Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:AnneRoos74 schreef op 17 januari 2014 @ 17:21:

Ja ook nog het hele wekend vrij!

Plannen genoeg maar ik zie wel wat ik ga doen.

Jij nog plannen Mv? En de anderen?

Is het nog gelukt met de tv Thee?

Bron Morgenmiddag/avond komt een vriendin hier. Zondag een hoop dingetjes regelen wat ik van de week al had moeten doen maar nog geen tijd voor heb gehad. Denk dat het zaterdag niet vroeg gaat worden dat ik in bed lig dus de halve zondag zal sowieso wel weg zijn .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Bron, wat naar dat het niet goed gaat

Thee, ik hoop dat het lukt met de tv!
Jaaaa, hier ook weekend!

Alles goed in het hoge noorden?
Alles dikke prima hier! Lekker werkweekje achter de rug, Snaak is weg dus vanavond maar even de gezelligheid opzoeken

Bij jou ook alles goed?
Ow, en ik mag van mezelf een extra drankje omdat ik steeds meer mn eigen grenzen ga bewaken haha. Heeft lang geduurd maar ik heb eindelijk door hoe het werkt
Hier ook alles prima.

Wijsheid komt met de jaren he?

Kun je nagaan hoe wijs ik ondertussen al niet ben............
Hahahahaha, zou toch wel willen dat ik toen ik jong was dit ook allang wist, had me wel wat misstappen bespaard zeg maar. Ach, aldoende leert men.

Nog leuke plannen voor het weekend?
Gekke vraag, maar krijgen jullie veel visite? Mijn ouders bijv krijgen vaak bezoek, of gaan zelf op bezoek in het weekend. Toen ik met ex samen was ook, maar nu ik al jaren alleen ben is het bezoek op 1 hand te tellen. jammer, want het is zo gezellig. Stel wel eens voor aan vrienden om eens langs te komen, maar dan is er altijd wel weer een excuus en komt het er op neer dat wij daar weer heen gaan..
quote:maroon5 schreef op 17 januari 2014 @ 18:19:

Gekke vraag, maar krijgen jullie veel visite? Mijn ouders bijv krijgen vaak bezoek, of gaan zelf op bezoek in het weekend. Toen ik met ex samen was ook, maar nu ik al jaren alleen ben is het bezoek op 1 hand te tellen. jammer, want het is zo gezellig. Stel wel eens voor aan vrienden om eens langs te komen, maar dan is er altijd wel weer een excuus en komt het er op neer dat wij daar weer heen gaan..

Toen ik samenwoonde was het van vrijdag avond en het hele weekend door visite of op visite gaan. Heel vermoeiend naast een fulltime baan. Zeker omdat ik altijd veel wil doen als er visite komt dus was altijd maar moe moe moe. Daarna ook nog een relatie gehad en daar waren we altijd met het hele gezin samen en met zijn familie . Letterlijk dus. Gezellig op de camping , ik op een camping?

Nee nu rustig. Als ik gewoon meer geld zou hebben zou ik wel veel meer met andere willen/kunnen doen. Gezellige dingen ondernemen, naar andere toe gaan, af en toe uit eten enz. Maar ja, dat rot geld en die klote afstand.

That`s life.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hi ja heb weer tv na 4 weken en tv was dus idd overleden en MV die had echt niet op slaapkamer gekund, mega bakbeest.Nu dus m'n 1e platte tv !

Als het goed is ben je lekker van je drankje(s) aan het genieten Maroon. En nee hier zelden tot nooit visite, ligt ook deels aan mezelf en tegelijkertijd baal ik er ook vaak van.

Kopje bouillon hou ik tot nu toe binnen.

Nu nog maar weer even tv kijken.

Dat is heel fijn thee, geniet van je tv.

Tot een jaar of 10 geleden had ik geregeld visite en altijd veel kinderen in huis. Nu heel weinig visite en eigenlijk vind ik dat heerlijk. Ga wel veel langs bij mensen, maar niet op ''visite'' en ben best veel weg. Dan is het heerlijk om gewoon samen thuis te zijn.

We gaan zo ook een biertje drinken in de stad.
Hello y'all

Is er nog iemand?
Gezellig Moos, is er een leuk bandje wat speelt? Veel plezier alvast.

Super Thee, lijkt mij echt super een `platte` tv. Die bakbeesten nemen zoveel ruimte in als ik hier kijk. Heeft je broer jouw oude tv ook weer meegenomen?
quote:yasmijn schreef op 18 januari 2014 @ 00:12:

Hello y'all

Is er nog iemand?Yep.
Halloooo MV!
Ik heb altijd een hoop volk over de vloer en ik bevolk ook vaak de vloeren van anderen

Soms zou ik willen dat ik een wat rustiger leven had.
quote:yasmijn schreef op 18 januari 2014 @ 00:19:

Ik heb altijd een hoop volk over de vloer en ik bevolk ook vaak de vloeren van anderen

Soms zou ik willen dat ik een wat rustiger leven had. Heb je leuke plannen voor het weekend?
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 januari 2014 @ 00:24:

[...]

Heb je leuke plannen voor het weekend?

Vandaag was ik vrij en ben de hele dag niet uit mijn huispak geweest. Niets gedaan, helemaal niets.

Morgen naar een opening van een restaurant hier in de stad en daarna borrelen met vrienden.

Zondag eten in de stad met zoon. Moeder-zoon ding. Doen we eens per maand ofzo, zoals het uitkomt, de ene keer betaalt hij, de andere keer ik.
quote:yasmijn schreef op 18 januari 2014 @ 00:29:

[...]

Vandaag was ik vrij en ben de hele dag niet uit mijn huispak geweest. Niets gedaan, helemaal niets.

Morgen naar een opening van een restaurant hier in de stad en daarna borrelen met vrienden.

Zondag eten in de stad met zoon. Moeder-zoon ding. Doen we eens per maand ofzo, zoals het uitkomt, de ene keer betaalt hij, de andere keer ik.Gezellig weekend Yas!
Iemand?
quote:Flutter-By schreef op 18 januari 2014 @ 04:34:

Iemand?ja?
Goedemorgen!!

Ik 'hoor' hier normaal niet maar breek ff in aangezien

ik ook al een paar uur wakker ben. (man moest vroeg werken, ik kon niet meer slapen)

Heeft voordelen: was zit er in, bank al schoongemaakt (had ik zin in), krantje, broodje enz, heerlijk!

Ik heb verder lekker de hele dag voor mijzelf, hetgeen ik helemaal niet erg vind :-) ...

Nee ik ga absoluut niet naar hippe feestjes of interessante tentoonstellingen of musea maar lekker keutelen/forummen/filmpje/stukjewandelen enzovoort.
quote:phoebeisback schreef op 18 januari 2014 @ 08:12:

Goedemorgen!!

ik ook al een paar uur wakker ben. (man moest vroeg werken, ik kon niet meer slapen)

Heeft voordelen: was zit er in, bank al schoongemaakt (had ik zin in), krantje, broodje enz, heerlijk!

Ik heb verder lekker de hele dag voor mijzelf, hetgeen ik helemaal niet erg vind :-) ...

Nee ik ga absoluut niet naar hippe feestjes of interessante tentoonstellingen of musea maar lekker keutelen/forummen/filmpje/stukjewandelen enzovoort.

Goeiemorgen.

Jeetje wat actief al op de vroege morgen. Ik nog niet hoor, hoeft ook niet. Beneden is alles schoon, al gestofzogen en gedweild, toilet is schoon, keuken is schoon dus ik hoef vandaag alleen maar te douchen voordat mijn vriendin komt. Oja en nog wat boodschappen inruimen in de kast. Nou ja, klein klusje. Oh en de kattenbak verschonen.
quote:phoebeisback schreef op 18 januari 2014 @ 08:12:

Goedemorgen!!

Goeiemorgen.

Jeetje wat actief al op de vroege morgen. Ik nog niet hoor, hoeft ook niet. Beneden is alles schoon, al gestofzogen en gedweild, toilet is schoon, keuken is schoon dus ik hoef vandaag alleen maar te douchen voordat mijn vriendin komt. Oja en nog wat boodschappen inruimen in de kast. Nou ja, klein klusje. Oh en de kattenbak verschonen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven