Wakker
vrijdag 27 november 2015 om 00:09
Super Inge, vandaag had ik een uur overleg met een collega die over 2 weken met zw.verlof gaat. Ze had een erg actief mannetje in de buik en vroeg mij of ik het wilde voelen. Ja leuk, heb nog nooit dat bij iemand gevoeld. Was echt bijzonder om dat kleine ding te voelen schoppen hahaahahha.
Ja ik maak al vaak zelfgemaakte dingen. Maar dat weegt niet op tegen hun kadootjes hoor. Ach ik zie het wel. Misschien zijn ze wel de hele kerst weg. Vroeger altijd dus pas afgelopen Kerst bij hun gevierd. Ging al een paar jaar naar Passie toe, dit jaar is ze er niet dus ik reken gewoon op niets bij iedereen.
Ja ik maak al vaak zelfgemaakte dingen. Maar dat weegt niet op tegen hun kadootjes hoor. Ach ik zie het wel. Misschien zijn ze wel de hele kerst weg. Vroeger altijd dus pas afgelopen Kerst bij hun gevierd. Ging al een paar jaar naar Passie toe, dit jaar is ze er niet dus ik reken gewoon op niets bij iedereen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 27 november 2015 om 00:17
vrijdag 27 november 2015 om 00:27
vrijdag 27 november 2015 om 00:39
Mijn man maakt daar grapjes over . Hij is Rotterdammer en gebruikt het K woord sowieso al veel. Nu gebruikt hij dat als grapje maar ik heb zulke grapjes nooit kunnen waarderen. Hij is niet echt een Rotterdammer want hij woont vanaf zijn 4 de al hier in Brabant. Je hoort het ook niet aan hem. Maar hij verwerkt het dus als harde grapjes en ik moet huilen.