Wat doen jullie in het weekend?

24-03-2010 11:24 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af wat iedereen in het weekend doet. Ik begin zelf namelijk een beetje in te sukkelen merk ik. Komt waarschijnlijk wel weer goed nu het zonnetje weer begint te schijnen. Maar ik doe op zaterdag de algemene levensmiddellen boodschappen en dat is het eigenlijk wel.... Mijn man en ik hebben geen kinderen en hoeven daar dus ook niet druk mee in de weer in het weekend.

Ben benieuwd wat jullie doen, geeft mij wellicht weer wat inspiratie
Boodschappen, de was, bed verschonen, even de stad in, eten koken, bankhangen, tv kijken, forummen, gamen. Dan slapen. Oh ja, tussendoor laten we de hond nog uit. Mijn weekend. Beat me!
Naar de sportschool, in de tuin werken, boodschappen, huishoudelijke klusjes, dvd kijken, wandelen, internetten, fotograferen, met 'n vriendin afspreken.
Soms lekker naar de stad en verder hier wat aanrommelen en genieten van het feit dat niks moet. Eigenlijk niks bijzonders dus, maar wel lekker.
Lekker er met zn tweeen op uit! Helaas zitten mijn man en ik al een tijd in een verbouwing, daar gaan onze weekenden nu heen (met af en toe uitzonderingen met verjaardagen en feestjes). Maar zodra ik de weekenden weer voor mezelf heb, zou ik het wel weten: wandelen, fietsen, andere steden bezoeken, musea, festivals, strand...
Van mij zal je weinig inspiratie krijgen :-)

Ik werk zaterdags, ben blij als ik 's avonds met vent op de bank zit en we aan het genieten zijn van wijn en toast.

Zondags ben ik bezig met het huishouden weer op de rit te krijgen... Of we doen wild en gaan een stuk rondrijden.

pfff ik klink echt ubersaai
zaterdagochtend fitness (klinkt actiever dan t lijkt, tis bij de fysio dus ik moet) Daarna boodschappen en een wasdraaien ofzo.

'smiddags vaak wandelen met de hond of in de tuin klooien of wat anders nuttigs doen

zondags uitslapen, wandelen, schoonmaken en verder eigenlijk ook niet veel.

(jeemig ik ben ook saai )
Niks anders dan doordeweeks, dus studeren, de stad in, terrasje pakken, boodschappen, sporten.

Heb maar één verplichting per week overdag dus kan mijn dagen helemaal indelen zoals ik zelf wil. Héérlijk!
Klussen!

Niet ieder weekend uiteraard, maar nu even wel. We zijn nu vooral met de tuin bezig trouwens.

Maar anders, bij vrienden of familie op bezoek, naar de bioscoop, naar de sauna, winkelen, uitgebreid koken, af en toe eens naar een dierentuin, dat soort dingen.

Maar als je geen kinderen hebt, dan heb je toch alle vrijheid om van alles te doen?
Je kunt niets verzinnen om in het weekend te doen? Dat klinkt wel ernstig. Maar heb je wel zin om iets te doen? Als je eigenlijk niets wilt, doe dan niets. Je hoeft immers niet.

Ik zal eens wat suggesties doen:

fietsen

picknicken

bij vrienden of familie langs

lezen

naar de bibliotheek

ergens gaan lunchen

schoonmaken

uitgebreid koken of bakken

je benen scheren
Ik schiet hier in een lachstuip van de reacties. Mensen waar maken we ons druk om
Ik ben meestal alleen op zondag vrij. Wij doen dan op vrijdagavond de wekelijkse boodschappen en dan ga ik op zaterdagavond heerlijk bankhangen.

Zondag staan we meestal rond 9.30 uur op. Gaan we samen gezellig ontbijten enzo. Op zondag middag gaan we altijd schoonmaken en verder de rest van de dag relaxen. Beetje op internet of een filmpje kijken ofzo.

Soms gaan we natuurlijk ook wel eens op visite of ontvangen we mensen bij ons thuis. Maar meestal is het dus behoorlijk saai. Maar dat vind ik wel lekker eigenlijk.
Uitslapen, internetten, tv kijken. Soms met vriendin wat doen. Soms met mijn ouders dagje uit.

Ik heb het geluk dat ik me nooit verveel. Zelfs niet als ik alleen maar in de lucht lig te staren, dan kan ik me vermaken met mijn fatansie...
Weekend lekker!!!

Zaterdagochtend (wij hebben wel kinderen) rennen naar zwemles, judoclub, huiswerk van de jongens samen maken etc, uitgebreid ontbijten.

's Middags lekker wandelen op de hei, in bos, dierentuin oid. 's Avonds meestal afspreken om spelletjes te spelen met vrienden of een verjaardagsfeestje ofzo.

Zondagochtend gaat mijn man sporten en ruim ik even de boel op. Daarna vaker uiteten (brunchen), vaak met vrienden, 's middags even bij ouders op bezoek of een groot uitje met de kinderen.

's Avonds voor de tv series van afgelopen week kijken die we hebben opgenomen.
Brum: humor en leuke nieuwe naam voor je eeeehmmm dinges.
quote:aisha24 schreef op 24 maart 2010 @ 11:32:

Maar meestal is het dus behoorlijk saai. Maar dat vind ik wel lekker eigenlijk.Ik ook...ik hou wel van heerlijk saai in het weekend !!
quote:Nellebelletje schreef op 24 maart 2010 @ 11:37:

Brum: humor en leuke nieuwe naam voor je eeeehmmm dinges.Ik eeeeehm snap m niet.
Nou dat verschilt per weekend heeeeeel erg. Dit weekend naar mijn pa in gruninge en dan zaterdag een hardloopwedstrijd en dan zondag shoppen met mijn pa en lekker uit eten. En ;s avonds weer naar huis.
Ligt aan het weekend:

Ene weekend zijn de kinderen hier..dus veel met de kinderen bezig. Veel naar vrienden, veel vrienden hier. Fam bezoek, wandelen, uitgaan, uitgebreid koken, verjaardagen, huiswerk, winkelen, huishouden.

Mijn weekenden zitten altijd best vol. Een keer in de zoveel tijd plan ik een leeg weekend in, maar dan verveel ik mij dood..
Perfectionisme is niet perfect...
Ik denk dat ik m snap...
Bij mij verschilt dat ook per weekend.

Dit weekend: zaterdag komt er een vriendin langs (nog ff kijken wat ik ga doen, het schijnt dan al niet meer zo mooi weer te worden) en zondag heb ik een wedstrijd en moet het huis maar weer eens gepoetst worden...(hmm, dat moet natuurlijk eigenlijk al voor die vriendin komt!)

Verder doe ik elk weekend een poging om de zaterdagkranten te lezen (wij krijgen er thuis twee) maar dat lukt echt nooit...
Wij ondernemen meestal ook niet zo veel,soms moet ik werken op zaterdag.Meestal moeten we wel wat boodschappen doen of gaan naar de toko en de markt of bij vrienden of ouders even op de koffie maar het grootste gedeelte van de tijd zijn we aan het rondlummelen...

Ook saai dus
Brum! Ha!!! Lolbroek.
Naailes, beetje klussen, werken in de tuin, 's avonds met vrienden afspreken, soms shoppen, niet veel bijzonders dus.
af en toe een weekendje weg naar familie....anders lekker een wandeling maken naar het centrum en dan naar de markt. of een lekker broodje eten...of met dit mooie weer een ijsje...en dan via het park terug naar huis....

auto pakken en in het bos wandelen met de hond...

winkelen

klusjes die je doordeweeks niet doet

lekker dagje bankhangen..

savonds uit eten met vrienden....

wassen....

balkon/planten verzorgen/poten/planten etc

Babykamer op orde brengen....(schilderen, behangen etc.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven