Wakker
zaterdag 28 november 2015 om 06:08
quote:prada schreef op 28 november 2015 @ 05:57:
Mij beschermde?? Nu maak je het nog vager, tegen wie moest ik dan beschermd worden? Laten we hier niet ellenlange mails over neerzetten en pb die naam gewoon even.
Dit is een grap niet?
Wel een fars bakkes
Zeg de naam die je tegen mij zei dan eens hardop?
Mij beschermde?? Nu maak je het nog vager, tegen wie moest ik dan beschermd worden? Laten we hier niet ellenlange mails over neerzetten en pb die naam gewoon even.
Dit is een grap niet?
Wel een fars bakkes
Zeg de naam die je tegen mij zei dan eens hardop?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
zaterdag 28 november 2015 om 06:14
quote:prada schreef op 28 november 2015 @ 06:12:
Door, stuur die naam gewoon even door meis, want ik weet echt niet over wie je het hebt. Want ik zou echt niet weten wie mij een jaar heeft moeten beschermen en al helemaal niet waarom.Erg dat je dat niet eens weet
Door, stuur die naam gewoon even door meis, want ik weet echt niet over wie je het hebt. Want ik zou echt niet weten wie mij een jaar heeft moeten beschermen en al helemaal niet waarom.Erg dat je dat niet eens weet
zaterdag 28 november 2015 om 06:22
http://forum.viva.nl/foru ... 49/messages/?data[page]=2
Dikke duim?
Of jij die te dom bent op 6 maanden te onthouden?
Is zo simpel. Je gewoon eens verontschuldigen (dus niet iemand anders verantwoordelijk stellen)
Dikke duim?
Of jij die te dom bent op 6 maanden te onthouden?
Is zo simpel. Je gewoon eens verontschuldigen (dus niet iemand anders verantwoordelijk stellen)
zaterdag 28 november 2015 om 06:30
Door, dit is dezelfde waarover je zei dat je daar avondenlang mee ruzie gemaakt heb. Wat dus niet zo is, zij sprak lelijk over mijn zoon en ik ging daar tegenin. Jij hebt daar inderdaad een paar berichtjes geschreven ter ondersteuning van mij maar ik hoefde daar niet beschermd te worden hoor. En een jaar? De discussie duurde hooguit een uurtje of drie en ik kon dat makkelijk zelf af of had ik je opgetrommeld? Ik heb het idee dat je deze er maar bijhaalt omdat je geen naam kunt noemen. Dus wie was het die mij een jaar beschemde en waartegen?
zaterdag 28 november 2015 om 06:42
OK, IK BEN DIT GEZEIK ECHT HELEMAAL BEU. BEN HET HELEMAAL EENS MET MOOS, HOU OP IN GODSNAAM OF VECHT HET ELDERS UIT. HET NAPRAAT TOPIC IS IN HET LEVEN GEROEPEN OM DIT SOORT DINGEN UIT TE PRATEN. MAAK DAAR GEBRUIK VAN.
GA NAAR NAPRAAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JA IK SCHREEUW OMDAT IK HET ECHT ZAT BEN. EN IK ZEG JULLIE, ALS JULLIE HIER DOORGAAN GA IK HET MELDEN BIJ DE MODERATORS OM HET HIER TE STOPPEN.
JA DAT MEEN IK ECHT. NAPRAAT IS IN HET LEVEN GEROEPEN VOOR DIT SOORT KINDERACHTIGHEDEN.
ALS JULLIE DOORGAAN DAN GA IK HET MELDEN, DAN WETEN JULLIE HET ALVAST!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GA NAAR NAPRAAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JA IK SCHREEUW OMDAT IK HET ECHT ZAT BEN. EN IK ZEG JULLIE, ALS JULLIE HIER DOORGAAN GA IK HET MELDEN BIJ DE MODERATORS OM HET HIER TE STOPPEN.
JA DAT MEEN IK ECHT. NAPRAAT IS IN HET LEVEN GEROEPEN VOOR DIT SOORT KINDERACHTIGHEDEN.
ALS JULLIE DOORGAAN DAN GA IK HET MELDEN, DAN WETEN JULLIE HET ALVAST!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 28 november 2015 om 06:45
OJA EN IK HEB NOOIT HIEROVER EEN PB GEHAD EN DAT WIL IK OOK ZO HOUDEN, NIET MAILEN OF PB STUREN WANT IK WIL HIER NIETS OVER WETEN. PRADA HEB IK OOK VAN FB AFGEGOOID EN IK HOOP DAT DIT MIJN LAATSTE POSTING IS HIEROVER.
ZO.
ZO.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 28 november 2015 om 06:46
quote:DorothyParker schreef op 28 november 2015 @ 06:45:
Als ik n napraat ga heb ik een ban
Als jullie nu hier doorgaan ga ik het melden.
Meen het echt. Napraat is hiervoor bedoelt dus lul niet slap dat je daar een ban krijgt.
ben echt heel kwaad nu
Als ik n napraat ga heb ik een ban
Meen het echt. Napraat is hiervoor bedoelt dus lul niet slap dat je daar een ban krijgt.
ben echt heel kwaad nu
zaterdag 28 november 2015 om 06:51
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 november 2015 @ 06:46:
[...]
ben echt heel kwaad nu
Lieverd, je mag het melden. Maar als ik in napraat kom krijg ik een ban.
En ik zaag nu al maanden om duidelijkheid.
En je kunt nu ook veel janken tegen mij, iemand,anders was de katalysator
[...]
ben echt heel kwaad nu
zaterdag 28 november 2015 om 06:54
quote:DorothyParker schreef op 28 november 2015 @ 06:51:
[...]
Hoe kan ik je duidelijk maken dat je geen ban krijgt bij Napraat? Het topic is bedoelt voor dit soort kinderachtigheden.
STOP NU HIER IN DIT TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!
[...]
Hoe kan ik je duidelijk maken dat je geen ban krijgt bij Napraat? Het topic is bedoelt voor dit soort kinderachtigheden.
STOP NU HIER IN DIT TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!
zaterdag 28 november 2015 om 06:55
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 november 2015 @ 06:46:
[...]
ben echt heel kwaad nu
Meld me dan maar. Dit is nog de enige plaats. En ik zwijg niet meer.
Niet na al het gezeik van prada haar wel-niet-wel-niet-wel-nient
[...]
ben echt heel kwaad nu
Meld me dan maar. Dit is nog de enige plaats. En ik zwijg niet meer.
Niet na al het gezeik van prada haar wel-niet-wel-niet-wel-nient