Wakkere Vivadames 2!

08-08-2012 18:40 3014 berichten
The saga continues!

Waar alle wakkere dames gezellig kunnen kletsen over uiteenlopende onderwerpen. Van Alan Rickman tot zentangle patronen: het komt allemaal aan bod in dit nieuwe, frisse topic!

Ook hier weer een kaarsje voor iedereen die niet zo lekker in zijn vel zit door ziekte, kwakkelen of andere omstandigheden.

Hoi moon!
Alle reacties Link kopieren
Gelezen water! Wist niet dat je een collega was

Sja Fruit, hier is vriend dus ook geen prater.

Ik kan daar moeilijk om gaan doen maar hij is het gewoon niet.

Hij kan het wel maar alleen als ik niet aan hem trek, hij moet zelf met dingen komen.

Verder merk ik aan alles hoeveel hij van me houdt dus ik zal het moeten accepteren.

En samen leuke dingen doen helpt zeker

Neemt niet weg dat het soms heel erg vervelend (voor jou) is
Moon
Water ik dacht dat je het zou wijzigen in FBI agent
Fijn dat er toch herkenning is Hij is inderdaad geen prater, toch niet over persoonlijke dingen, kan anders wel van hier tot in china een lezing geven over het laatste technische snufje .

Heb je misschien suggesties wat voor leuke dingen je samen kan doen? Ongeveer alles wat ik nu kan bedenken zijn dingen die actief zijn en mijn bilkrater is nog steeds niet dicht .
quote:neurogenesis schreef op 08 augustus 2012 @ 22:17:

Water ik dacht dat je het zou wijzigen in FBI agent Oh ja. Dan konden we collega's worden monumentje..
Fruit vriend kan mij ook uitgebreid uitleggen hoe hij de tuin gaat straten en dat hij dan dit ophoogt en zoveel kuub zand nodig heeft en tegels moet snijden blablabla

Wat vinden jullie allebei leuk?

Wij gaan wel eens samen naar de kust, visje eten en uitwaaien op de dijk.

Of naar evenementen in de buurt (alles wat een motor heeft hahahaha).
quote:watervrouw2 schreef op 08 augustus 2012 @ 22:21:

[...]

Oh ja. Dan konden we collega's worden monumentje..*muziekje van de X files*
Fruit, hoe is het eigenlijk met je bilkrater?
quote:neurogenesis schreef op 08 augustus 2012 @ 22:21:

Fruit vriend kan mij ook uitgebreid uitleggen hoe hij de tuin gaat straten en dat hij dan dit ophoogt en zoveel kuub zand nodig heeft en tegels moet snijden blablabla

Wat vinden jullie allebei leuk?

Wij gaan wel eens samen naar de kust, visje eten en uitwaaien op de dijk.

Of naar evenementen in de buurt (alles wat een motor heeft hahahaha).

Och god, ik zou bijna zeggen dat ze familie zijn

Wat we allebei leuk vinden, nouja.. gamen.. Maar momenteel geen leuke spellen die je samen kan doen en die we allebei leuk vinden. We hebben kaartjes voor Muse maar dat is pas in december (en concerten zijn duuuhuuur x_x ). Hij vindt drinken met zijn vrienden leuk, ik ook op zich maar de laatste keer heb ik daar een hele avond gezeten zonder een woord uit te kunnen wisselen omdat ze het over technische dingen hadden, dus bleh :(. Nu ik het zo opschrijf, onze interesses liggen momenteel wel ver uit elkaar

Bilkrater is nog maar een halve cm diep nu! Zou binnen een week of twee dicht moeten zijn . De vinger is zijn bijnaam ook nietmeer waardig, deze keer hield hij zijn handjes bij zich, wooop!
voor de krater en de Vinger!

En ergens heen?

Beetje wandelen en ergens wat eten?

Of naar een gamebeurs
Sja, wat doen man en ik wel eens samen? Een rare soap bedenken, compleet met hilarische plaatjes. Of samen naar een onbekende stad (vindt man altijd reuze spannend, hij denkt altijd dat Ammerzoden een poel des verderfs is waar je onverwijld voorgoed verdwaalt... de schat). Of gewoon een keer naar het zwembad. Niet veel spannends eigenlijk, als het maar iets is wat je niet elke dag doet.

En wat dat praten betreft: dat doet mijn man ook al niet zo erg. Misschien zijn mannen gewoon niet zulke praters. Man vindt mijn gepraat ook al snel overdreven en gezeur, behalve als ik erbij ga huilen... daar schrikt ie altijd van. Helaas ben ik niet zo'n huilebalk .
Wandelen en ergens wat eten klinkt leuk, alles met eten is leuk . Ik zal hem in het weekend eens buiten sleuren! Gamebeurs moet ik opzoeken, weet eigenlijk niet of er zoiets is in de buurt, maar het zijn wel fantastische suggesties, dank je!
Krater wordt dus een putje nu? Das mooi!
Lady, jouw man klinkt als eentje uit de duizend (poel des verderfs ).

Ik denk dat het wel eigen is, het niet zo praten (nu ga ik me afvragen of die vriend van mij niet stiekem homo is ). Ik ben ook niet zo van het huilen, heb mijn vriend vaker zien huilen dan ik zelf huil (en dat is zelden ).
quote:lady-voldemort schreef op 08 augustus 2012 @ 22:30:

Krater wordt dus een putje nu? Das mooi!We kunnen zo gaan golfen. Ik heb hier nog wel een putter staan, neem jij het balletje mee en neuro de vlagjes? :D -midget golf op cavia billen- tres 50 shades of grey-
Graag gedaan Fruitje

Lady, rare soaps bedenken?

Geef eens een voorbeeld hahaha
Check! Mini golf it is

Trouwens, ik lach wel zo om Lady en haar soaps maar vriend en ik zijn sterren in complottheorieën en verhalen verzinnen bij buren die opeens wegzijn ofzo.

En dan helemaal teleurgesteld als ze niet drugs aan het smokkelen waren vanuit Equador maar gewoon een weekendje weg

Hahahahahahaha
Fruitje, ik zal zachtjes putten
Die verhalen en die soaps, geweldig gewoon . We hebben hier de occasionele uitspatting waarbij we de cavia's vastpakken en via de cavia's rare gesprekken voeren. Of inderdaad een complottheorie hebben over waarom een collega 60 videobanden heeft die niemand mag zien.
quote:neurogenesis schreef op 08 augustus 2012 @ 22:36:

Fruitje, ik zal zachtjes putten Niet te zachtjes of het kan niet in het boekje 50 shades of fruitje
*pakt zweep ook mee*

Hahahaha wij praten altijd met en voor de kippen
quote:neurogenesis schreef op 08 augustus 2012 @ 22:42:

*pakt zweep ook mee*

Hahahaha wij praten altijd met en voor de kippen

Hoef je niet mee te pakken, heb ik hier ook nog liggen (ik heb paard gereden voordat je allerlei vunzige dingen in je hoofd haalt! )

Dat wil ik toch wel zien met de kippen XD Pak je ze dan ook op alsof het een buikspreker act is?
Same here Fruit!

Ik heb een half jaar met een zweep achter in de auto rondgereden (gekregen tijdens sinterklaasspel) maar had ze eerder ook van het rijden (op een paard) hahahahaha

Nee we pakken ze niet vaak op want meestal rennen ze weg hahahaha

We doen gewoon stemmetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven