Wakkeren, wees welkom!
vrijdag 22 juni 2012 om 14:52
Weer een nieuw deel.
Of het nu licht of donker is, wij kletsen hier verder.
Laat me zitten in het donker
Laat me zitten in de nacht
Ik zie je schaduw in het duister
Ga maar slapen ik hou de wacht
Laat me zachtjes voor je zingen
Een lied wat net nog niet bestond
Een lied wat morgen weer verandert
Zo nooit wordt afgerond
Laat me zitten
Laat me zingen
Van zo blij dat ik er ben
Van je ogen
Je lach
Je tranen die dingen
Die ik zelfs hier in het donker nog herken
Geef je over aan de donker
Laat je vallen in de nacht
Vergeet alles wat er was
Weet dat ik morgen op je wacht
Dan gaan we morgen samen spelen
Gaan we lachen in de zon
Ik zal je zingen van het leven
Hoe dat pas bij jou begon
Geef je over
Ik zal je zingen
Van een wereld zonder pijn
Je hoeft niet te weten
Van die dingen
Alleen zo hier met mij samen te zijn
En te horen van een leven
Waarin de liefde weer regeert
En te geloven al is het maar even
Dat de haat wordt aangeleerd
Dat de mensen liever zoenen
Dan dat ze vechten op het journaal
Dat beer weer beter wordt
Dat poes morgen wel weer opstaat
Dat hij ook slaapt
Dat het goed komt allemaal
Hoor me zingen van een afstand
Hoor me zingen door de nacht
Ik vraag de sterren om bescherming
Ik zie de maan die ook naar jou lacht
Morgenochtend ben ik bij je
En kijk je op in mijn gezicht
En een kusje voor je moeder
Die daar in het grote bed naast je ligt
Slaapliedje, Acda en de Munnik
Of het nu licht of donker is, wij kletsen hier verder.
Laat me zitten in het donker
Laat me zitten in de nacht
Ik zie je schaduw in het duister
Ga maar slapen ik hou de wacht
Laat me zachtjes voor je zingen
Een lied wat net nog niet bestond
Een lied wat morgen weer verandert
Zo nooit wordt afgerond
Laat me zitten
Laat me zingen
Van zo blij dat ik er ben
Van je ogen
Je lach
Je tranen die dingen
Die ik zelfs hier in het donker nog herken
Geef je over aan de donker
Laat je vallen in de nacht
Vergeet alles wat er was
Weet dat ik morgen op je wacht
Dan gaan we morgen samen spelen
Gaan we lachen in de zon
Ik zal je zingen van het leven
Hoe dat pas bij jou begon
Geef je over
Ik zal je zingen
Van een wereld zonder pijn
Je hoeft niet te weten
Van die dingen
Alleen zo hier met mij samen te zijn
En te horen van een leven
Waarin de liefde weer regeert
En te geloven al is het maar even
Dat de haat wordt aangeleerd
Dat de mensen liever zoenen
Dan dat ze vechten op het journaal
Dat beer weer beter wordt
Dat poes morgen wel weer opstaat
Dat hij ook slaapt
Dat het goed komt allemaal
Hoor me zingen van een afstand
Hoor me zingen door de nacht
Ik vraag de sterren om bescherming
Ik zie de maan die ook naar jou lacht
Morgenochtend ben ik bij je
En kijk je op in mijn gezicht
En een kusje voor je moeder
Die daar in het grote bed naast je ligt
Slaapliedje, Acda en de Munnik
vrijdag 22 juni 2012 om 17:17
quote:coeberghmetijs schreef op 22 juni 2012 @ 17:14:
Dan naar de ehbo dus...echt als ik in de buurt woonde had ik je bij kop en kont opgepakt en in het ziekenhuis afgeleverd!!Ik dacht dat ook te zullen/willen doen,maar het heeft geen nut. Klaar. Iemand nog iets leuks te melden (of provoceer ik daarmee?)
Dan naar de ehbo dus...echt als ik in de buurt woonde had ik je bij kop en kont opgepakt en in het ziekenhuis afgeleverd!!Ik dacht dat ook te zullen/willen doen,maar het heeft geen nut. Klaar. Iemand nog iets leuks te melden (of provoceer ik daarmee?)
vrijdag 22 juni 2012 om 17:20
vrijdag 22 juni 2012 om 17:22
vrijdag 22 juni 2012 om 17:22
quote:andersnogiets schreef op 22 juni 2012 @ 17:18:
Ik ga risotto maken. Met kipfilet, courgette, champignons, gedroogde tomaatjes en heel veel kaas. Morgen start ik met weightcare, maaltijdvervangers. Dus ik neem het er nog ff van
Dat klinkt heerlijk.
Ik maak 'm altijd met champignons, kip, kaas en dan op het bord rucola erbij.
Ik ga risotto maken. Met kipfilet, courgette, champignons, gedroogde tomaatjes en heel veel kaas. Morgen start ik met weightcare, maaltijdvervangers. Dus ik neem het er nog ff van
Dat klinkt heerlijk.
Ik maak 'm altijd met champignons, kip, kaas en dan op het bord rucola erbij.
vrijdag 22 juni 2012 om 17:24
vrijdag 22 juni 2012 om 17:34
MV, ik zit me hier op te winden. Heb je nou echt geen idee dat je speelt met je gezondheid en indirect met je leven?
Na de aanvankelijke schrik van gisteren lijk je de ernst van de situatie helemaal niet meer te (willen) zien.
Acuut nierfalen moet onmiddellijk gemonitord en behandeld worden om het risico van blijvende schade te beperken. Elke minuut telt hierbij!
Dringt het niet tot je door dat je straks misschien onherstelbare schade aan je nieren hebt, zodat je de rest van de leven aan een streng dieet, dure medicatie en blijvend ongemak en ellende zult zitten? Ik vind het onbegrijpelijk meid.....
En dat er geen bed vrij zou zijn, terwijl je gisteren moest tekenen vanwege overlijdensrisico....geloof je het zelf? Of bedenk je het zelf?
Er is geen tijd meer voor struisvogelen meid, maar ik kan niet meer doen dan deze alarmpost naar je sturen. Net zoals iedereen al heeft gedaan. De rest is aan jou MV. Jouw lijf, jouw leven.....
Na de aanvankelijke schrik van gisteren lijk je de ernst van de situatie helemaal niet meer te (willen) zien.
Acuut nierfalen moet onmiddellijk gemonitord en behandeld worden om het risico van blijvende schade te beperken. Elke minuut telt hierbij!
Dringt het niet tot je door dat je straks misschien onherstelbare schade aan je nieren hebt, zodat je de rest van de leven aan een streng dieet, dure medicatie en blijvend ongemak en ellende zult zitten? Ik vind het onbegrijpelijk meid.....
En dat er geen bed vrij zou zijn, terwijl je gisteren moest tekenen vanwege overlijdensrisico....geloof je het zelf? Of bedenk je het zelf?
Er is geen tijd meer voor struisvogelen meid, maar ik kan niet meer doen dan deze alarmpost naar je sturen. Net zoals iedereen al heeft gedaan. De rest is aan jou MV. Jouw lijf, jouw leven.....
vrijdag 22 juni 2012 om 17:42
vrijdag 22 juni 2012 om 17:44
quote:bliksemse_bende schreef op 22 juni 2012 @ 17:34:
MV, ik zit me hier op te winden. Heb je nou echt geen idee dat je speelt met je gezondheid en indirect met je leven?
vrijdag 22 juni 2012 om 17:46
quote:Moonlight82 schreef op 22 juni 2012 @ 17:42:
Ok.... ik heb toch teruggelezen.
Mag ik iemand mijn tel nr mailen, dat die zijn/haar nr naar mij stuurt? Heb weinig nrs van forummers maar vind het vervelend als ik helemaal geen contact heb. Situatie lijkt me zorgelijk idd...
(we gaan geen uren bellen maar misschien even een SMS)moon mail me, weet niet of je mijn nummer al/nog hebt.
Ok.... ik heb toch teruggelezen.
Mag ik iemand mijn tel nr mailen, dat die zijn/haar nr naar mij stuurt? Heb weinig nrs van forummers maar vind het vervelend als ik helemaal geen contact heb. Situatie lijkt me zorgelijk idd...
(we gaan geen uren bellen maar misschien even een SMS)moon mail me, weet niet of je mijn nummer al/nog hebt.
vrijdag 22 juni 2012 om 17:49
Ik was jullie helemaal kwijt
Heb weer eindelijk de laptop tot mn beschikking. Heb dus nog niks bij kunnen lezen.
Heb wederom een druk weekeinde voor de boeg (nu wel met zoon). Broer en schoonzus komen morgen eten. Maak lekker surf en turf (varkenshaas/garnalen). Nu is schoonzus allergisch voor peulvruchten, damm weet nu dus niet meer of daar ook noten onder vallen. Wil nl notenrijst er bijeten. Vooraf stokbrood met smeersels, toetje een eigengebakken appeltaart en zelfgemaakt vanille ijs. En wat vinden jullie, te doen of niet?
Zondag met een man of 10 naar Parkpop.
Heb er nu al zin in
Maandag bijkomen en dinsdag weer werken.
By the way, ik heb eindelijk een vaste baan aangeboden gekregen.
Heb weer eindelijk de laptop tot mn beschikking. Heb dus nog niks bij kunnen lezen.
Heb wederom een druk weekeinde voor de boeg (nu wel met zoon). Broer en schoonzus komen morgen eten. Maak lekker surf en turf (varkenshaas/garnalen). Nu is schoonzus allergisch voor peulvruchten, damm weet nu dus niet meer of daar ook noten onder vallen. Wil nl notenrijst er bijeten. Vooraf stokbrood met smeersels, toetje een eigengebakken appeltaart en zelfgemaakt vanille ijs. En wat vinden jullie, te doen of niet?
Zondag met een man of 10 naar Parkpop.
Heb er nu al zin in
Maandag bijkomen en dinsdag weer werken.
By the way, ik heb eindelijk een vaste baan aangeboden gekregen.
De zon gaat op en de zon gaat onder - Japans gezegde