wakker?

17-03-2012 23:03 2996 berichten
Als ik door de stad loop,

vraag ik me vaak af

Waarom zijn alle mensen

zo nors en zo kortaf?

Steeds maar sjagerijnig

en nooit 's in hun schik

Waarom zijn er zo weinig

figuren zoals ik?

Ik ben iemand die nooit moppert en nooit gromt

en ik zal je eens vertellen hoe dat komt

Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

'k loop de hele dag te zingen en te fluiten

Elke morgen wakker met een wijsje in m'n hoofd

als ik binnenkom, dan rinkelen de ruiten

Het is gewoon een wonder,

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

en m'n dag kan niet meer stuk,

en m'n dag kan niet meer stuk

Fiets ik langs een file

dan valt het me vaak op:

hoe deftiger de wagen

hoe knorriger de kop

Je ziet nooit iemand blij zijn

je hoort alleen gezeur

Nee, dat zou niks voor mij zijn

zo'n donderwolk humeur

Zelfs wanneer het buiten regent dat het giet

zing ik opgewekt het allerhoogste lied

Want ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

Ik stap altijd met m'n beste been uit bed

en voor de spiegel doe ik samen een duet

Pas als ik slapen ga, vind ik het wel genoeg

maar dan verheug ik mij alweer op morgenvroeg

Want dan word ik weer wakker met een wijsje in m'n hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

Elke morgen wakker met een wijsje in 'm hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

kinderen voor kinderen op youtube
Alle reacties Link kopieren
Dank je WV, weggehaald. Ik hoop ook een beter fora te vinden dan MP, de meeste dingen verkoop ik daar niet. Kleding die mij te klein is bijv. Of ik heb nog een hondenligkussen die niet verkoopt.

Ieb veel plezier, goed gekomen met je rok?

Thee, lekker puree met zongedroogde tomaatjes. Of stukjes olijf, hangt wel vanaf waarbij. Of ik heb van die truffelolie is lekker. Gebakken spekjes of blokjes ham erdoor, lekker bij stamppotten.

Uiteraard ui is lekker. Of verse kruiden als je die bij de lidl ofzo kan krijgen. Maar ik pas dat altijd aan bij wat ik het eet.

Zit ik net gezellig te bellen, zijn mijn batterijen op en de zogenaamde volle in de oplader zijn niet vol, ongezellig.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Voor mij (ook) geen olijven MV. *gruwel*

Mijn meeste puree varianten passen zowel bij vlees als vis. En voor stamppot gebruik ik geen puree.

Mijn 'naturel puree' is idd met bieslook en/of peterselie of zo.

Ik heb trouwens 2 potjes: zongedroogde tomaatjes en halfzongedroogde tomaatjes. Geen idee wat het verschil is.

Mijn oplader lijkt het niet meer te doen voor AA (dan kunnen er 4 in, dure oplader) maar nog wel voor AAA maar die zitten geloof ik alleen in de telefoon van mijn vaste nummer.

Ga maar even boodschappenbriefje maken.
Bij de Action is een oplader met 4 batterijen 5 euro. Dacht AA.

Ik vrees dat ik dat ook weer moet kopen want nachten opladen en dan toch uitvallen in de telefoon kan niet, of de telefoon is bij mij niet goed, kan ook.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Heb je een blikje of potje doperwten? Kan ook met spinazie.

Daar een puree mee maken;

http://i576.photobucket.c ... dappelpureemetgroente.jpg
Heb mijn voorjaarsopruiming online Strip-, kinder-, studieboeken en romans

Zal tzt een deel nog wel via marktplaats proberen.

Tijd gaat veel te snel vandaag..

Ik heb nog zongedroogde tomaatmix en kaapse mosterd zongedroogde tomaat. Wat kan ik daar zoal mee?

Wil vandaag mijn kastanjechamps en broccoli opmaken, weet nog niet wat daarbij gaat.
Thee, vraag voor je van iemand voor je van jouw gerecht van eieren, op topic Gevulde eieren.
Zit lekker buiten, eindelijk een zonnetje.

We zijn vanmiddag even naar de kinderboerderij geweest, was leuk. Wel loeidruk.
watervrouw wat wil je hebben voor het gouden ei?

Leuk heleen naar de kinderboerderij. Ik ben inmiddels weer bij oom en tante met de rok aan. Die viel blijkbaar wat krap.
Mooi.

Ik schuil even hier, de dame met de gekleurde lippen is weer op oorlogspad. Heb geen zin me te laten uitlokken vandaag.
Zo..... ik ben weer thuis. Te moe om bij te lezen nu. Echt een leuk weekend gehad... ik wil de rest van mijn leven wel ieder weekend zo'n weekend

Kan t helaas niet heel expliciet benoemen maar ik had mijn oude lieve vrienden en vriendinnen weer om me heen en dat was heel fijn
Moon: geen after-gezelligheids-dip dus?

IBI: kom ik op terug. Portokosten ook nog uitpluizen, denk dat dat hoger is dan boekkosten. Edit: 1 euro + porto? Kan woensdagmiddag bij postkantoor kijken wat de porto is, dan stuur ik hem wel eerst op en stuur je dan een mail.

Net anti-vrekkig eens besteld wat al erg lang op mijn lijstje stond: een vliegengordijn van liso. klik (de deurtjes)
quote:helene31 schreef op 25 maart 2012 @ 17:32:

Mooi.

Ik schuil even hier, de dame met de gekleurde lippen is weer op oorlogspad. Heb geen zin me te laten uitlokken vandaag.

Ik was wel zo dom om er op in te gaan....

MV, zal zo even kijken op het eitjes-topic, was me even ontschoten.
Ik reageerde wel, maar ze begint echt op de man te spelen. Daar heb ik geen zin in, zo forum ik niet.

Moon, klinkt heerlijk. Wat kun je ook opgewekt raken als het mooi weer is hè?

Hier ruikt het ook naar barbecue. Lekker hoor, maar ik vind het nog te fris om de hele avond buiten te zitten. Komt straks wel weer.
WV, betekent doe-het-zelf-pakket ook dat je zelf nog alle kraaltjes moet rijgen ?
Nee Watervrouw dat valt erg mee. Grappig dat je het opmerkt.

Meerdere redenen denk ik. Ik heb bijv nog even alleen op een terras zitten brunchen daar voordat ik weg ging. Dus niet hop, uit de gezelligheid in de trein en dan thuis die anticlimax.

En ik heb binnenkort een verjaardag met dezelfde mensen dus zie ze snel weer.
is goed watervrouw! Dank je.

Ja ben ook benieuwd naar je ei recept thee als het er staat zal ik eens kijken.

Jeetje ik weet over wie jullie het hebben met de lippen. Wat een portret.

Moon wat enorm fijn dat jij ook een lekker weekend achter de rug hebt.
quote:thee schreef op 25 maart 2012 @ 18:08:

WV, betekent doe-het-zelf-pakket ook dat je zelf nog alle kraaltjes moet rijgen ?

Ja. Op marktplaats is iemand die het voor je wil rijgen

Als het goed is kun je met een paar euro extra dat rijgen door het bedrijf laten doen.. Weet nu alleen niet meer zeker of ik een gordijn krijg of een pakket met kralen..
Kom alleen want ga zo aan tafel.

Eet smakelijk allemaal.
*dubbel*
Ik lig in bed, geen poffertjes gegeten helaas want weer misselijk. Net als gisteravond, toen mijn avondeten uitgespuugd.

En nu heb ik honger, maar kan niet eten.
Wat vervelend weer Heleen

Ik ben een dagje weg geweest en ik zit met verbazing naar het forum te kijken. Bij 90% denk ik: waar gaat het over??

Weet niet of dit weer zo'n typische dag is of dat de frisse lucht me gewoon veel goed gedaan heeft
:knuf:
terug.

Voel me verder wel oké hoor. Ik verheug me op de bevalling, kan ik daarna weer eens lekker eten. Misschien moest ik een lijstje maken met een top 10 zodat ik manlief vast kan voorbereiden.
Toch hopen dat je die top10 wat eerder kunt uittesten. (nog 20 weken te gaan toch?)

Was hier vrij laat naar de super gewandeld, dus heb koud avondeten verzonnen, doe ik het koken morgen wel weer.
Nog 17 weken, als zoonlief tenminste op tijd komt. Wie weet zelfs iets minder. Hij moet het niet wagen om twee weken te lang te blijven zitten hoor.

Wat heb je gegeten Watervrouw? Koud eten kan soms ook erg lekker zijn. Goede salade, luxe belegd broodje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven