nooit snappen, want jij hebt het nodig en geniet ervan. Maar hij dus niet. Dat is echt heel jammer en zwaar k.t voor jou, maar veranderen zal het niet. Of wel en dat gaat hij geforceerd mee. Dat is ook niets. Ik denk dat je het zal moeten accepteren.
[...]
Mij ook. Gaan we met z'n 3'en JAAAA
Is een dure aangelegenheid volgens mij. Ik wil weg uit het durp! Bah wat baal ik soms hier. Met een vent die niet van vakantie houdt. Snap het niet hoor. Echt niet.Ans dat zal jij ook nooit snappen, want jij hebt het nodig en geniet ervan. Maar hij dus niet. Dat is echt heel jammer en zwaar k.t voor jou, maar veranderen zal het niet. Of wel en dat gaat hij geforceerd mee. Dat is ook niets. Ik denk dat je het zal moeten accepteren.
zondag 25 maart 2012 om 00:48
quote:mocy schreef op 25 maart 2012 @ 00:47:
[...]
Ans dat zal jij ook nooit snappen, want jij hebt het nodig en geniet ervan. Maar hij dus niet. Dat is echt heel jammer en zwaar k.t voor jou, maar veranderen zal het niet. Of wel en dat gaat hij geforceerd mee. Dat is ook niets. Ik denk dat je het zal moeten accepteren.Is helemaal waar Moos. Geforceerd meegaan. Ik weet nu al dat ik hem heel de dag in de gaten houd. Hoe gaat het met hem, hoe voelt hij zich. Voor niemand leuk.
[...]
Ans dat zal jij ook nooit snappen, want jij hebt het nodig en geniet ervan. Maar hij dus niet. Dat is echt heel jammer en zwaar k.t voor jou, maar veranderen zal het niet. Of wel en dat gaat hij geforceerd mee. Dat is ook niets. Ik denk dat je het zal moeten accepteren.Is helemaal waar Moos. Geforceerd meegaan. Ik weet nu al dat ik hem heel de dag in de gaten houd. Hoe gaat het met hem, hoe voelt hij zich. Voor niemand leuk.
zondag 25 maart 2012 om 00:50
Heb de mill. trilogie niet gelezen trouwens, heb wel gehoord dat ie goed/spannend is.
Pauperparadijs: De schrijfster ontrafelt haar eigen familiegeschiedenis, (4-5 generaties geloof ik) om te acherhalen hoe het nou echt zit met een bepaald familiegerucht/-geheim. Ze beschrijft zowel wat ze ontdekt (of niet kan vinden) als hoe ze gezocht heeft. Vind die combinatie van familiegeschiedenis als zoektocht wel interessant. Je leest hem niet perse in 1 adem uit, dus zou een geschikt forenzenboek zijn. (elke werkdag 1-2 treinreizen lezen).
Pauperparadijs: De schrijfster ontrafelt haar eigen familiegeschiedenis, (4-5 generaties geloof ik) om te acherhalen hoe het nou echt zit met een bepaald familiegerucht/-geheim. Ze beschrijft zowel wat ze ontdekt (of niet kan vinden) als hoe ze gezocht heeft. Vind die combinatie van familiegeschiedenis als zoektocht wel interessant. Je leest hem niet perse in 1 adem uit, dus zou een geschikt forenzenboek zijn. (elke werkdag 1-2 treinreizen lezen).
zondag 25 maart 2012 om 00:50
zondag 25 maart 2012 om 00:51
quote:passiebloempje65 schreef op 25 maart 2012 @ 00:49:
Sorry dat ik zo bot kom binnen vallen maar het gaat IRL ff niet lekker met mij. Teveel verdriet om anderen.
Ik weet dat ik mijzelf hierin moet beschermen maar ik kan het niet...
Ik ben gewoon een watje.. Wat is er lieverd. Je mag me altijd mailen he?
Sorry dat ik zo bot kom binnen vallen maar het gaat IRL ff niet lekker met mij. Teveel verdriet om anderen.
Ik weet dat ik mijzelf hierin moet beschermen maar ik kan het niet...
Ik ben gewoon een watje.. Wat is er lieverd. Je mag me altijd mailen he?