Wakkere Vivadames.

17-07-2012 20:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.

Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Bij mij is zowel uitzending gemist als RTL gemist ontzettend traag. Alleen de commercials doen het goed.

Vaag... zal eens kijken of youtube het wel doet (dan ligt het niet aan internet)

Heb ff paar uurtjes relax-time.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Heb besloten komende weken niet bij te lezen dus voor iedereeen die wil.

Nog wel gelezen dat MV niet onthouden had dat ik de B van Balkonia gekozen had Het is bewolkt vandaag, wel handig voor alle opruim- en uitzoekplannen.

Eén van mijn projecten is het verplaatsen van mijn telefoon en modem (zoek dus het 'telefoonverlengsnoer') en het (deels) weer in gebruik nemen van mijn 'oude' desktop. Kwam cd's van Office2000 tegen, dus keuze voor nieuwere desktop en nieuwere office kan ik weer even uitstellen Heb laptoppie met open-office (gratiz), toch eens kijken hoe de oude echte Office bevalt.

Namens een kennis iets op marktplaats geplaatst, vaste prijs genoemd en nu al een bod van x euro lager...

Vakantie was super!
Bankje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Thee, ik wil je veel beterschap wensen!
Bankje
@Thee, ik heb in het verleden best weleens irritatie en frustratie gevoeld en geuit als MV quasi-laconiek verontrustende info plaatste en vervolgens over ging tot de orde van de dag (....trouwens: goed bezig MV!!). Kan me herinneren dat jij dat ook weleens zo ervoer.

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik nu iets dergelijk bij jou heb.

Het is duidelijk dat er medisch iets niet in orde is (en ik hoop voor je dat ze snel de oorzaak vinden), maar daarnaast bekruipt me het gevoel dat je niet goed voor jezelf zorgt en daarmee je situatie verslechtert.

Je weidt er verder niet over uit (ook niet na bezorgde posts van anderen), maar toch drop je dan af en toe zo'n regeltje waar mijn haren van overeind gaan.

Waarom je ervoor kiest om zo selectief mee te delen, weet ik niet, maar ik wil wel dat je weet dat ik er een rotgevoel van krijg.

Verder wens ik je uiteraard beterschap en alle goeds meid....
Thee, pas erop dat je niet uitdroogt, dan ben je straks nog verder weg van huis. Hoop dat er heel snel een uitslag komt om het aan te pakken wat je onder de leden hebt.
quote:bliksemse_bende schreef op 04 augustus 2012 @ 21:31:

@Thee, ik heb in het verleden best weleens irritatie en frustratie gevoeld en geuit als MV quasi-laconiek verontrustende info plaatste en vervolgens over ging tot de orde van de dag (....trouwens: goed bezig MV!!). Kan me herinneren dat jij dat ook weleens zo ervoer.

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik nu iets dergelijk bij jou heb.

Het is duidelijk dat er medisch iets niet in orde is (en ik hoop voor je dat ze snel de oorzaak vinden), maar daarnaast bekruipt me het gevoel dat je niet goed voor jezelf zorgt en daarmee je situatie verslechtert.

Je weidt er verder niet over uit (ook niet na bezorgde posts van anderen), maar toch drop je dan af en toe zo'n regeltje waar mijn haren van overeind gaan.

Waarom je ervoor kiest om zo selectief mee te delen, weet ik niet, maar ik wil wel dat je weet dat ik er een rotgevoel van krijg.

Verder wens ik je uiteraard beterschap en alle goeds meid....

Durfde het niet te zeggen, maar precies dit.

Pas je op thee?

Verder sterkte ermee.

Ben weer thuis. Lekker ff naar strand geweest en toen nog ergens op terras gezeten.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Goedemorgen.
Kuipjeboter?
.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hoi allemaal! Wat een gezwaai hier.
Waarom komen jullie nooit wat vroeger?
Ja best gezellig al dat gezwaai.

Worden jullie ook zo gestoord van al dat vliegende gespuis?
quote:andersnogiets schreef op 05 augustus 2012 @ 00:19:

Waarom komen jullie nooit wat vroeger?Moet jij zeggen
Omdat ik tot net met andere dingen bezig was.

Soms ben ik wel eens 'vroeg' - is half 11 vroeg? - maar dan is niemand hier!

Waarom komen jullie nooit wat vroeger?Ik zag niemand hier

Waarom komen jullie nooit wat vroeger?

Omdat ik dan nog allerlei andere dingen aan het doen ben. Tv-kijken, lezen, opruimen, tijd met man etc.

Maar jij komt toch ook nooit vroeg Ans?
Haha moonlight, ik zit heel de avond al op jullie te wachten

Ik heb zo'n stekker met zoemgeluid en geen gespuis te zien Moos
Veel gezwaai.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven