Wat heb je over of wat wil je eventueel ruilen?

29-11-2008 13:24 7993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van het asotopic op Actueel:

Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.

Een andere forummer had een tv over.

En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!

Is dat leuk of wat?

En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.

(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)

Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?

Ik trap af:

Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.

Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?

Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Geen bijzonderheden
@ Pennelien, heb de kettinkjes vandaag ontvangen. Helaas zitten ze niet helemaal lekker..
Ik heb zoveel gekregen dat ik niet precies weet wat van wie komt Fluf. Heb ze niet meer nodig, ik heb de laatsten gisteren afgegeven.

@Summer, balen is dat he, als iets toch niet helemaal fijn zit enzo! Dan zet je ze toch gewoon weer hier neer?
668, the neighbour of the Beast
ik heb nog een paar enkellaarsjes (achtige dingen).

Ik heb ze gekregen vanuit amerika, t is een maat 8, maar ik heb maat 8,5 blijkt want ik krijg er mega pijn in mijn voeten van.

Heb ze maar 1 keer gedragen (op vloerbedekking) zelfs dus ze zien er echt nog als nieuw uit...

zal morgen nog even een foto neergooien.

De schoenen zijn zwart met een hakje van ongeveer 4 a 5 cm gok ik.

Het deel wat om je enkel zit is zacht( ik vnd het wat lastig uitleggen maar het is geen leer of kunstof ofzo in ieder geval.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
En wat is maat 8 in Boerenhollandse maten?

Ik ben fan van enkellaarsjes!!!! Dus ik heb errug interesse!
Jaaaaaaa, heb ik dat goed gevonden dat maat 8 precies maat 40 is, en dus exact mijn maat?
nou marels, ik weet t niet zeker.. ik heb normaal namelijk ook maat 40, en dat ging dus net niet!!!

ik vond het wat pijnlijk... maar goed, heb je een grote maat 40, of een kleine maat 40??

ik moet er wel bij zeggen dat de laarsjes strak aansluiten he, dus niet openstaan ofzo..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Oke, is goed. Wie o wie wil er nog voetbalplaatjes? Ik heb er niet veel meer, maar alle beetjes helpen toch?! fluffychuzzle@gmail.com
Ik heb een 39/40 zeg maar, dus dat moet normaal goed komen.... Kan me alleen geen beeld vormen goed, maar kun je me een foto mailen anders?

marels_@live.nl
weer wat nieuwe spulletjes in mijn "winketje" gezet

Bam
Heeft er iemand interesse in meisjes merkkleding?

Als er interesse is kan ik foto's plaatsen of mailen.

maat 110/116..
Paris_Rose, ik bedoel die met die steentjes.
Cum non tum age
Ik ben heeeeeeeel blij met de drie enveloppen met voetbalplaatjes die ik heb ontvangen vandaag! Het zijn er al behoorlijk veel zo!
quote:Netje-67 schreef op 12 maart 2009 @ 12:51:

Zwieber, jij was de eerste voor de leren rugzak, zal hem z.s.m. ff op de foto zetten.Super! Ik zoek even of hij er al tussen staat.
Er liggen hier pakjes klaar voor Ieneminie, Parel en Netje, die gaan morgen op de bus. Ik heb mijn winkeltje dus aangepast, hij is weer up-to-date.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
excuses voor het openen van het nieuwe topic, Marels. ik dacht dat het handiger was. ik heb niet 250 pagina's teruggelezen toen ik hier voor het eerste kwam dus heb de discussie rondom het openen gemist. wat ik wel nog mee had gekregen was de vraag of yasmijn de winkeltjes hier in de openinspost kon zetten, zij gaf toen aan daar geen tijd voor te hebben en ik heb toen goedbedoeld dat gedaan in een nieuw topic. nogmaals excuses, als niemand op die andere reageert zakt hij snel genoeg weg.
quote:FluffyC schreef op 12 maart 2009 @ 18:57:

Oke, is goed. Wie o wie wil er nog voetbalplaatjes? Ik heb er niet veel meer, maar alle beetjes helpen toch?! fluffychuzzle@gmail.comFluff, de kids in het JKZ zullen er heel blij mee zijn dus als je ze deze kant op wil sturen heel graag!
Ik zit al een tijdje naar dat rooie vest te kijken.... Vinnem wel leuk op zich. Als welke maat valt ie? En valt ie als een hobbezak of een beeeetje getailleerd?
Hey Vlinder, maakt toch niet uit, het was goed bedoeld. Niks aan de hand!
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Wat Zusje zegt.... 't was goed bedoeld. Van mij hoeft het alleen niet. Ik vind dat doorspitten en bijlezen juist de lol van 't ruiltopic.

En ik vond het een beetje bizar dat er na een dag werken ineens een nieuw topic stond, terwijl we besproken hadden dat dat geen slim plan was, zeg maar.

Da's alles.
ik snap het, sorry.
quote:Destiny schreef op 12 maart 2009 @ 19:06:

Heeft er iemand interesse in meisjes merkkleding?

Als er interesse is kan ik foto's plaatsen of mailen.

maat 110/116..

Snaak is wel toe aan nieuwe kleren, toevallig maatje 110..

Als je wilt mag je wel wat foto's plaatsen, ben erg benieuwd!
quote:Artemis schreef op 12 maart 2009 @ 09:34:

En dan nog even snel voordat de werkzaamheden beginnen:

Het winkeltje van Artemis!

Ik zal vanavond nog wat meer erop zetten.

Pfff... 3 uur geen forum... Ik ga maar eens werken!

Ik zie dat er al iemand interesse heeft in een zwarte ketting. Heb je die al weggehaald? Zo ja: ik vind je 1e zwarte ketting heel leuk!

Welke maat is je kleding ongeveer?

Mijn Spulletjes

lippenbalsem apestaart gmail punt com
Ze komen naar je toe Zwieber! (Eeeeh, als je even je adres mailt dan natuurlijk)
Sorry ik heb net in de andere topic alle foto's bekeken en heb spulletjes gezien die ik wel leuk vond, maar weet niet meer van wie wat was.

Iemand had een mooie kattenmand met slaapplek erboven op geplaats. Woont die toevallig in de buurt van Drenthe?

En dan een wit kastje met laden, vind ik ook mooi. Ik woon in Drenthe.

Een boek van Jack Lance, ik heb wel heel veel boeken om te ruilen maar zit nu in een verhuizing.

Als laatst het kattententje (blauw) ook heel leuk voor mijn schatjes.
Heb je gemaild fluff

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven