Wakkere Vivadames 2!

08-08-2012 18:40 3014 berichten
The saga continues!

Waar alle wakkere dames gezellig kunnen kletsen over uiteenlopende onderwerpen. Van Alan Rickman tot zentangle patronen: het komt allemaal aan bod in dit nieuwe, frisse topic!

Ook hier weer een kaarsje voor iedereen die niet zo lekker in zijn vel zit door ziekte, kwakkelen of andere omstandigheden.

quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 08 augustus 2012 @ 21:02:

[...]

Leuk! Nog de complimenten voor je nieuwe nick naam! Dank
Mooi zo neuro! Ik zou me daar maar op focussen en in jezelf denken dat de arbeidsethos van het huidig bedrijf toch de pot op kan
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha ja precies
quote:neurogenesis schreef op 08 augustus 2012 @ 21:03:

Fruit, ik ben dan ook dubbel zo blij met mijn nieuwe baan, al is die ook maar voor een half jaar. Wel kans op verlenging

Dat laatste zou mooi zijn. Ik ben nu voor de derde keer verlengd, maar ik heb horen fluisteren dat ik vast ga worden. Lijkt me niet gek, want voor een schoonmaakbaantje heb ik het nu reuze goed getroffen.

Wat doe jij?
quote:lady-voldemort schreef op 08 augustus 2012 @ 21:01:

[...]

Is ook heel naar zo'n bedrijf. Ik heb es bij een schoonmaakbedrijf gewerkt dat ook zo'n arbeidsethos propageerde. Kwartiertje overwerken moest kunnen (nou ja dat vond ik dan ook wel), maar dat werd al snel een half uurtje of drie kwartiertjes. En je zag er geen cent voor terug. Op een gegeven moment kregen ze door dat ik nogal snel werkte en toen kreeg ik doodleuk anderhalf keer zo veel vakantiehuisjes op mijn lijstje als de anderen, en als we in paren moesten werken kreeg ik ook nog eens standaard de kneus van het team mee waarbij er bovendien werd verwacht dat ik haar controleerde. En ook daar kreeg ik geen cent extra voor, ik was er dus heel snel weg. Slechte arbeidsmarkt is natuurlijk een leuk excuus, maar ik ben geen gekke henkie.Goed dat je er snel weg was, ik geef je hierin 100% gelijk. Zoals schoonmoeder zou zeggen "ik werk ni voor de kat zen kut".
FBI agent
Klinkt als een heel leuke baan op zich neuro! :D
Wordtel .... Google eens op weggeefwinkel / kringloop/ tweedehands + stad

Heb weinig mening over bedrijfscultuur. Wij hebben tijd-voor-tijd maar kunnen niet altijd kiezen wanneer dat gecompenseerd wordt.
anoniem_40566 wijzigde dit bericht op 08-08-2012 21:37
Reden: details weg
% gewijzigd
Leuk Neuro! Kwaliteitscontrole heb ik ook eens gedaan, was ik zo maar ingerold (wel in een hele andere branche ) Was leuk werk!
Jaa, ik vind het echt heel leuk en heb er heel veel zin in. Ga de Leen Bakker ook maar eens bezoeken, bedankt voor de tip.

Klinkt als een hele gave baan, Neuro. Nog maar even doorbijten, toch?
Lady, deze nieuwe functie heb ik te danken aan een oud collega, die was heel lovend

Gesprek ging ook erg goed trouwens

Ja het is wel heel precies werk maar laat ik dat nou net leuk vinden
quote:fru1t3lla schreef op 08 augustus 2012 @ 21:10:

[...]

Goed dat je er snel weg was, ik geef je hierin 100% gelijk. Zoals schoonmoeder zou zeggen "ik werk ni voor de kat zen kut".Haha, dat was letterlijk mijn tekst toen ik twee dagen voor het verlopen van mijn proeftijd de pijp aan Maarten gaf. Ik had toen trouwens alweer een nieuw baantje, via een voorvrouw bij mijn uitzendbijbaantje. En daar zit ik nu nog steeds.
Over die kringloopwinkel: dat kan inderdaad kloppen, zit bij het station Z. ook inderdaad eentje. Ga ik ook morgen bezoeken.

Ik ga nu slapen, morgen weer vroeg op. Bedankt voor de tips!
Wordtel, ja klopt, anderhalve week nog.

Ach ik hou het wel vol hoor, als ze nog meer werk hadden zou het helemaal mooi zijn want heb vandaag 3 uur zitten internetten

Wel werkgerelateerd, dat dan weer wel.
Weltrusten wordtel!
quote:lady-voldemort schreef op 08 augustus 2012 @ 21:21:

[...]

Haha, dat was letterlijk mijn tekst toen ik twee dagen voor het verlopen van mijn proeftijd de pijp aan Maarten gaf. Ik had toen trouwens alweer een nieuw baantje, via een voorvrouw bij mijn uitzendbijbaantje. En daar zit ik nu nog steeds.Hmm kom je uit zeeland / zuid beverland? Fijn dat het je beter bevalt bij jouw huidige baan .
Welterusten wordtel!
quote:neurogenesis schreef op 08 augustus 2012 @ 21:22:

Wordtel, ja klopt, anderhalve week nog.

Ach ik hou het wel vol hoor, als ze nog meer werk hadden zou het helemaal mooi zijn want heb vandaag 3 uur zitten internetten

Wel werkgerelateerd, dat dan weer wel.

Kun je niet wat werk van die zielige verplichte overwerkers overnemen ?

Truste wordtel! Ik zal voorlopig even blijven hangen hier, en als je nog wat nodig hebt roep je maar. Ik heb zelf nou niet direct een halve uitzet op voorraad maar tips kan ik vaak nog wel leveren.
Lady, fijn is dat hè, als je via je netwerk zo weer iets nieuws kunt krijgen
quote:fru1t3lla schreef op 08 augustus 2012 @ 21:24:

[...]

Hmm kom je uit zeeland / zuid beverland? Fijn dat het je beter bevalt bij jouw huidige baan .Nee joh, uit Haarlem. Daarna via Alkmaar en omgeving naar 't Oosten gezworven. Maar ik heb een talenknobbel .
quote:lady-voldemort schreef op 08 augustus 2012 @ 21:26:

[...]

Nee joh, uit Haarlem. Daarna via Alkmaar en omgeving naar 't Oosten gezworven. Maar ik heb een talenknobbel .Dat zal het hem zijn . Ik had die uitdrukking alleen daar gehoord, haha.
**
Ze is dan ook een FBI agent. Crap, arresteer me niet! D:
quote:neurogenesis schreef op 08 augustus 2012 @ 21:25:

Lady, fijn is dat hè, als je via je netwerk zo weer iets nieuws kunt krijgen

Zekers. Of het nou lullige schoonmaak is of een 'echte' baan. Ik heb er trouwens niet eens mijn best voor gedaan qua netwerken, wel qua poetsen. Het mooiste is nog dat ik nog steeds regelmatig door het uitzendbureau word gebeld, maar ik zit vol . Tegenwoordig verkeer ik dus in de positie dat ik armlastige buurmeisjes aan een tijdelijk baantje help .

Goed, genoeg opgeschept. Maar ik vinnut wel leuk.

Watervrouw: zeg maar wanneer

Lady, ik vraag iedereen steeds maar vinden ze lastig uit te leggen/uit handen te geven etc

Terwijl ik heel snel leer, maar goed, nog even volhouden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven