Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 19 januari 2014 @ 23:59:

[...]

Doet u mij maar een tinto.

Alsjeblieft meis

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 20 januari 2014 @ 00:01:

[...]

Alsjeblieft meis

[afbeelding]

Wow! Jij schenkt tenminste goede volle glazen

Hoi thee!

Ik heb het laatste programma met Ruben Nicolai niet gezien maar vond hem bij de Lama's altijd erg leuk.
quote:thee schreef op 20 januari 2014 @ 00:00:

Lama's/inprovisatieshow, horror,dus nu eerst gelijk de tv van rtl4 afzetten. Ik vond Ruben ook leuk bij dat bejaardenkoor, verder niet mijn type.

Ik heb een tosti gegeten, dus weer stapje vooruit, nu zin in vette hap maar ja om nu dat nog te gaan maken... Zin daarop zegt wel dat ik buikgriep blijkbaar kwijt ben.

Het was wel een leuke aflevering deze keer. Nu is de herhaling.

Ruben heb ik niet gezien in het koor en met Katja maar wel in wat andere programma`s, dacht ook in het trieste programma waarin mensen worden gevolgd die kanker hebben. Zo indrukwekkend was dat programma.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 20 januari 2014 @ 00:04:

[...]

Het was wel een leuke aflevering deze keer. Nu is de herhaling.

Ruben heb ik niet gezien in het koor en met Katja maar wel in wat andere programma`s, dacht ook in het trieste programma waarin mensen worden gevolgd die kanker hebben. Zo indrukwekkend was dat programma.Ja, dat was zeker indrukwekkend. Deed hij ook wel heel goed.
quote:Jonari schreef op 20 januari 2014 @ 00:03:

[...]

Wow! Jij schenkt tenminste goede volle glazen

Hoi thee!

Ik heb het laatste programma met Ruben Nicolai niet gezien maar vond hem bij de Lama's altijd erg leuk.Gisteravond was hij. Ze zijn natuurlijk ook goed op elkaar ingespeeld doordat ze ook bij de Lama`s samen speelde.
Hallo meisjes! Doe mij maar een witte wijn Myleen als de bar nog open is. Ik zit lekker met de benen omhoog op de bank, altijd heerlijk die zondagavond na een drukke week.
Fijn dat je je weer wat beter voelt Thee. Als er eenmaal wat eten inblijft dan weet je dat het de goede kant uitgaat.
quote:Marjo41 schreef op 20 januari 2014 @ 00:11:

Hallo meisjes! Doe mij maar een witte wijn Myleen als de bar nog open is. Ik zit lekker met de benen omhoog op de bank, altijd heerlijk die zondagavond na een drukke week.

Alsjeblieft Marjo

MV, had je nog wel gelezen waarom bellen even niet lukte?

Hi Marjo! Geniet met een wijntje nog even van je zondag'avond'.
Je eten ziet er echt super uit Myleen. Ik heb nog nooit gekaasfondued, het trok me nooit zo, maar als ik het nu op je foto zie...
Ondanks de lekkere foto zie ik mezelf niet ooit kaasfonduen. Bouillonfondue zou ik wel graag eens doen.
quote:thee schreef op 20 januari 2014 @ 00:14:

MV, had je nog wel gelezen waarom bellen even niet lukte?

Hi Marjo! Geniet met een wijntje nog even van je zondag'avond'.Ja meis. Fijn dat het nu beter gaat.
Hoi Marjo!

Ik vind kaasfondue wel lekker maar erg machtig. Ik zit er erg gauw vol van.
Ik denk dat ik de smaak van kaas snel beu ben. Hoewel het er wel heerlijk uitziet. Hoe dan ook, het gaat hier weer over eten
quote:Marjo41 schreef op 20 januari 2014 @ 00:15:

Je eten ziet er echt super uit Myleen. Ik heb nog nooit gekaasfondued, het trok me nooit zo, maar als ik het nu op je foto zie...

Moet je echt een keertje doen. Als je wilt kan ik wel wat adviseren dan over de smaken die je kan kiezen. Ik heb een kookboek over fonduen.

Jammer Thee, maar als je niet zo gek bent op kaas moet je het gewoon niet doen.

Gewoon fondue doe ik niet zo vaak, dan zou ik eerder gourmetten.

Ik zag laatst een reclame van Blokker dat je ook soort `gourmetten` hebt maar dan pizza maken. mmmmm

Onbetaalbaar hoor.

Hebben we het weer over eten
Ja, gaat het weer over eten haha.

Myleens schuld hoor
trouwens, nu ik weer (een) tv heb, gelijk gister genoten van mijn 'ouderwetse' crimenight op Net5, van 20u tot 0.40u. En daarvoor paar uur 24K. Heerlijk, kijk nu al uit naar morgen weer Koffietijd.
Heb jij ook zo'n zin om te zingen, Myleen?
Oh, dat pizzading kende ik geloof ik nog niet.
quote:thee schreef op 20 januari 2014 @ 00:30:

trouwens, nu ik weer (een) tv heb, gelijk gister genoten van mijn 'ouderwetse' crimenight op Net5, van 20u tot 0.40u. En daarvoor paar uur 24K. Heerlijk, kijk nu al uit naar morgen weer Koffietijd.Fijn dat je weer tv hebt!
quote:Jonari schreef op 20 januari 2014 @ 00:31:

Heb jij ook zo'n zin om te zingen, Myleen?Best wel, ik zing alleen erg vals.
Wat is dit precies? Een slowchat? Ik kan ook niet slapen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven