Wat een leuke verrassing!

20-01-2010 18:24 21 berichten
Ik check nog even mijn e-mail voordat ik eten ga koken en tref een mailtje aan van een bureau dat mij een tijdje geleden een enquete had gestuurd.

Je kent het wel, 'onder de inzenders wordt een prijs verloot, blabla'. Nooit win ik iets en nu..heb ik een Pluim twv 100 euro gewonnen

Ik vind 't zo leuk en ga strakjes fijn een cadeau uitzoeken.

Dit wilde ik even delen
Alle reacties Link kopieren
Leuk zeg!

Btw: wat is een Pluim?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Leuk zeg! Gefeliciteerd.
Leuk!

Waar kun je uit kiezen?
Wat leuk, zeker die onverwachte verrassingen. Ik heb vorige week een boekenbon van 25 euro gewonnen omdat ik in december mee had gedaan aan een quiz. Ook helemaal vergeten, dus ik was ook aangenaam verrast.

Geniet van je bon!!
Een pluim is een cadeaubon.
Heee wat cool! Geniet ervan!! Zo zie je maar, wie niet waagt, die niet wint....
quote:Leaf schreef op 20 januari 2010 @ 18:59:

Wat leuk, zeker die onverwachte verrassingen. Ik heb vorige week een boekenbon van 25 euro gewonnen omdat ik in december mee had gedaan aan een quiz. Ook helemaal vergeten, dus ik was ook aangenaam verrast.

Geniet van je bon!!

Bestaan er ook verwachte verrassingen dan??

--
quote:dangeensuus schreef op 20 januari 2010 @ 19:22:

[...]

Bestaan er ook verwachte verrassingen dan??

--Hihihi, inderdaad
Leuk! Veel plezier ermee.
Leuk!
Leuk, gefeliciteerd!
Hey, wat leuk!

Gefeliciteerd! Nog een behoorlijk bedrag ook, 100 euro! Geniet er van!
668, the neighbour of the Beast
Wat goed zeg!

Mag ik ook iets leuks meedelen dan:

Lief deed van de week een broek aan die hij al lang niet meer aan had. En in zijn zak zat nog 50 euro.

Vervolgens sms-t mijn zwager vandaag dat mijn skijas zo lekker zit en dat hij in de zak van de mouw nog 100 euro vond (vond het geld ook al zo hard gaan dat weekend haha). En gisteren was ik de administratie aan het ordenen; bleek ik nog 117 euro aan declaraties te hebben.

Natuurlijk allemaal zelf betaald, maar ik heb toch een beetje het gevoel dat we 267 euro hebben gewonnen of gevonden ofzo
Een pluim voor je pluim, plezier ermee!
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Wat leuk Starshine!! Weet je al wat je met die pluim gaat doen? Ik zag dat er hele leuke dingen tussen staan om te gaan doen, gaaf!!

Ik had vanmiddag ook een verrassing: ik doe nooit mee aan die sms-spelletjes op de radio, maar vanmiddag kon ik 't niet laten... En ik werd teruggebeld!!! En ik had 't goed!! Heb 2 DVD's gewonnen (Transformers deel 2 geloof ik en Hans Teeuwen) en 'n CD (Kane).

Transformers is niet mijn ding, Hans Teeuwen is al jaren niet meer leuk en Kane is wat mij betreft nooit leuk geweest, maar toch ben ik zo blij als een klein kind
Iets anders
joh wat leuk ! laat ff weten wat je gaat doen met die pluim :-)
Leuk mazzeltje

Ik werd van de week gebeld dat ik 7 dagen gratis in een hotel had gewonnen in Nl.

Na een gesprek van 8 minuten kwam wel de mededeling dat het me 139 euro kostte,hoezo gratis?

En de dame aan de andere kant vond het erg vreemd dat ik ervoor bedankte,ja dahaaag,gratis is gratis.

Ben wel een echte hollander he
Wat een leuke verrassing!

Zo kreeg ik gister een leuke verrassing van de belastingdienst....335 terug!
Bedankt allemaal!

Ik heb even zitten neuzen en twijfel nog. De tango-workshop lijkt me erg leuk om me m'n man te doen, maar het kleur- en stijladvies vind ik ook erg verleidelijk.

Maar misschien doen we wel een dagje Dolfinarium met het gezin.
Leuk, gefeliciteerd!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven