was dat een nee Naomi?
woensdag 20 oktober 2010 om 12:52
Niet eens Boro, gewoon gesloten zonder opgaaf van reden
Geen idee waarom mijn topics gesloten worden
Ze zijn niet provocatief, niet beledigend, alleen wel recht op de vrouw af
Misschien mag dat niet, maar ja als ik het omslachtig doe om de hete brij heen dan is het weer provoceren
Ik heb een identiteitscrisis!
Misschien mag dat niet, maar ja als ik het omslachtig doe om de hete brij heen dan is het weer provoceren
woensdag 20 oktober 2010 om 12:54
woensdag 20 oktober 2010 om 12:55
Maar ik schreef dus in het vorige topic...ppfff zucht, moet ik weer herhalen en opnieuw typen.
Snap niet wat de reden is dat topics worden verwijderd omdat je wordt geacht het centraal te houden. Dat ze dan van alle pijlers meteen één topic kunnen maken.
Topic gezondheid, topic seks, topic relaties, topic media etc. Dan mag je dus nooit meer specifiek op iets ingaan betreffende een bepaald onderwerp.
En dat vind ik vreemd. Net zoals ik het vreemd vind dat je vorige topic is verwijderd.
Snap niet wat de reden is dat topics worden verwijderd omdat je wordt geacht het centraal te houden. Dat ze dan van alle pijlers meteen één topic kunnen maken.
Topic gezondheid, topic seks, topic relaties, topic media etc. Dan mag je dus nooit meer specifiek op iets ingaan betreffende een bepaald onderwerp.
En dat vind ik vreemd. Net zoals ik het vreemd vind dat je vorige topic is verwijderd.
woensdag 20 oktober 2010 om 12:56
woensdag 20 oktober 2010 om 12:57
Volg dit hele Angelgate alleen maar van de zijlijn. Soms moet ik erom lachen, soms denk ik; is het nou nog niet klaar?
Ik denk zeker niet dat mijn mening ook maar iets verandert of de Angels tot actie over laat gaan, maar ik geef hem toch; ik vind het behoorlijk droevig dat er geen enkele vorm van uitleg vanuit de Angels komt.
Ik denk zeker niet dat mijn mening ook maar iets verandert of de Angels tot actie over laat gaan, maar ik geef hem toch; ik vind het behoorlijk droevig dat er geen enkele vorm van uitleg vanuit de Angels komt.
woensdag 20 oktober 2010 om 12:57
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 20 oktober 2010 @ 12:52:
Je topics zijn wel degelijk provocatief. Je wil Naomi provoceren om je te antwoorden. Dwingen.
Ik zou stoppen want ik voel een permaban aankomen ala HPL.
Je topics zijn wel degelijk provocatief. Je wil Naomi provoceren om je te antwoorden. Dwingen.
woensdag 20 oktober 2010 om 13:00
quote:PattiPage schreef op 20 oktober 2010 @ 12:57:
[...]
Nee hoor, ik wil haar helemaal niet dwingen tot een reactie
Ik hoop dat ze ziet dat het de spuigaten uitloopt, en dat dit niet werkt.
Ik zou het oprecht jammer vinden als dit gezien word als provoceren want het is geenszins provocatief bedoelt..
[...]
Nee hoor, ik wil haar helemaal niet dwingen tot een reactie
Ik hoop dat ze ziet dat het de spuigaten uitloopt, en dat dit niet werkt.
Ik zou het oprecht jammer vinden als dit gezien word als provoceren want het is geenszins provocatief bedoelt..
woensdag 20 oktober 2010 om 13:01
Vl43inder, 45 seconden geleden Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarop Naomi
nou antwoord moet geven. Ik neem aan
dat wanneer er sprake was van een
incident dat er wel met de betrokken
forummers is geommuniceerd. En anders
maar niet. Waar wachten zoveel forummers nou op?
er zijn al drie topics gevuld met vragen.
nou antwoord moet geven. Ik neem aan
dat wanneer er sprake was van een
incident dat er wel met de betrokken
forummers is geommuniceerd. En anders
maar niet. Waar wachten zoveel forummers nou op?
er zijn al drie topics gevuld met vragen.
woensdag 20 oktober 2010 om 13:02
quote:PattiPage schreef op 20 oktober 2010 @ 12:57:
[...]
Dat zou echt een teken van zwakte zijn
om wederom op zo'n wijze te denken van 'lastige' forummers af te komen.
Overigens vind ik Tut allesbehalve een lastige forummer
[...]
Dat zou echt een teken van zwakte zijn
om wederom op zo'n wijze te denken van 'lastige' forummers af te komen.
Overigens vind ik Tut allesbehalve een lastige forummer
woensdag 20 oktober 2010 om 13:04
quote:lookatme schreef op 20 oktober 2010 @ 13:01:
Zo maar een vraag hoor aan alle opgewonden dames: waarom komen jullie nog op dit forum als jullie zo veel kritiek hebben? Dit is toch niet het enige forum op het www?Dát vraag ik me ook af, ik snap toch al niet waar het allemaal over gaat. Je krijgt -neem ik aan- toch niet zomaar een ban?
Zo maar een vraag hoor aan alle opgewonden dames: waarom komen jullie nog op dit forum als jullie zo veel kritiek hebben? Dit is toch niet het enige forum op het www?Dát vraag ik me ook af, ik snap toch al niet waar het allemaal over gaat. Je krijgt -neem ik aan- toch niet zomaar een ban?
woensdag 20 oktober 2010 om 13:05