wakker?

17-03-2012 23:03 2996 berichten
Als ik door de stad loop,

vraag ik me vaak af

Waarom zijn alle mensen

zo nors en zo kortaf?

Steeds maar sjagerijnig

en nooit 's in hun schik

Waarom zijn er zo weinig

figuren zoals ik?

Ik ben iemand die nooit moppert en nooit gromt

en ik zal je eens vertellen hoe dat komt

Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

'k loop de hele dag te zingen en te fluiten

Elke morgen wakker met een wijsje in m'n hoofd

als ik binnenkom, dan rinkelen de ruiten

Het is gewoon een wonder,

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

en m'n dag kan niet meer stuk,

en m'n dag kan niet meer stuk

Fiets ik langs een file

dan valt het me vaak op:

hoe deftiger de wagen

hoe knorriger de kop

Je ziet nooit iemand blij zijn

je hoort alleen gezeur

Nee, dat zou niks voor mij zijn

zo'n donderwolk humeur

Zelfs wanneer het buiten regent dat het giet

zing ik opgewekt het allerhoogste lied

Want ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

Ik stap altijd met m'n beste been uit bed

en voor de spiegel doe ik samen een duet

Pas als ik slapen ga, vind ik het wel genoeg

maar dan verheug ik mij alweer op morgenvroeg

Want dan word ik weer wakker met een wijsje in m'n hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

Elke morgen wakker met een wijsje in 'm hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

kinderen voor kinderen op youtube
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 maart 2012 @ 10:22:

Ja Heleen, die spanakopita leek mij ook lekker. Die turkse pizza niet op een tortilla. Turkse pizza is juist lekker een zacht deeg. De topic wel lekker.

Ik eet normaal geen taart alleen hartige taarten. Pruimen moet ik maar beter niet doen als ik niet helemaal op het toilet wil zitten.

Maar lekker Thee zoveel geslapen. Misschien alleen vandaag overdag koken zodat je vanavond het alleen hoeft op te warmen?

Balen Heleen van het niet kunnen binnenhouden, zou je niet naar de ha gaan?

Ik moet alleen vandaag even een doosje halen waar die kraaltjes in zitten bij de Xenos. Doosje is voor die kennis waar ik vrijdag heen ga en als de kraaltjes zwart zijn dan stuur ik die naar jou Heleen.

Ik heb even die link bekeken, maar originele spanakopita is een grote hartige taart of flapjes. Zoiets:

Taart

Flapjes

Dat lijkt me toch lekkerder dan die open dingen van Koffietijd.

HA heeft niet veel zin, ik heb al medicatie. Verder is het geduld hebben en als ik teveel spuug ziekenhuisopnamen. Dat wil ik liever niet.

Lief van je, maar wil die kennis niet zelf de zwarte kraaltjes houden?
Goedenmorgen allen!

Thee, heb het idee dat het wel steeds iets beter gaat met jou. Hoop dat ik dat goed lees.

MV, welke datum was de BBQ ook alweer?

Vannacht gedroomd dat Patrick dood ging. Terwijl ik het droomde wist ik, als enige, dat hij al dood was. Toch weer naar de Efteling, de gesprekken met artsen, het thuis zijn, het nieuws horen alles alles opnieuw herleven. Werd wakker met hoofdpijn maar het zonnetje schijnt en ik heb geen zin om me dag erdoor te laten verzieken dus ga straks gewoon lekker paas recepten neuzen en misschien een stuk fietsen!
Ik heb ook best veel geslapen. Vannacht wel een uurtje wakker geweest tussendoor. Maar ik ben nog steeds moe.

Zal wel een soort inhaalslag zijn omdat ik de laatste tijd te korte nachtjes had.

Ik moet nog iets invullen voor de belasting, laat ik dat vandaag maar doen.

Verder nog nergens zin in.

Pom, fijn dat je geschreven hebt. Ik ga even kijken zodra ik zin heb om over dat onderwerp na te denken
Alle reacties Link kopieren
Ieb, bbq is zaterdag 4 juli.

Heleen, jouw link van Taart vind ik er ook lekkerder uitzien dan die van koffietijd, zit daar ook nog een recept bij?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nee, dat was gewoon een plaatje dat ik even snel gegoogled had. Ik ken het van eten bij de Griek namelijk en alleen op die manier.

Als je het trefwoord intypt op smulweb, krijg je vast 101 recepten.
Misschien ga ik straks wel even met de bus naar mijn ouders. Fietsen zie ik niet zo zitten maar t lijkt me wel lekker daar even in de tuin te zitten.

Neem ik dat belastingspul wel mee.
Goedemorgen
Goedemorgen AR!

Lijkt mee een goed plan Moon. Lekker in de tuin zitten, niks mis mee lijkt me.

Ok MV dan zet ik die straks in mijn agenda.

Heleen, wat naar dat het eten telkens zo slecht gaat. Hoop wel dat jij en de baby genoeg voedingsstoffen binnen krijgen om gezond te blijven.
Goeiemorgen Anne,

Ik heb trek. Ik heb nog wat bolletjes over maar alleen nog kaas om erop te doen. Ook lekker maar heb zoveel trek in iets anders. Nou even bedenken wat ik zal gaan pakken. Misschien een eitje koken.

Of met pizzaquicksaus en een plakje kaas in de oven.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Bolletje gezond met kaas, gekookt ei, beetje mayo, wat kerriepoeder en iets van rauwkost een optie?
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 28 maart 2012 @ 10:56:

Heleen, wat naar dat het eten telkens zo slecht gaat. Hoop wel dat jij en de baby genoeg voedingsstoffen binnen krijgen om gezond te blijven.Komt wel goed, had ik bij Leentje ook. Die was verder kerngezond.
quote:helene31 schreef op 28 maart 2012 @ 11:15:

Bolletje gezond met kaas, gekookt ei, beetje mayo, wat kerriepoeder en iets van rauwkost een optie?Ja en ik heb nog tomaat. Lekker er ook bij. Dat ga ik wel doen. Beetje mierikswortelsaus/mayo mmmm.
Klinkt goed.

Ik heb last van uitstelgedrag, geen energie vandaag.
MV, 4 juli is toch echt op woensdag hoor.

Zo meer, even m'n prakkie uit de magnetron halen.
ah, wat lekker!
Eerder had ik dacht ik 7 juli gehoord.

Shit bedenk me ineens dat ik dan al iets heb... een weekend weg.
Oeps foutje, ja is 7 juli.
Hm.... ik kan dan niet. Sorry, kom er nu pas achter.
Ow dat is jammer moon!

Tot nu toe nog niets gedaan, nou ja in het zonnetje gezeten das ook wat. Zus belde net dat ik zaterdag idd. mee kan leuk!
Oh jammer Moon. Ja net had ik de datum van vorig jaar in gedachten maar weet dat ik het hier goed had gezet.

Lekker even in het zonnetje Ieb. En gezellig zaterdag, leuk om naar uit te kijken.

Ik ben nog zo moe zeg. Heb een beetje opstart problemen, wel veel dingen op pc gelukkig geregeld maar ik moet toch naar de Xenos. Nou ga over een uurtje.
Goedemiddag!

Leuk dat je mee kan Ieb, je keek er al zo naar uit.
Pff, een bord gewoon warm eten tussen de middag maakt toch wel rozig. Het was aardappelpuree met grove mosterd en zongedroogde tomaat, draadjesvlees en spinazie.Haha, zeker omdat het al 1,5 uur na het luxe warme broodje was.

Nog maar even zien of ik me vanavond aan mijn weekmenu zal houden, denk wel even over een alternatief.

Leuk vooruitzicht Ieb, is al jaren terug dat ik nog wel eens naar zoiets toeging.

Zoals gebruikelijk, 2 fleecevesten aan en ik zag op een balkon aan de overkant een dame in bikini liggen. Maar zij heeft ochtendzon en ik (latere)middagzon.

Lijkt wel of we allemaal traag op gang komen vandaag.
Ik kom nog steeds niet op gang. Misschien moet ik ook wat gaan eten.

Fijn dat het je gesmaakt heeft Thee! Twee keer warm eten is echt niet gek hoor. Ik verheug me al op de vakantie. Tussen de middag een bord pasta en dan 's avonds weer lekker warm eten.
Pfff probeer iets op te sturen naar de belasting maar t lukt vooralsnog niet. (doe t toch maar ff voordat ik evt naar ouders ga)

Irritant want het kan allerlei oorzaken hebben. Heb even op een andere site gecheckt of DigiD het nog doet en dat lijkt wel zo te zijn.
*breekt ff in*

@ moon: You've got mail. Ik had hem naar t verkeerde adres gestuurd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven