was dat een nee Naomi?

20-10-2010 12:47 125 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mag ik hierbij constateren dat je geenszins van plan bent om mee te komen praten over een oplossing?

Nee ik kom niet want:

Totaal aantal stemmen: 36

ik heb geen tijd (6%)
ik mag niet (28%)
ik heb geen zin (8%)
het interesseert me niet (25%)
jij irriteert me (25%)
mijn mail doet het niet (8%)
Oh gaan we voor de hiphopversie, ook leuk!

I say hip, hop, hipperdiehop, and we don't stop
quote:Yraatje schreef op 20 oktober 2010 @ 13:35:

[...]

Ik zet je op de lijst.

Maar 1 engel is nogal zielige vertoning, dus...
quote:lookatme schreef op 20 oktober 2010 @ 13:33:

@Yraatje: duidelijk. Ik dacht dat er misschien iets over stond in de, overigens niet door mij gelezen, forumregels.

Bedankt voor de uitleg.Niet dat ik weet hoor... Ik heb ze gescand (maar dus ook niet uitvoerig gelezen)
Heb op mijn werk al zoveel regels, dus ben blij dat ik het hier kan overslaan.
Ghe 27% irriteert zich aan mij .

Das winst, hier thuis is dat 100%
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 20 oktober 2010 @ 13:33:

En even ter kennisgeving, Naomi heeft me net gemailed met mijn vraag van gisteren dank je wel Naomi Wat fijn Tuttjemeteenrietjeisdoornaominietvergeetmenietje.
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 20 oktober 2010 @ 13:38:

Ghe 27% irriteert zich aan mij .

Das winst, hier thuis is dat 100%
Tut, ik gun je je antwoord hoor, maar ik vind het wel raar dat ik haar vorige week ook gemaild heb met een vraag over mijn ban. Waar ik tot op heden ook nog niets op gehoord heb
Waar het VF al niet goed voor is tut!
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 20 oktober 2010 @ 13:33:

En even ter kennisgeving, Naomi heeft me net gemailed met mijn vraag van gisteren dank je wel Naomi

Da's fijn hoor maar hoe staat het met de rest?

H-gate, 5, 2/OW, de ip-ban van E, und so weiter..
Dat bedoel ik Juul! Het glas is halfvol!
quote:ElleMichelle schreef op 20 oktober 2010 @ 13:16:

Ik denk dat Naomi als Viva Mod is teruggetreden en dat de directie zich beraad over hoe nu verder.Een nieuw beleid per 1-1-2011 dan zijn de tijdelijke contracten omgezet in vast of adios. dat vermoeden heb ik ook, ook al wordt er met het vivamodaccount gepost, ik waag het te betwijfelen of dat ook Naomi zelf is die dat doet
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 20 oktober 2010 @ 13:41:

Dat bedoel ik Juul! Het glas is halfvol!

That's the spirit! Vergeet de bende thuis niet in te lichten over deze positieve uitslag he? Je weet nooit waar het goed voor is

Moeders krijgen altijd te weinig waardering.
Dat lijkt me wel aangezien ze haar mailtjes die gaan over de posting van vanochtend zelf beantwoord met haar eigen naam er onder

Ik denk dat ze echt onder druk staat van Sanoma uit om haar mond te houden maar laten ze dat dan zeggen
quote:Julus schreef op 20 oktober 2010 @ 13:43:

[...]

That's the spirit! Vergeet de bende thuis niet in te lichten over deze positieve uitslag he? Je weet nooit waar het goed voor is

Moeders krijgen altijd te weinig waardering.

Dat deed ik net, de antwoorden waren :

Huhhhhh

Boeien

mag ik snoep
De ervaring heeft geleerd dat je stug moet blijven volhouden Tut, de aanhouder wint! Die strategie moet toch ergens wat opleveren?
quote:Viga schreef op 20 oktober 2010 @ 13:41:

[...]

Da's fijn hoor maar hoe staat het met de rest?

H-gate, 5, 2/OW, de ip-ban van E, und so weiter..

One step at a time

Geen antwoord daar over
Tut. iedereen kan een mail sturen met de naam van Naomi er onder, dus dat zegt niets.

Ik weet niet of ze hier niet meer de hoofdmod is hoor. Ik betwijfel het.
quote:Vl43inder schreef op 20 oktober 2010 @ 13:14:

[...]

Hoe zou jij het noemen als een van je kinderen je voortdurend dezelfde vraag in een andere verpakking blijft stellen, terwijl jij al tien keer antwoord hebt gegeven maar dat dit antwoord steeds maar niet goed blijkt te zijn. Zou je dan niet op zijn minst denken "Godschristus, tief op naar de speeltuin?"

Of bij een collega/klant/vriend/etc.?

Wat jij doet slaat echt helemaal nergens op en je bereikt er behalve een hoop frustratie bij jezelf ook helemaal niets mee. Beetje relativeren zou geen kwaad kunnen.

Nee, dan zou ik bij mijzelf te raden gaan en me bedenken dat mijn aanpak/uitleg misschien niet werkt. Als de boodschap niet overkomt, ligt dat niet persé aan de ontvanger.

En ik raak ernstig, heel ernstig geïrriteerd door alle opmerkingen dat als het je niet bevalt je maar naar een ander forum moet gaat. Bleurgh. Alsof je nooit kritisch mag zijn. Ik blijf juist "stampvoeten" juist omdat het hier ooit een heel fijn, veilig, prettig forum was. Omdat er hier heel fijne, lieve forummers zijn/waren. En ik mij daar, bij het forum en de mensen. betrokken bij voel. Dus "dan ga je toch lekker weg" vind ik de meest ruggegraadloze opmerking van de afgelopen weken.

Naomi, wat nu?
Wat wilde ik nou toch typen?
quote:Julus schreef op 20 oktober 2010 @ 13:36:

[...]

Ik zet je op de lijst.

Maar 1 engel is nogal zielige vertoning, dus...Geef me twee setjes vleugels... kan rustig voor 2 doorgaan hoor
quote:Vl43inder schreef op 20 oktober 2010 @ 13:14:

[...]

Hoe zou jij het noemen als een van je kinderen je voortdurend dezelfde vraag in een andere verpakking blijft stellen, terwijl jij al tien keer antwoord hebt gegeven maar dat dit antwoord steeds maar niet goed blijkt te zijn. Zou je dan niet op zijn minst denken "Godschristus, tief op naar de speeltuin?"

Of bij een collega/klant/vriend/etc.?

Wat jij doet slaat echt helemaal nergens op en je bereikt er behalve een hoop frustratie bij jezelf ook helemaal niets mee. Beetje relativeren zou geen kwaad kunnen.Waar heb jij hier een antwoord gezien op de vragen dan?
quote:_Barbabella_ schreef op 20 oktober 2010 @ 13:45:

Tut. iedereen kan een mail sturen met de naam van Naomi er onder, dus dat zegt niets.

Ik weet niet of ze hier niet meer de hoofdmod is hoor. Ik betwijfel het.Zolang dat niet bekend gemaakt is ga ik er wel vanuit dat de mod hier Naomi is, en dat de Naomi onder mijn mails Naomi is
Zou het nog uitmaken of je hier al heel lang bent, of pas sinds een jaartje ofzo?

Als je een hele lange forumgeschiedenis hebt gaan dit soort dingen je aan het hart. Net wat Mimsey zegt, ooit was dit voor veel forummers een hele fijne plek. Je leert bepaalde mensen heel goed (virtueel) kennen, deelt lief en leed. En dan is er de angst dat dat eraan tenonder gaat vanwege dit soort ellende. En dat is jammer.
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 20 oktober 2010 @ 13:48:

[...]

Zolang dat niet bekend gemaakt is ga ik er wel vanuit dat de mod hier Naomi is, en dat de Naomi onder mijn mails Naomi isVind ik ook. En anders teken je in opdracht, doe je het helemaal zoals het hoort.
Op verzoek van topic opener gesloten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven