Wakkere Vivadames.
dinsdag 17 juli 2012 om 20:16
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.
Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.
http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.
http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

donderdag 19 juli 2012 om 14:43
quote:Mylene_Valerie schreef op 19 juli 2012 @ 14:41:
[...]
Hahhahhah, nou stuur haar maar langs, dan praat ik wel.
Heb je wel mazzel he met je schoonmoeder.Echt wel. De verstandshouding is niet altijd optimaal geweest om het beschaafd te zeggen maar de laatste jaren is het alleen maar beter geworden. Ik kijk nu zowaar uit naar haar bezoek .
[...]
Hahhahhah, nou stuur haar maar langs, dan praat ik wel.
Heb je wel mazzel he met je schoonmoeder.Echt wel. De verstandshouding is niet altijd optimaal geweest om het beschaafd te zeggen maar de laatste jaren is het alleen maar beter geworden. Ik kijk nu zowaar uit naar haar bezoek .

donderdag 19 juli 2012 om 14:44

donderdag 19 juli 2012 om 14:49
quote:fru1t3lla schreef op 19 juli 2012 @ 14:45:
Oh, had dit trouwens nog in een ander topic gepost vandaag, maar omdat ik hier nogal vaak heb zitten janken om mijn cavia wil ik jullie toch ook een bedankje geven voor de steun en het luisterend oor (oog?).
[afbeelding]
Nogmaals bedankt lieve dames
Ahhhh wat mooi zeg, heb je dat zelf gemaakt? Kan je zo goed schilderen?
Hoe gaat het met de kleintjes?
Oh, had dit trouwens nog in een ander topic gepost vandaag, maar omdat ik hier nogal vaak heb zitten janken om mijn cavia wil ik jullie toch ook een bedankje geven voor de steun en het luisterend oor (oog?).
[afbeelding]
Nogmaals bedankt lieve dames
Ahhhh wat mooi zeg, heb je dat zelf gemaakt? Kan je zo goed schilderen?
Hoe gaat het met de kleintjes?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

donderdag 19 juli 2012 om 14:52
Snel geschetst in fotosoep, foto erbij gehouden op tafel voor referentie . Heb ik nog iets gehad aan mijn kunstopleiding. Ben nog steeds aan het uitzoeken hoe ik hem op doek wil zetten want een schilderij van hem gaat er hoedanook komen.
De kleintjes groeien als kool! Ze zijn nu ook nietmeer zo schrikachtig want we mogen ze even oppakken en aaien in de dierenwinkel, we moeten nog wel een weekje wachten voordat we ze mee naar huis kunnen nemen. Deze zaterdag breiden we de kooi ook uit (gaat nu een volle 2 meter in lengte zijn).
De kleintjes groeien als kool! Ze zijn nu ook nietmeer zo schrikachtig want we mogen ze even oppakken en aaien in de dierenwinkel, we moeten nog wel een weekje wachten voordat we ze mee naar huis kunnen nemen. Deze zaterdag breiden we de kooi ook uit (gaat nu een volle 2 meter in lengte zijn).
donderdag 19 juli 2012 om 14:54
Wel belangrijk, goede band met (schoon)familie. IK heb nu een schoonzusje die ik écht leuk vind. Zal vast wel uit gaan want ze is pas 16 maar voor nu is ze leuk.
Toch een partner in crime tussen al die kerels hier. En tussen haar en mijn ouders lijkt het ook wel goed te gaan.
Eigenlijk kan het alleen maar beter worden als er wat dames aan de familie worden toegevoegd, denk ik
(Al is het mijn bedoeling om een heer toe te voegen, hahahahaha )
Toch een partner in crime tussen al die kerels hier. En tussen haar en mijn ouders lijkt het ook wel goed te gaan.
Eigenlijk kan het alleen maar beter worden als er wat dames aan de familie worden toegevoegd, denk ik
(Al is het mijn bedoeling om een heer toe te voegen, hahahahaha )
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain

donderdag 19 juli 2012 om 14:55
donderdag 19 juli 2012 om 15:04
Mijn heer??
Het is te hopen. Deze betreffende heer zou serieus t redelijk doen tussen mijn broers. Ik heb al bij menige scharrel gedacht: het is goed dat hij de keuring van de familie niet hoeft te doorstaan.
(Want drugsgebruiker op feesten en partijen, of laag opgeleid, of zó compleet anders dan het christelijke burgerlijke plaatje van mijn ouders..... Nouja ik hield ze altijd ver uit de buurt Alcoholist, ook nog gehad. Waren ook allemaal geen relaties hoor, alleen scharrels)
Het is te hopen. Deze betreffende heer zou serieus t redelijk doen tussen mijn broers. Ik heb al bij menige scharrel gedacht: het is goed dat hij de keuring van de familie niet hoeft te doorstaan.
(Want drugsgebruiker op feesten en partijen, of laag opgeleid, of zó compleet anders dan het christelijke burgerlijke plaatje van mijn ouders..... Nouja ik hield ze altijd ver uit de buurt Alcoholist, ook nog gehad. Waren ook allemaal geen relaties hoor, alleen scharrels)
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain

donderdag 19 juli 2012 om 15:52
quote:Mylene_Valerie schreef op 19 juli 2012 @ 14:34:
[...]
Ja als ik had gewild dan had ik nog wel soep enzo gehad maar ik heb gisteravond een broodje gezond gemaakt.
Waardeloos. Dat is geen goed eten. Dat zijn suffe tussendoortjes wat niks doet voor je gezondheid.
Volkorenboterhammen met goed beleg (geen zoet, behalve appelstroop en pindakaas) kaas, vleeswaren.
Dit 2 keer daags.
Fruit
Ook 2 keer daags
Aardappels/pasta/rijst
Vlees/vis/kip
veel groente
"savonds.
[...]
Ja als ik had gewild dan had ik nog wel soep enzo gehad maar ik heb gisteravond een broodje gezond gemaakt.
Waardeloos. Dat is geen goed eten. Dat zijn suffe tussendoortjes wat niks doet voor je gezondheid.
Volkorenboterhammen met goed beleg (geen zoet, behalve appelstroop en pindakaas) kaas, vleeswaren.
Dit 2 keer daags.
Fruit
Ook 2 keer daags
Aardappels/pasta/rijst
Vlees/vis/kip
veel groente
"savonds.
Geen bijzonderheden
donderdag 19 juli 2012 om 16:01
Eens met Yas. En als je tegen de vele vele adviezen in toch slecht wilt eten, houd dan gewoon je mond erover.
We hebben dezelfde discussie al zo vaak gehad. Wordt er voor de anderen hier in dit topic niet leuker op zo.
We hebben dezelfde discussie al zo vaak gehad. Wordt er voor de anderen hier in dit topic niet leuker op zo.
donderdag 19 juli 2012 om 16:14
Okay ik neem even pauze van dit topic. Ik ga er anders dingen uitgooien die niet netjes zijn en ook dingen die mij in vertrouwen verteld zijn. Ik blijf voorlopig weg hier.
Ik ben op genoeg andere plaatsen op het forum nog te vinden en zal ook laten weten hoe mijn date was Maar ff niet hier.
Ik zit nu zo hard op mijn handen... dat is gewoon niet goed.
Ik ben op genoeg andere plaatsen op het forum nog te vinden en zal ook laten weten hoe mijn date was Maar ff niet hier.
Ik zit nu zo hard op mijn handen... dat is gewoon niet goed.

donderdag 19 juli 2012 om 17:03
Ik ben weer terug. Was gezellig met Iebje. Lekker broodje gegeten. Een zero en light en vieze muntthee. We zaten zo te klessen dat die bos munt veuls te lang in het glas hing. Kunnen we best vaker doen Ieb, we wonen zo dicht bij elkaar!
Wat een mooie 'tekening' fruit. Wow.
Wanneer heb je die date Moon? Heb er niks van meegekregen. Op festival ontmoet?