wakker?

17-03-2012 23:03 2996 berichten
Als ik door de stad loop,

vraag ik me vaak af

Waarom zijn alle mensen

zo nors en zo kortaf?

Steeds maar sjagerijnig

en nooit 's in hun schik

Waarom zijn er zo weinig

figuren zoals ik?

Ik ben iemand die nooit moppert en nooit gromt

en ik zal je eens vertellen hoe dat komt

Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

'k loop de hele dag te zingen en te fluiten

Elke morgen wakker met een wijsje in m'n hoofd

als ik binnenkom, dan rinkelen de ruiten

Het is gewoon een wonder,

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

en m'n dag kan niet meer stuk,

en m'n dag kan niet meer stuk

Fiets ik langs een file

dan valt het me vaak op:

hoe deftiger de wagen

hoe knorriger de kop

Je ziet nooit iemand blij zijn

je hoort alleen gezeur

Nee, dat zou niks voor mij zijn

zo'n donderwolk humeur

Zelfs wanneer het buiten regent dat het giet

zing ik opgewekt het allerhoogste lied

Want ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

Ik stap altijd met m'n beste been uit bed

en voor de spiegel doe ik samen een duet

Pas als ik slapen ga, vind ik het wel genoeg

maar dan verheug ik mij alweer op morgenvroeg

Want dan word ik weer wakker met een wijsje in m'n hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

Elke morgen wakker met een wijsje in 'm hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

kinderen voor kinderen op youtube
's middags luxe broodjes, 's avonds muesli.

Kiwi's waren in de aanbieding, maar als ik die nu ga eten moet ik nog zo'n drie kwartier wachten met tandenpoetsen enzo. Kan me dus voor morgen al op kiwi verheugen.

Ik was 8-9 weken te vroeg trouwens, maar dat zou ik niet perse aanraden
Nee, dat ben ik niet van plan.

Maar rond week 37 zou ik prima vinden.
Alle reacties Link kopieren
He meiden. Bah Heleen dat je weer niet kon eten. Ik zou willen dat ik je kon helpen. Is het tijdelijk die misselijkheid?

Mijn vriendin belde vanavond terug en ook al bedoelde ze het niet zo, voel me wel rot. Heb het maar niet tegen haar gezegd. Ik laat straks wel een traantje.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Viel iets wat ze zei verkeerd?
Ga de schermen hier weer eens uitgooien.

Sweet dreams!
Slaap lekker, Watje.
.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Truste Watervrouw.
Nee, dat vind ik niet handig aangepakt van haar.

Ze zal misschien een goede reden hebben, maar dat is lastig beoordelen zo.
ik ben erg moe maar reageer even op MV.

Kan me voorstellen dat je je toch een beetje gepasseerd voelt ondanks dat jij niet mee had kunnen gaan. Hoe kwamen jullie ineens bij dat onderwerp, jij schrijft dat jij erover begon maar waarom dan'?

Misschien dat ze het erover had met een nogal overtuigende collega? Als je het straks niet goed van je af kan zetten kan je er de volgende keer altijd op terug komen en bespreken hoe jij je erbij voelde.
.
Goed advies IBI.

Sluit ik me bij aan.
ik weet niet MV. Ze was met een collega toch? Dan snap ik wel dat ze niet bij jou even langs komt. Ik kan me ook wel indenken dat ze je niet mee heeft gevraagd omdat ze a. met die collega ging b. ze weet dat zo'n workshop onzin is voor jou die heb je helemaal niet nodig c. ze waarschijnlijk wel weet dat het financieel niet haalbaar is voor je d. ze misschien ook niet weet of het lichamelijk haalbaar is voor je.

Nogmaals ik snap echt dat je teleurgesteld bent maar probeer het wel helder te blijven bekijken.
Ja is ook zo, ben ook moe. Maar vind het jammer dat ze het zo achter mijn rug doet. Dat steekt.
Ja alle punten kloppen ieb.

Behalve dat ze apart erheen gingen dus had het leuk gevonden als ze langs was gekomen.

De rest klopt wel, maar dan nog kan je het toch wel zeggen? Zo achteraf doet meer pijn dan dat ik gewoon van te voren hoor.
Ga lekker slapen, dames, volgens mij zijn we allemaal moe.

Morgen weer een nieuwe dag. Welterusten!
ik ken haar niet maar het klinkt niet alsof ze het achter je rug om heeft willen doen. Tenslotte zou ze ook helemaal haar mond hebben kunnen houden.

Ik ga er nog even over nadenken maar ga nu wel proberen te slapen. Hopelijk ga jij straks ook gewoon slapen.

Truste heleen!
.
Truste Ieb en Heleen. XXX
Nog niet bijgelezen.

Mijn biologische klok is al gewend aan de zomertijd. Ik ben weer keurig om half 7 wakker geworden.

(en ik had nog wat in te halen van t weekend...)
Ik ben het eens met IBI, eigenlijk.

Als je de workshop nou vervangt door wat anders: een middagje winkelen. Als zij een middag gaat winkelen met een collega/vriendin is het toch ook niet zo dat ze jou mee 'hoort te' vragen?

Misschien gaat het niet zozeer om het leren koken maar gewoon ff wat doen met zijn tweeën.

Dat ze in de buurt was en het niet gezegd had, ja, kan me voorstellen dat dat niet leuk is. Maar soms is het ook lastig als je alles wilt combineren. Misschien wilde ze zich beperken tot één programmapunt tegelijk.
Moge.

Nou die collega had ook weer een vriendin meegenomen dus het was niet een uitje met zijn 2e. En ik had niet meegewild maar het gaat mij erom dat ik het raar vind dat ze het niet zegt. Snap dat niet. Ze had niet bang hoeven zijn dat ik zou zeggen dat ik mee wilde.

Ik zal er verder niets van zeggen hoor.
Mogguh
Goodmorning!

Its a beautiful day, the sun is shiiiiining!
Goedemorgen! Het is zeker een mooie dag. Ik heb niet zo goed geslapen, maar wel berehonger. De eitjes staan al op, lekker met een afbakpistoletje zometeen.

Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven