Wat heb je over of wat wil je eventueel ruilen?
zaterdag 29 november 2008 om 13:24
Naar aanleiding van het asotopic op Actueel:
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Geen bijzonderheden
donderdag 12 maart 2009 om 07:49
donderdag 12 maart 2009 om 08:28
donderdag 12 maart 2009 om 08:34
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 11 maart 2009 @ 19:26:
Meiske,
Heb de plaatjes opnieuw verzonden (weet niet of ze toevallig vandaag binnen zijn gekomen?) Heb ze nu in een grijze envelop gedaan zodat ze niet te zien zijn voor een eventuele voetbalplaatjes pikkende postbode.Nee ze zijn nog niet binnen gekomen helaas.
Meiske,
Heb de plaatjes opnieuw verzonden (weet niet of ze toevallig vandaag binnen zijn gekomen?) Heb ze nu in een grijze envelop gedaan zodat ze niet te zien zijn voor een eventuele voetbalplaatjes pikkende postbode.Nee ze zijn nog niet binnen gekomen helaas.

donderdag 12 maart 2009 om 08:50
Pennelien, Ik heb in je album gekeken, maar zie er niet echt iets tussen staan. Een boekenbon vind ik wel leuk. Kan ik jip en janneke gaan halen.
Mail me maar op taartje81@hotmail.com
Mail me maar op taartje81@hotmail.com
donderdag 12 maart 2009 om 09:28
donderdag 12 maart 2009 om 11:18
quote:vlinder1987 schreef op 11 maart 2009 @ 23:21:
ADM ik heb 2000 de-punten voor je. mail je me je adres? vivavlinder1987@live.nl
ik kijk nog wel even in jouw winkeltje wat ik ervoor terug wil.
als er iemand etosbabyzegels overheeft wil ik ze graag hebben...
zwieber ik probeer morgen de kaartjes van mijn broertje en zusje naar je op te sturen (zijn er meer als 500!).
Oh wat geweldig zeg! Jeetje wat leuk! Ik heb je meteen een mailtje gestuurd. En mocht er nou niets bij staan wat je leuk vindt. Laat het me dan even weten want ik heb genoeg in mijn kasten liggen dat weg kan en mag (sieraden, kleding, sjaaltjes, tassen boeken ed.)!
Groetjes,
ADM
ADM ik heb 2000 de-punten voor je. mail je me je adres? vivavlinder1987@live.nl
ik kijk nog wel even in jouw winkeltje wat ik ervoor terug wil.
als er iemand etosbabyzegels overheeft wil ik ze graag hebben...
zwieber ik probeer morgen de kaartjes van mijn broertje en zusje naar je op te sturen (zijn er meer als 500!).
Oh wat geweldig zeg! Jeetje wat leuk! Ik heb je meteen een mailtje gestuurd. En mocht er nou niets bij staan wat je leuk vindt. Laat het me dan even weten want ik heb genoeg in mijn kasten liggen dat weg kan en mag (sieraden, kleding, sjaaltjes, tassen boeken ed.)!
Groetjes,
ADM
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.

donderdag 12 maart 2009 om 12:16
quote:Zoete schreef op 11 maart 2009 @ 17:58:
Vanmiddag een heel mooi pakket vol leer gekregen van Ann Liv. Ben er van onder de indruk. Heel Ben er heel blij mee en als de postbode zijn best doet heb je ook morgen ook post terug, meisje.
Fijn dat je er zo blij mee bent! Ik ben ook heel blij dat we ervan zijn, ik vond het zo zonde om weg te gooien, maar ik denk niet dat ik er ooit iets mee gedaan zou hebben. Behalve me aan de stapel stofhappend spul ergeren. Ik ga bij de brievenbus wachten op de postbode, want ik houd van leuke post!!
Vanmiddag een heel mooi pakket vol leer gekregen van Ann Liv. Ben er van onder de indruk. Heel Ben er heel blij mee en als de postbode zijn best doet heb je ook morgen ook post terug, meisje.
Fijn dat je er zo blij mee bent! Ik ben ook heel blij dat we ervan zijn, ik vond het zo zonde om weg te gooien, maar ik denk niet dat ik er ooit iets mee gedaan zou hebben. Behalve me aan de stapel stofhappend spul ergeren. Ik ga bij de brievenbus wachten op de postbode, want ik houd van leuke post!!
donderdag 12 maart 2009 om 12:24
donderdag 12 maart 2009 om 12:44
Ik ben stiekum voor het oililly servies aan het sparen. Stiekum want vriend heeft een gruwelijke hekel aan al die kleurtjes. Maar da's zijn probleem
Helaas gaat het bij mij dus ook niet zo hard. Ik ben dus zelf ook een echte theedrinker, en dan werk ik full time dus de meeste thee is uit de automaat van het werk. En van dat kopje senseo op z'n tijd schiet het ook niet echt op. Dus ik kan alle hulp gebruiken. De theepot alleen al kost namelijk 8000 punten (en die heb ik nu geloof ik net bij elkaar). Maar ik ben wat dat betreft wel een geduldige spaarder. Alle andere zegeltjes weigerde ik tot nu toe of gooide ze weg. Tot nu toe want ik spaar dus alles (C1000, AH, Hoogvliet etc) dan kan ik er hier vast weer iemand heel blij mee maken!
Helaas gaat het bij mij dus ook niet zo hard. Ik ben dus zelf ook een echte theedrinker, en dan werk ik full time dus de meeste thee is uit de automaat van het werk. En van dat kopje senseo op z'n tijd schiet het ook niet echt op. Dus ik kan alle hulp gebruiken. De theepot alleen al kost namelijk 8000 punten (en die heb ik nu geloof ik net bij elkaar). Maar ik ben wat dat betreft wel een geduldige spaarder. Alle andere zegeltjes weigerde ik tot nu toe of gooide ze weg. Tot nu toe want ik spaar dus alles (C1000, AH, Hoogvliet etc) dan kan ik er hier vast weer iemand heel blij mee maken!
donderdag 12 maart 2009 om 12:45
quote:summerxx schreef op 12 maart 2009 @ 11:54:
@ ADM, ben nu wel nieuwsgierig hoor,voor wat voor moois ben je zo driftig voor aan het sparen? Ik zet er van het weekend wel weer wat bij. Vriend is wat dat betreft wel blij met dit topic want ik ruim zo lekker de kasten op. Moet ik alleen niet twee paar schoenen erbij kopen zoals ik gisteren heb gedaan
@ ADM, ben nu wel nieuwsgierig hoor,voor wat voor moois ben je zo driftig voor aan het sparen? Ik zet er van het weekend wel weer wat bij. Vriend is wat dat betreft wel blij met dit topic want ik ruim zo lekker de kasten op. Moet ik alleen niet twee paar schoenen erbij kopen zoals ik gisteren heb gedaan
donderdag 12 maart 2009 om 12:50
donderdag 12 maart 2009 om 13:09
8000 punten voor de theepot? Dat betekent 8000:4=2000 doosjes pickwickthee opdrinken. Amai! Dan is het extra fijn als je via dit topic aan wat punten komt (helaas, ik spaar ze al voor een vriendin in het kader van het oilily-servies ).
Wat je sowieso moet doen, is je aanmelden voor de pickwick digitale nieuwsbrief. Een tijd geleden (vorig jaar zomer?) hadden ze bijvoorbeeld een actie waarmee je punten tijdelijk twee keer zoveel waard waren. Hoefde je alleen maar een e-mailbericht voor uit te printen. Scheelt misschien weer wat!
Wat je sowieso moet doen, is je aanmelden voor de pickwick digitale nieuwsbrief. Een tijd geleden (vorig jaar zomer?) hadden ze bijvoorbeeld een actie waarmee je punten tijdelijk twee keer zoveel waard waren. Hoefde je alleen maar een e-mailbericht voor uit te printen. Scheelt misschien weer wat!

donderdag 12 maart 2009 om 13:33
ik heb deze punten bij mijn moeder gecharterd, ADM moet je opletten als je ze krijgt er zitten punten bij uit 1995! daar staat dan op 1snelspaarpunt geldig tot januari1995 en daarna als 20 'normale' punten. mijn moeder heeft dus vanaf toen (inmiddels drinken ze geen DE meer alle punten die ze kregen in een bik gedouwt) ik vroeg of ze nog had dus we gingen tellen, bleek ze ruim 9000 punten te hebben. deed ze niets mee want je moest toch overal voor bij betalen zei ze, wij kijken op DE-site en nu heeft ze dus de grote pickwick thee doos van 7000 punten zelf en mocht ik de rest gebruiken om te ruilen.
de envelop voor zwieber ging maar net aan de brievenbus in maar het is gelukt, ik heb de envelop dichtgelijmd tegen voetbalplaatjes-sparende-postbodes! haha.
de envelop voor zwieber ging maar net aan de brievenbus in maar het is gelukt, ik heb de envelop dichtgelijmd tegen voetbalplaatjes-sparende-postbodes! haha.