Wat doen in deze hitte?

19-08-2012 11:21 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil er op uit vandaag, maar geen idee waarheen. Op het strand brand je helemaal weg lijkt me.. Wat doen jullie op zo'n warme dag als vandaag? Even inspiratie op doen
Je tuinstel schoonmaken met de tuinslang.

Maar dat bedoel je vast niet?
668, the neighbour of the Beast
Hahahaha Marels
Helemaaaaal niets! Ik ga met deze hitte echt niets doen hoor. Ja in de tuin zitten onder de parasol en een waterspuit naast me en een goed boek:)
Hier loopt al een topic over.
Helemaal niks! Het is hier binnen al 28 graden, laat staan buiten! Veel te warm oom dus ook maar 1 stap over de drempel te zetten.
quote:frizzy schreef op 19 augustus 2012 @ 11:24:

Hier loopt al een topic over.De tropische hitte: wat doe jij vandaag?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hoeveel topics gaan er hier nog over komen?
Is het niet een beetje overdreven om hier tig topics over te openen.

Als het straks -10 is en sneeuwt ga ik dat ook eens doen.
Niks.

Tot een uurtje of half zeven en dan lekker naar het water.
quote:ladytruckster schreef op 19 augustus 2012 @ 11:36:

Hoeveel topics gaan er hier nog over komen?

is meteen een antwoord op TO's vraag, wat doe je met deze hitte:

binnenblijven en topics maken over de hitte

Hier loopt al een topic over.Welke van de tig?
quote:Star schreef op 19 augustus 2012 @ 12:06:

[...]

Welke van de tig? Oh. Gelukkig had ik maar één andere gezien.
Hier is het prima te doen, in de schaduw van de bomen bij een meertje. Thuis ontvlucht dat is veel te warm, ook in de tuin onder de parasol.
Computer says nooooo
Ik jok, twee andere topics.
Net lekker ontbeten met een groot glas verse jus. Er staat een fles water met schijfjes limoen te trekken in de koelkast en ik zit met laptop en boek. Als ik straks de hitte echt zat ben ga ik even afkoelen in de airco bij de AH

Hoop dat het vanavond een beetje afkoelt, wil eigenlijk nog even gaan hardlopen.

Maar echt eropuit trekken op zo'n hete dag als vandaag? Neuh, mij te heet.
Op het strand brand je echt niet weg. Ik kom er net vandaan. Er staat een heerlijk zee briesje. Lekkerder dan gisteren. En het zeewater is heerlijk op temperatuur. Het is dat ik zo verplichtingen heb, anders lag ik er nu nog.
Wat je niet moet gaan doen: planten water geven met een zware gieter, het zweet staat op m'n rug.

Ik denk dat ik straks naar buiten ga, op zoek naar een boom waar ik onder kan zitten met een boek. Op het balkon smelt ik nu al weg, dat wordt niet veel beter vanmiddag.
quote:altijdonderweg schreef op 19 augustus 2012 @ 12:17:

Wat je niet moet gaan doen: planten water geven met een zware gieter, het zweet staat op m'n rug.

Ik denk dat ik straks naar buiten ga, op zoek naar een boom waar ik onder kan zitten met een boek. Op het balkon smelt ik nu al weg, dat wordt niet veel beter vanmiddag.Gisteren zat ik in een park en was het liggen op m'n buik zat. Toen ik net aan het bedenken was tegen welke boom ik zou gaan zitten komt er een stel aan met een hond. En ja hoor. Mijn bedachte plekje nat Maar het is meer; wat net weet, wat niet deert. Fijne dag!
quote:liesse schreef op 19 augustus 2012 @ 12:23:

[...]

Gisteren zat ik in een park en was het liggen op m'n buik zat. Toen ik net aan het bedenken was tegen welke boom ik zou gaan zitten komt er een stel aan met een hond. En ja hoor. Mijn bedachte plekje nat Maar het is meer; wat net weet, wat niet deert. Fijne dag!

Haha, dat is wel zuur. En vies.

Maarja, daar denk ik dan maar niet over na. Als het maar buiten is.

Hier loopt al een topic over.

Ja, sorry ik zag het!

Voor ik dit topic opende heb ik de hele pijler doorgekeken, maar gewoon overheen gekeken denk ik. Laat maar zakken dus!
Over een uurtje op de fiets afzien richting strand.

En dan niet meer afzien en heerlijk de zee in plonzen!
Life is like a box of chocolates, you never know what you gonna get....
Lekker binnen zitten met de airco aan.
Lekker naar een recreatieplas hier in de buurt. Hoogste factor zonnebrand gaat mee
N

I

K

S
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven