wakker?

17-03-2012 23:03 2996 berichten
Als ik door de stad loop,

vraag ik me vaak af

Waarom zijn alle mensen

zo nors en zo kortaf?

Steeds maar sjagerijnig

en nooit 's in hun schik

Waarom zijn er zo weinig

figuren zoals ik?

Ik ben iemand die nooit moppert en nooit gromt

en ik zal je eens vertellen hoe dat komt

Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

'k loop de hele dag te zingen en te fluiten

Elke morgen wakker met een wijsje in m'n hoofd

als ik binnenkom, dan rinkelen de ruiten

Het is gewoon een wonder,

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

en m'n dag kan niet meer stuk,

en m'n dag kan niet meer stuk

Fiets ik langs een file

dan valt het me vaak op:

hoe deftiger de wagen

hoe knorriger de kop

Je ziet nooit iemand blij zijn

je hoort alleen gezeur

Nee, dat zou niks voor mij zijn

zo'n donderwolk humeur

Zelfs wanneer het buiten regent dat het giet

zing ik opgewekt het allerhoogste lied

Want ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

Ik stap altijd met m'n beste been uit bed

en voor de spiegel doe ik samen een duet

Pas als ik slapen ga, vind ik het wel genoeg

maar dan verheug ik mij alweer op morgenvroeg

Want dan word ik weer wakker met een wijsje in m'n hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

Elke morgen wakker met een wijsje in 'm hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

kinderen voor kinderen op youtube
Alle reacties Link kopieren
quote:maroon5 schreef op 27 maart 2012 @ 22:04:

Hallo allen!

Waar bestaat die curcus uit Mleen, die je vanavond gedaan hebt? Wel lekker zeker, om zo moe maar voldaan thuis te komen?

De cursus is om van mijn hyperventilatie en angstaanvallen af te komen. Echt het is geweldig hoor. Heb er veel aan. Denk dat het zo wel goed gaat komen. Ja Mar, het is zo lekker zo moe te zijn en ook omdat het goed voelt, ik groei per week daar.

Dank je Ans
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Pom, hoe is het met je arm? Nog in het gips?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
goedenavond!

Heb vandaag zorgtoeslag 2011 aangevraagd (niet veel 10 euro per maand maar wel met terugwerkende kracht dus 120 euro) en voor 2012 daar was goed te merken dat ik erop achteruit ben gegaan want dan is het bijna 70 euro per maand. Blij!

Vanavond ook belastingaangifte definitief de deur uit gedaan. Veel minder blij mee moet ruim 250 euro terugbetalen maar ja door de aangifte niet te versturen verander je er niks aan.

Ik ga vandaag of morgen even kijken of er in de etenindex topics zijn over paasbrunchen en/of avondbufetten. Eerste paasdag komen zussen, zwagers en neefjes en nichtje en tweede paasdag misschien schoonmoeder en schoonzus. Van hun hoor ik het morgen definitief.

Ik ga met mijn zus naar de musical wicked in juni. Leuk!
wat fijn dat je zo positief bent over de cursus MV! Ik zie je gewoon dwars door het beeld heen sterker worden.
quote:Mylene_Valerie schreef op 27 maart 2012 @ 22:33:

Heleen, kijk nog even naar mijn aanvulling van mijn posting op jouw topic.Heb ik gedaan, dank je!
quote:Mylene_Valerie schreef op 27 maart 2012 @ 22:35:

[...]

De cursus is om van mijn hyperventilatie en angstaanvallen af te komen. Echt het is geweldig hoor. Heb er veel aan. Denk dat het zo wel goed gaat komen. Ja Mar, het is zo lekker zo moe te zijn en ook omdat het goed voelt, ik groei per week daar.

Dank je Ans

Het gaat gewoon helemaal goedkomen met jou! Nu nog van die pijn af (of er in elk geval minder last van krijgen) en dan ben je weer zo goed als nieuw, joh!

New & improved.
Ieb, ik heb een paastopic bij de etenpijler. Zal hem zo even uppen voor je.

Zal ik je helpen met wat lekkers verzinnen? Niet vanavond meer hoor!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 27 maart 2012 @ 22:38:

Ik ga vandaag of morgen even kijken of er in de etenindex topics zijn over paasbrunchen en/of avondbufetten. Eerste paasdag komen zussen, zwagers en neefjes en nichtje en tweede paasdag misschien schoonmoeder en schoonzus. Van hun hoor ik het morgen definitief.

Ik ga met mijn zus naar de musical wicked in juni. Leuk!

Het zou me verbazen als er niets te vinden is. Dat wordt een druk weekend voor jou dus? Wel heel erg leuk. Doe je een American party? Anders sta jij het hele weekend te koken.

Wicked schijnt heel goed te zijn, vooral de dame die de groene heks speelt.
Dit is de blog Ieb, nog even mijn topic zoeken.

http://www.viva.nl/2010/0 ... ekker-eenvoudig-recepten/

Gevonden;

Paasdiner-topic
ow kijk thanks!

Nee ga zelf aan de slag wil het alleen niet al te moeilijk hebben, niet te duur en als het even kan ook niet al te ongezond Heb dus nog even de tijd om goed te zoeken.
ow dat ei in pannetje lijkt me wel wat! Heb uit de doorgeefbox een paar pannetjes gehaald maar zou dan wel bij moeten kopen iets wat ik voornemens was niet te doen. Nou ja ik kijk morgen kritisch verder daar is het nu te laat voor.

Bleh maagzuur!
'avond

Neefjes gaan met Pasen eitjes zoeken bij opa en oma en alle ouders, ooms en tantes (ik en brozussen dus) worden daar ook verwacht.

Heb nog een kortingsbon van jubilerende Joop, misschien toch eens kijken welke musical ik wil zien en wie er dan mee zou kunnen......
Hoi,allemaal.

Ik ga even bijlezen.. Misschien dat ik nog even iets vertel,maar ik ga vroeg naar bed.. voel me niet zo lekker.

kortademig en benauwd...

Misschien deze week maar eens naar huisarts.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
quote:watervrouw2 schreef op 27 maart 2012 @ 23:13:

'avond

Neefjes gaan met Pasen eitjes zoeken bij opa en oma en alle ouders, ooms en tantes (ik en brozussen dus) worden daar ook verwacht. Moeder heeft voorgesteld vanaf 11u, heb me nog ingehouden om te zeggen: ok ik verstop de eitjes in de trein en jullie stappen om 11u in op station X. Heb zo'n 3 uur reistijd, dus 11 uur wordt hem niet voor me.

Kun je niet de avond van tevoren al gaan? Dan blijf je slapen.

Tenzij je niet staat te trappelen, dan snap ik het.
Ik wilde een vriendin vragen met pasen maar ze is dan een week op vakantie.

Gezellig Watervrouw met zijn allen. Net als Leentje he de hele familie bij elkaar.

Nou als ik iemand kan helpen met verzinnen van gerechten voor de Paas dan hoor ik het wel. Heb wel lekkere ideeen. Van de week even nog 1 gerecht maken met de dingen die ik in huis heb. Als het gelukt is dan plaats ik de foto op het topic. Heb het zelf verzonnen dus even kijken of het wel lekker is eerst.
He Bron, wat akelig.

Klinkt niet goed bron, zou maar even naar de ha gaan. Beterschap natuurlijk.

Wat een enige foto/ava van Jonas. Komt hij nu buiten?

Ik zou de foto iets naar voren halen dat je Jonas beter ziet, hij staat zo ver.
ik krijg gewoon honger van al die lekkere dingen die genoemd worden!! slurp!!

Fijn MV,dat je beter slaapt en energie hebt.. komt dat nu door die medicijnen die je hebt?
Nee,klimkt niet goed.. weet het. ik ben nogal van de struisvogelpolitiek.. kop in het zand en zo..

ik piep ook,niet fijn.

Vandaag bij de naschoolse opvang moest ik een formulier invullen vraagt die man of ik afgevallen ben.. zeg weet ik niet,mijn weegschaal doet het niet.. heb de batterijen eruit gehaald.. Ha,ha,ha!!
quote:Mylene_Valerie schreef op 27 maart 2012 @ 23:23:

Klinkt niet goed bron, zou maar even naar de ha gaan. Beterschap natuurlijk.

Wat een enige foto/ava van Jonas. Komt hij nu buiten?

Ik zou de foto iets naar voren halen dat je Jonas beter ziet, hij staat zo ver.Hij is van de week eventjes buiten geweest,sprong meteen op de schutting.. heb hem maar binnen gehaald,was er toch nog niet gerust in.. Jonas niet blij natuurlijk.. stond naderhand heel zielig met twee voorpootjes tegen de ruit van de deur naar buiten te kijken, en heel zielig te miauwen..
quote:lichtbron schreef op 27 maart 2012 @ 23:24:

ik krijg gewoon honger van al die lekkere dingen die genoemd worden!! slurp!!

Fijn MV,dat je beter slaapt en energie hebt.. komt dat nu door die medicijnen die je hebt?

Nee ik heb geen andere medicijnen, alleen meer in de avond tegen de pijn en minder overdag, dus ik heb soms overdag meer pijn maar goed. Ik kan hopelijk volgende week met een cursus beginnen hoe met de pijn om te gaan (mindfullness begreep ik).

Maar de cursus van vanavond helpt toch zo, ben er zo blij mee. Dat geeft weer energie.
Misschien astmatische brochitus wat je hebt Bron? Ben ook geen arts maar heb dat zelf dus weet dat het goed te doen is met Ventolin inhalator. Zou er niet te lang mee doorlopen
Ik denk ook dat pijn overdag ook beter te handelen is omdat je dan toch je bezigheden hebt en er dus niet teveel bij nadenkt..

's nachts lig je stil in je bed en gaan je gedachten toch eerder naar je pijn toe en ook natuurlijk omdat je de hele dag in beweging bent geweest..

Misschien wel slim om dan het medicijngebruik om te draaien ja..
Als je Jonas laat chippen kan je hem misschien proberen buiten te laten.

Bij de dierenarts is chippen nog duur. Bij ons heb je een dierenspeciaalzaak Rentenaar, hebben meerdere filialen dus misschien ook bij jou? Bij hun is chippen maar 15 euro.
quote:lichtbron schreef op 27 maart 2012 @ 23:27:

[...]

Hij is van de week eventjes buiten geweest,sprong meteen op de schutting.. heb hem maar binnen gehaald,was er toch nog niet gerust in.. Jonas niet blij natuurlijk.. stond naderhand heel zielig met twee voorpootjes tegen de ruit van de deur naar buiten te kijken, en heel zielig te miauwen..

On bronnetje, hij kan echt wel naar buiten hoor. Hij zal een rondje in de achtertuinen doen, maar hij loopt heus niet meer weg nu. Hij heeft het veels te goed bij jou! Als ik hem kwijt was rammelde ik altijd met zijn voer, of ik tikte met een mes tegen mn ring, dan wist hij dat hij eten kreeg.

Wel naar de dokter gaan als je benauwd bent hoor. Misschien ben je wel allergisch voor dat rooie monster

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven