Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Trusten Moosje en Myleen.
Ik zat zelf idd wel aan een gedenksteentje in de tuin te denken.

Trusten moos en Mv!
Ik heb geen gedenksteentjes.

We leggen altijd wel een tegel boven het laatst begraven dier zodat hond of katten er niet in gaan zitten graven.
Con, ik ga ook stijgen.

Trusten en tot gauw!
Trusten jo!
Goeiemorgen!

Wat verdrietig Con. Maar zoals je hier altijd alles zo duidelijk kunt verwoorden komt het met de uitleg aan je zoontje ook wel goed. Je hoeft het wat dat betreft immers ook niet mooier te maken dan het is. Konijn was gewoon heel ziek, daarom was dit de beste keuze.

Wij hebben destijds onze poes laten inslapen, die is ook bij de da gebleven. Snaak was er wel bij, dus dat is mss toch iets anders. Ze was toen ook nog wat jonger, hebben haar toen uitgelegd dat poes gecremeerd zou worden, dus poeder zou worden. Dat poeder werd uitgestrooid op een heel mooi veldje, waarbij ze zelf verzon dat er vast veel vlinders waren waar poes achteraan zou huppelen. Tuurlijk kind, als jij dat zo wilt geloven dan is dat zo.

Heel veel sterkte vandaag met het vertellen,
Hoe is het gegaan Con?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ahw, hij was zo verdrietig. Daar hield ik het ook weer niet bij droog.

Hij begreep het in eerste instantie niet, door emotie. Vroeg iedere keer waarom dan met die wanhopige oogjes, Ah... echt zo sneu

Maar vanavond nog een keer erover gehad, begreep het wel beter toen ik zei dat het niet eerlijk zou zijn van ons om haar bij ons te houden terwijl ze geen leuk leven meer heeft.

Pfff, zag er erg tegenop maar het ging wel oke. Dat hij heel verdrietig zou zijn was natuurlijk onvermijdelijk.
Dank je Maroon.

Ja het was ook toch de beste keuze haar daar achter te laten, zoon had geen behoefte om haar te begraven of een steen in de tuin ofzo.
Ja verdrietig blijft het altijd. Dat is ook zo vervelend van dieren, dat je ze over het algemeen altijd overleefd. Altijd zo verdrietig.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
meisjes
quote:consuelabananahammok schreef op 17 maart 2014 @ 23:37:

.....................

Pfff, zag er erg tegenop maar het ging wel oke. Dat hij heel verdrietig zou zijn was natuurlijk onvermijdelijk.Altijd zo moeilijk dit soort dingen, maar gelukkig ging het redelijk ''goed''.
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 maart 2014 @ 23:38:

Ja verdrietig blijft het altijd. Dat is ook zo vervelend van dieren, dat je ze over het algemeen altijd overleefd. Altijd zo verdrietig.

Precies.

Het zou handig zijn als je ze ervoor kunt ''waarschuwen''. Zoeist van jij wilt een hond, kat, of wat dan ook, maar realiseer je wel dat het beest(je) niet al te lang leeft en dan de gemiddelde levensduur erbij vermelden. Maar dat kan ook weer niet. En het blijft verdrietig.
Con, 'fijn' dat het naar omstandigheden redelijk goed ging met gesprek met jongste.

Hi ook Moos en MV!
Hé ladies.
Heel even over eten, ik eet nu toast met red pesto van de AH. Vind het echt heel erg lekker. Volgens mij is het ook niet zo ''slecht''?
quote:MocyMoos schreef op 18 maart 2014 @ 00:22:

Heel even over eten, ik eet nu toast met red pesto van de AH. Vind het echt heel erg lekker. Volgens mij is het ook niet zo ''slecht''?Nee hoor. Lekker he! Ik vind de rode nóg lekkerder dan de groene.
Dit gerecht, kipstoofschotel met rode pesto en/of tomatentapenade met aardappels, doperwtjes en baby-maiskolfjes is een aanrader met rode pesto. Hier met kippenmedaillons gemaakt maar toen Roos hier een keer at, had ik voor haar nog extra kippendrumsticks bij gedaan.

Eet eigenlijk nooit pesto, geen idee waarom niet.

Met drumsticks a la zoals mijn moeder ze maakt maak je me wel erg blij
quote:thee schreef op 18 maart 2014 @ 00:35:

Eet eigenlijk nooit pesto, geen idee waarom niet.

Met drumsticks a la zoals mijn moeder ze maakt maak je me wel erg blij Ga je binnenkort weer een paar dagen naar je moeder?
Nee, voorlopig niet naar ouders. Dan moet eerst de Valys rond zijn en voorlopig veel afspraken mbt hulpverlening.
quote:thee schreef op 18 maart 2014 @ 00:45:

Nee, voorlopig niet naar ouders. Dan moet eerst de Valys rond zijn en voorlopig veel afspraken mbt hulpverlening.Jammer. Misschien kunnen ze een keertje bij jou komen als ze vervoer hebben. Lekker weer een lading heerlijk eten van je mams kan nooit kwaad .
Ze komen later dit voorjaar een keer, zijn jaren niet hier geweest door omstandigheden qua vervoer.

Hoop voor die tijd nog wel keer naar hen te gaan.

Nu (proberen te) slapen ivm vroege ochtendafspraak en middagafspraak buiten de deur (waar ik je over mailde).

Slaap lekker voor straks!
Truste Thee. Veel succes morgen.
Thee, ik weet niet wat, maar wel dat het belangrijk voor je is, dus heel veel succes/sterkte morgen.

Myv. lekker ziet dat eruit. Recept?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven