Wakkere Vivadames.

17-07-2012 20:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.

Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:huisjeboompje schreef op 04 augustus 2012 @ 02:39:

Weltrusten probeer ook even te slapen.Slaap lekker.
quote:mivida schreef op 04 augustus 2012 @ 02:39:

[...]

Moet je überhaupt iets vragen dan? Nee toch.Miauw.
quote:ingelke_kepringelke schreef op 04 augustus 2012 @ 02:40:

Midiva nog wakker? HB is er weer vandoor volgens mij.Ja ben nog wakker, zonder beessie is nokkie nu. Jij bent aan het werk hè.
quote:huisjeboompje schreef op 04 augustus 2012 @ 02:40:

[...]

Miauw.prrrrrrrrr
Jep.

Heb het even niet gevolgd, maar wie is je beessie?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Beestje zonder huisje en boompje ken ik niet. Is aankomen waaien via google schreef hij/zij.

Maarrrrrrrrrrrrrr dat plaatje met dat zwarte gat, dat vind ik dan weer raar. Waarom plaats je dat op een forum en ook nog als reactie naar mij toe!

Huisjeboompje zonder beessie, ik spreek jou nog wel hier en verder.
Ah, die ja.

Maar je had een drukke dag achter de rug? Wat heb je gedaan allemaal?
Trusten ingelke voor straks als je plat gaat.
Thanx.
quote:ingelke_kepringelke schreef op 04 augustus 2012 @ 02:54:

Ah, die ja.

Maar je had een drukke dag achter de rug? Wat heb je gedaan allemaal?

Een drukke intensieve dag met veel gepraat en geregel. Veel stress maar hoop dat dit uiteindelijk zijn laatste staartje heeft laten zien.

Trusten.
Moge.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Mogge Myleen.

Goed geslapen?
quote:Jonari schreef op 04 augustus 2012 @ 08:50:

Mogge Myleen.

Goed geslapen?

Ja ik mag zeker niet klagen. Was gister zo moe dat ik zo achter pc in slaap viel. Zeker 7,5 uur geslapen. Wel een paar keer wakker en naar het toilet maar verder lekker.

En jij? Jullie hebben het nog laat gemaakt gister.
Wat is er veel geschreven!

Ik ben heel moe. Ik realiseer me nu dat ik gisteren ontelbaar keer de trap op en af geweest ben. Eerst met de boodschappen (keuken = boven) en later nog tig keer voor raam open, raam dicht, toch nog wat te eten pakken, raam weer open, raam dicht.

Helemaal zo'n raar gevoel in m'n benen, alsof ik de St Pieter heb beklommen.

Thee ik weet niet zo goed wat ik zeggen moet/ kan. Als alles wat je eet er weer uit komt vraag ik me af wanneer het tijd wordt voor sonde of infuus. Want uitzicht op verbetering is er ook niet direct.... lijkt me.

Maar iig een
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Goedemorgen!

Thee , verder weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen, maar weet dat ik aan je denk en met je meeleef!

Goh, wat is het hier gezellig geweest afgelopen nacht, heb wel wat gemist :-)

Moon, elke dag een paar keer de trap op en neer rennen, scheelt weer een abo op de sportschool
Ik moet eigenlijk even aan de slag, wat opruimen, wasje draaien, stofzuigen.. Gaan morgen voor een paar dagen naar de camping, en dan is het wel fijn als ik bij het terugkomen in een schoon opgeruimd huis thuis kom
Goedemorgen.
Ja zat ik ook te bedenken.. het is iig goed voor de beenspieren

Veel plezier alvast op de camping, en succes met de voorbereidingen.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:Moonlight82 schreef op 04 augustus 2012 @ 10:36:

Wat is er veel geschreven!

Thee ik weet niet zo goed wat ik zeggen moet/ kan. Als alles wat je eet er weer uit komt vraag ik me af wanneer het tijd wordt voor sonde of infuus. Want uitzicht op verbetering is er ook niet direct.... lijkt me.

Maar iig een

Ik ben het met je eens. Je moet hulp vragen hierbij Thee. Ik herken het wel dat je lichaam eten niet accepteert en dat je misselijk bent en moet overgeven. Zo ben ik ook aan mijn bloedarmoede gekomen.

Denk aan je eigen woorden wat je tegen mij zei. Je moet wat nemen. En niet je kop in het zand stoppen van morgen neem ik wel wat. Want dan kunnen we je straks opdweilen. Ik weet niet wat er precies is maar vraag anders hulp van je huisarts. Wachten tot 22 aug. en dan nog wachten op de uitslag ga je niet op deze manier redden.

Heb je nog iets van soep in je vriezer? Begin met die te zeven dat je iig wat soep kan drinken. En neem ook wat vitaminepillen, niet als oplossing maar om niet nog zieker te worden.

Maar wees niet zo eigenwijs, bel je huisarts.
Eens met MV.

En wie had dat gedacht... dat MV als ervaringsdeskundige nog eens zulke wijze woorden zou spreken

(overigens worden bepaalde vitamines alleen opgenomen in combinatie met iets vets... niet met alleen water)
Hahaha, moet er eigenlijk ook wel om lachen, dat juist MV deze adviezen geeft!

Maar ze heeft wel gelijk, Thee, denk om jezelf he!
Zo, weer wat bijgelezen.

Thee Geen wijze woorden enkel een knuffel.
Ben bijgelezen van afgelopen nacht.

Ans, Jo en Mocy, zoals ik het begrijp gaan jullie weer snel meeten. Leuk en veel plezier!

Mivida, drinken gaat ook matig, mede doordat ik zoeveel slaap en sinds de scopie (die ik 'zo stoer' zonder roesje deed) toenemende keelpijn en prikkelende tong.

Denk dat onderzoeksdatum ver weg is omdat het zoveel tijd kost en ik lang nuchter moet blijven, dus daar kunnen ze er niet teveel op 1 dag van inplannen.

Zat al vanaf 8.15 moed te verzamelen om de stad in te gaan . Mezelf te verwennen met wat cadeaubonnen die ik nog heb maar heb er geen energie voor geloof ik. Maar de bonnen zijn ook volgende week nog wel geldig

Denk dat ik maar weer even mijn bed in duik.

Fijne middag allemaal!
quote:thee schreef op 04 augustus 2012 @ 12:25:

Denk dat onderzoeksdatum ver weg is omdat het zoveel tijd kost en ik lang nuchter moet blijven, dus daar kunnen ze er niet teveel op 1 dag van inplannen.

Fijne middag allemaal!

Je hoeft niet nuchter te blijven vanaf afgelopen maandag tot 22 augustus hoor . ( ) )

Haal lekker een softijsje of waterijsje. Weet niet wat voor pijn je in je keel hebt maar toen mijn amandelen eruit moesten, mocht ik onbeperkt ijs eten.
MV

Hoe naar de situatie ook is... ik vind dit echt heel komisch. Omdat MV het zegt dus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven