Wat heb je over of wat wil je eventueel ruilen?
zaterdag 29 november 2008 om 13:24
Naar aanleiding van het asotopic op Actueel:
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Geen bijzonderheden
donderdag 12 maart 2009 om 14:31
quote:summerxx schreef op 12 maart 2009 @ 13:54:
Weet iemand waarom die links het nooit doen? Altijd dat stukje wat je erachteraan aan moet plakken?
Bij mij is het zo dat als ik het achterste stukje kopieer, hij wel meteen de hele link pakt alleen zie ik niet dat het geselecteerd word.
ADM je DE-punten zijn onderweg! Ik heb ze zojuist gepost
Weet iemand waarom die links het nooit doen? Altijd dat stukje wat je erachteraan aan moet plakken?
Bij mij is het zo dat als ik het achterste stukje kopieer, hij wel meteen de hele link pakt alleen zie ik niet dat het geselecteerd word.
ADM je DE-punten zijn onderweg! Ik heb ze zojuist gepost
donderdag 12 maart 2009 om 14:53
quote:Artemis schreef op 12 maart 2009 @ 14:18:
Jeetje, Zus, je zou bijna denken dat we forum-verslaafden zijn...
*schudt heel hard haar hoofd in een driftige ontkenning*
Maar ik ben ook écht écht écht heel nuttig werk aan het doen hier hoor!
Jeetje, Zus, je zou bijna denken dat we forum-verslaafden zijn...
*schudt heel hard haar hoofd in een driftige ontkenning*
Maar ik ben ook écht écht écht heel nuttig werk aan het doen hier hoor!
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
donderdag 12 maart 2009 om 15:26
Vlinder, mijn link in het andere topic werkt niet, omdat ik hem niet als directe link hier neer heb gezet, maar als clickable tekst. Dat is ook meteen de oplossing voor het andere probleem, waarbij maar een deel van de link clickable is:
Klik op de link button in het reageervenster (5e van rechts), vul de link in en klik ok, vul de naam van de winkel in en weer ok. Klaar!
En misschien is het toch handiger om het hier in het topic te houden. Dan is er altijd wel iemand die eens per zoveel pagina's even de post quote oid zodat ie weer in het zicht staat.
Klik op de link button in het reageervenster (5e van rechts), vul de link in en klik ok, vul de naam van de winkel in en weer ok. Klaar!
En misschien is het toch handiger om het hier in het topic te houden. Dan is er altijd wel iemand die eens per zoveel pagina's even de post quote oid zodat ie weer in het zicht staat.
donderdag 12 maart 2009 om 15:41
Waarom niet gewoon hier verder gaan? Degene met de winkeltjes kunnen geregeld hun link in hun berichten zetten en dat gebeurd sowieso al bijna elke keer als er wat nieuws bij komt. Ik weet niet of het gaat werken, een OP met linkjes. Bij mij werken ze idd ook niet.
Maar de bedoeling is goed Vlinder
Maar de bedoeling is goed Vlinder
anoniem_57018 wijzigde dit bericht op 12-03-2009 15:41
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
% gewijzigd
donderdag 12 maart 2009 om 17:08
quote:FluffyC schreef op 12 maart 2009 @ 14:03:
ADM ik heb punten voor je fluffychuzzle@gmail.com
Leuk!!!!! Ik kan je nu helaas niet mailen want hotmail ligt er bij mij uit? Maar ik mail je zodra ik het kan.
Waar kan ik jou blij mee maken??
Enne.. lees ik nu dat we op het andere topic verder moeten???
ADM ik heb punten voor je fluffychuzzle@gmail.com
Leuk!!!!! Ik kan je nu helaas niet mailen want hotmail ligt er bij mij uit? Maar ik mail je zodra ik het kan.
Waar kan ik jou blij mee maken??
Enne.. lees ik nu dat we op het andere topic verder moeten???
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
donderdag 12 maart 2009 om 17:24
Nee, we blijven gewoon hier, en voor diegenen die het handig vinden kunnen ze de winkels in het andere topic bekijken. Dan is het voor iedereen ok, toch?
LauLau, ik heb je boek ontvangen, bedankt! Heb jij de armband ook al binnen?
LauLau, ik heb je boek ontvangen, bedankt! Heb jij de armband ook al binnen?
donderdag 12 maart 2009 om 17:26
Ik was even in verwarring maar dat is een prima oplossing. Als het maar niet te verwarrend was. Ik blijf lekker hier. Het heen en weer bladeren heeft wel wat.
Zusje ik wilde je mailen maar ik dat stomme hotmail ligt er uit, iets met te druk op de server. Najaaaaaa belachelijk toch! Maar ik heb je even een knuffel via hyves gegeven. Ook leuk toch!
Zusje ik wilde je mailen maar ik dat stomme hotmail ligt er uit, iets met te druk op de server. Najaaaaaa belachelijk toch! Maar ik heb je even een knuffel via hyves gegeven. Ook leuk toch!
anoniem_52617 wijzigde dit bericht op 12-03-2009 17:27
Reden: aanvulling!
Reden: aanvulling!
% gewijzigd
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
donderdag 12 maart 2009 om 17:34
Ik ben er ook geen fan van om naar een ander topic te gaan, maar ik dacht dat we dat net vorige week hadden besproken??
En besloten hadden dat dat niet slim was, ofzo?
Dus ik snap eigenlijk niet zo goed dat er nu ineens een ander topic is?
@ADM; de poes klaagde niet over een van de gourmet-blikjes vanavond
En besloten hadden dat dat niet slim was, ofzo?
Dus ik snap eigenlijk niet zo goed dat er nu ineens een ander topic is?
@ADM; de poes klaagde niet over een van de gourmet-blikjes vanavond
668, the neighbour of the Beast
donderdag 12 maart 2009 om 17:41
Jippie, als het vlopje van Meiske binnen is heeft Larf zijn boek vol!
De vlopjes van Sallie en Artemis zijn binnen, Larf blij!
En ikke ook blij want pakje van AnneDaisyMay is ook binnen!!
Noa, ik heb voor jou 2 enveloppen klaaar liggen, gaan morgen naar de post.
Ik zit nog op adres van Itsme te wachten, dan krijgt ze nog een voetbalkaartje en de rest ligt klaar om naar Zwieber te versturen!
De vlopjes van Sallie en Artemis zijn binnen, Larf blij!
En ikke ook blij want pakje van AnneDaisyMay is ook binnen!!
Noa, ik heb voor jou 2 enveloppen klaaar liggen, gaan morgen naar de post.
Ik zit nog op adres van Itsme te wachten, dan krijgt ze nog een voetbalkaartje en de rest ligt klaar om naar Zwieber te versturen!
donderdag 12 maart 2009 om 17:42
Die kat van mij gaat zo heel af en toe eens zo'n blikje krijgen, en meer niet
Ja, het is vast lief bedoeld Noa, maar we hadden het hier pas over gehad, en besloten dat we het zo gingen laten, en nu opent iemand uit het niets een nieuw topic. Dat vind ik raar.
That's all.
Ja, het is vast lief bedoeld Noa, maar we hadden het hier pas over gehad, en besloten dat we het zo gingen laten, en nu opent iemand uit het niets een nieuw topic. Dat vind ik raar.
That's all.
donderdag 12 maart 2009 om 17:42
Die kat van mij gaat zo heel af en toe eens zo'n blikje krijgen, en meer niet
That's all.
That's all.
donderdag 12 maart 2009 om 18:32
quote:jennie2 schreef op 11 maart 2009 @ 10:54:
[...]
Het h&m rode shirtje maat M (is met kolletje toch) zou ik graag willen ruilen
Jennie
Prima is dat shirtje voor jou. Ik hoef er niets voor terug. Een lege kast is waarvoor ik het doe Mijn email is 82rood at gmail com
@Noa: bedoel je die Blend She rok met ruiten of die Dept met die steentjes? Ik heb ze allebei nog daar niet van maar mocht je de eerste bedoelen, daar heb ik ook nog een bijpassend colbertje van in hetzelfde geruite grijs met nep zwarte bontkraag (die je er ook vanaf kan halen).
[...]
Het h&m rode shirtje maat M (is met kolletje toch) zou ik graag willen ruilen
Jennie
Prima is dat shirtje voor jou. Ik hoef er niets voor terug. Een lege kast is waarvoor ik het doe Mijn email is 82rood at gmail com
@Noa: bedoel je die Blend She rok met ruiten of die Dept met die steentjes? Ik heb ze allebei nog daar niet van maar mocht je de eerste bedoelen, daar heb ik ook nog een bijpassend colbertje van in hetzelfde geruite grijs met nep zwarte bontkraag (die je er ook vanaf kan halen).