Wat heb je over of wat wil je eventueel ruilen?
zaterdag 29 november 2008 om 13:24
Naar aanleiding van het asotopic op Actueel:
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Geen bijzonderheden
dinsdag 9 december 2008 om 22:43
quote:Spinster schreef op 09 december 2008 @ 22:37:
Caylinn: Dank je, ik heb de broek ontvangen! Heel blij mee! Ben je al begonnen in een van de boeken?
Wat geweldig zeg dat de broek past! Ik ben heel blij dat ik iemand blij heb kunnen maken met de broek! Heb zelf nog een hele mooie en deze is te mooi om zo te laten liggen.
Ben nog niet in je boeken begonnen, druk op het werk en Sinterklaas heeft mij goed bedeeld met boeken dit jaar wat raar zeg
Caylinn: Dank je, ik heb de broek ontvangen! Heel blij mee! Ben je al begonnen in een van de boeken?
Wat geweldig zeg dat de broek past! Ik ben heel blij dat ik iemand blij heb kunnen maken met de broek! Heb zelf nog een hele mooie en deze is te mooi om zo te laten liggen.
Ben nog niet in je boeken begonnen, druk op het werk en Sinterklaas heeft mij goed bedeeld met boeken dit jaar wat raar zeg
dinsdag 9 december 2008 om 22:50
hey april71, wat voor gordijnen heb je precies, ik was degene die ernaar vroeg....ik heb te ruil (wat ik zo snel kan bedenken, heb al een aantal keer wat aangeboden hier)
klippan 4persoonsbank hoes zwart...hondenmand riet voor hond tot 10 kilo...2 limegroene gordijnen (van xenos, je kunt ze daar nu nog kopen) heel veel studieboeken (commerciele economie hbo) op het gebied van marketing...veel studieboeken voor spaans/italiaans burda tijdschriften, veel lappen en en en en en pffff even goed denken.....heel veel kralen...cd's uit de 90'er jaren (veel pop/musical achtige dingen)
hoor graag wat van je!
klippan 4persoonsbank hoes zwart...hondenmand riet voor hond tot 10 kilo...2 limegroene gordijnen (van xenos, je kunt ze daar nu nog kopen) heel veel studieboeken (commerciele economie hbo) op het gebied van marketing...veel studieboeken voor spaans/italiaans burda tijdschriften, veel lappen en en en en en pffff even goed denken.....heel veel kralen...cd's uit de 90'er jaren (veel pop/musical achtige dingen)
hoor graag wat van je!
dinsdag 9 december 2008 om 22:56
quote:Caylinn schreef op 09 december 2008 @ 22:47:
Ow en bedankt voor je leuke kaartje! Ik had de broek al ingepakt dus geen zin om de doos open te maken om er ook een kaartje in te doen Hahaha, nouuu dat kaartje van mij was ook wel zo ontzettend prachtig
Ja, ik ben ook echt blij dat hij past. Het is wel net aan hoor, ik kan voorlopig even niet snacken
Ow en bedankt voor je leuke kaartje! Ik had de broek al ingepakt dus geen zin om de doos open te maken om er ook een kaartje in te doen Hahaha, nouuu dat kaartje van mij was ook wel zo ontzettend prachtig
Ja, ik ben ook echt blij dat hij past. Het is wel net aan hoor, ik kan voorlopig even niet snacken
dinsdag 9 december 2008 om 22:59
quote:Spinster schreef op 09 december 2008 @ 22:56:
[...]
Hahaha, nouuu dat kaartje van mij was ook wel zo ontzettend prachtig
Ja, ik ben ook echt blij dat hij past. Het is wel net aan hoor, ik kan voorlopig even niet snacken Ik heb de broek zo weinig aan gehad dat er nog kans is dat hij uitloopt zeg maar Vlak na aankoop dijde ik uit en toen ik eindelijk afviel bleek ik ineens zwanger Gheh ik doelde meer op de tekst erin En bedankt voor het extra boek, zodra ik wat dagen vrij heb zal ik die gaan lezen, voor engels heb ik even tijd nodig
[...]
Hahaha, nouuu dat kaartje van mij was ook wel zo ontzettend prachtig
Ja, ik ben ook echt blij dat hij past. Het is wel net aan hoor, ik kan voorlopig even niet snacken Ik heb de broek zo weinig aan gehad dat er nog kans is dat hij uitloopt zeg maar Vlak na aankoop dijde ik uit en toen ik eindelijk afviel bleek ik ineens zwanger Gheh ik doelde meer op de tekst erin En bedankt voor het extra boek, zodra ik wat dagen vrij heb zal ik die gaan lezen, voor engels heb ik even tijd nodig
dinsdag 9 december 2008 om 22:59
woensdag 10 december 2008 om 07:15
*of topic aan*
Doe ik Rainz, bedankt . Ze houden me op mijn werk sowieso al in de gaten, we hebben een eigen arbodienst waar ik gister geweest ben en daar hebben ze een melding aangemaakt, dus daar hoor ik vast nog van.
Hoe is het met jou nu dan?
*of topic uit*
Doe ik Rainz, bedankt . Ze houden me op mijn werk sowieso al in de gaten, we hebben een eigen arbodienst waar ik gister geweest ben en daar hebben ze een melding aangemaakt, dus daar hoor ik vast nog van.
Hoe is het met jou nu dan?
*of topic uit*
anoniem_25558 wijzigde dit bericht op 10-12-2008 07:19
Reden: toevoeging
Reden: toevoeging
% gewijzigd
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
woensdag 10 december 2008 om 07:24
quote:Djoels schreef op 09 december 2008 @ 21:23:
ElleMichelle, de breedte past er inderdaad niet in.... maar misschien kunnen ze wel vastgezet worden die deksels!!
Dat zou je dan moeten navragen?
Ik zal straks het crematorium bellen of ze dat doen en dan laat ik het je weten.
Ik las dat iemand schreef dat heel veel mensen ze op de vensterbank hebben staan,ik heb ze zelf nog nooit ergens gezien,waar kun je ze kopen dan?
Als het crematorium het niet doet kan ik ze misschien in een bredere binnenmaat kopen als men dat heeft.
ElleMichelle, de breedte past er inderdaad niet in.... maar misschien kunnen ze wel vastgezet worden die deksels!!
Dat zou je dan moeten navragen?
Ik zal straks het crematorium bellen of ze dat doen en dan laat ik het je weten.
Ik las dat iemand schreef dat heel veel mensen ze op de vensterbank hebben staan,ik heb ze zelf nog nooit ergens gezien,waar kun je ze kopen dan?
Als het crematorium het niet doet kan ik ze misschien in een bredere binnenmaat kopen als men dat heeft.
woensdag 10 december 2008 om 09:42
quote:beaugirl schreef op 09 december 2008 @ 18:34:
Ik heb al twee dames blij kunnen maken met kleding.
Tegen verzendkosten, en heb al reactie van ze gehad, dat ze er blij mee zijn, super, .... nogmaals veel plezier ervan.
Zelf zou ik via dit topic een skinny en een zomerjurkje mogen ontvangen, heb helaas niks meer vernomen. Dus probeer het ook nog even hier, .. hoop dat het nog voor me gerserveerd staat, en dat ik het mag ontvangen , verheug me er op.
alvast bedankt.
Beaugirl, ik heb hier nog een hoogzomerjurkje hangen. Niet veel bijzonders hoor: Wit, bovenstukje (topje) strak, rok wijd.
Schijnt door, dus ik draag het niet.
Hebben?
Ik heb al twee dames blij kunnen maken met kleding.
Tegen verzendkosten, en heb al reactie van ze gehad, dat ze er blij mee zijn, super, .... nogmaals veel plezier ervan.
Zelf zou ik via dit topic een skinny en een zomerjurkje mogen ontvangen, heb helaas niks meer vernomen. Dus probeer het ook nog even hier, .. hoop dat het nog voor me gerserveerd staat, en dat ik het mag ontvangen , verheug me er op.
alvast bedankt.
Beaugirl, ik heb hier nog een hoogzomerjurkje hangen. Niet veel bijzonders hoor: Wit, bovenstukje (topje) strak, rok wijd.
Schijnt door, dus ik draag het niet.
Hebben?
woensdag 10 december 2008 om 09:50
woensdag 10 december 2008 om 10:07
Djoels,ik heb net met het crematorium in Dieren gebeld,maar het kan bij hen!
Toen ik de telefoon weer neer had gelegd dacht ik bij mezelf,wat stom eigenlijk dat ik ook niet bij hen heb gevraagd of ze nu zoiets verkopen.Toen ik destijds daar was hadden ze alleen keuze in die ,graniet geloof ik,was in ieder geval een hard steensoort waar je de urn zo in kon zetten maar dat vond ik niet mooi en heb daarom het in hardhout laten maken.Maar tegenwoordig heb je natuurlijk ook daar veel meer keuze.
Maar ik vind die 2 identieke van jou ook heel prachtig.
Mail me maar wat je ervoor wilt hebben inclusief verzendkosten,dan maak ik het naar je over!
Toen ik de telefoon weer neer had gelegd dacht ik bij mezelf,wat stom eigenlijk dat ik ook niet bij hen heb gevraagd of ze nu zoiets verkopen.Toen ik destijds daar was hadden ze alleen keuze in die ,graniet geloof ik,was in ieder geval een hard steensoort waar je de urn zo in kon zetten maar dat vond ik niet mooi en heb daarom het in hardhout laten maken.Maar tegenwoordig heb je natuurlijk ook daar veel meer keuze.
Maar ik vind die 2 identieke van jou ook heel prachtig.
Mail me maar wat je ervoor wilt hebben inclusief verzendkosten,dan maak ik het naar je over!
woensdag 10 december 2008 om 10:12
Oh Beaugirl, ik heb hier ook nog 2 jurkjes, splinternieuw. Heb ik van de zomer bij een postorderbedrijf gekocht, 1 jurkje was niet wat ik besteld had en de ander beviel me niet, da's bij mij net een pyama omdat ie te lang is voor mij. Hebben?
bruja78 wijzigde dit bericht op 10-12-2008 10:13
Reden: Toevoeging: ik was te lui om het terug te sturen...
Reden: Toevoeging: ik was te lui om het terug te sturen...
% gewijzigd
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
woensdag 10 december 2008 om 11:21
ElleMichelle,
Ik hoef er niets voor te hebben, echt niet.
Waar woon je precies?
Mijn mail: djoels.darling@yahoo.com
Ik hoef er niets voor te hebben, echt niet.
Waar woon je precies?
Mijn mail: djoels.darling@yahoo.com
DTEEZ!
woensdag 10 december 2008 om 11:23
p.s wat niet mijn bedoeling om nu van andere meiden wat los te peuteren hoor, maar ik dacht misschien lezen die andere dames hier, dat ik graag nog wat van ze hoor, maar misschien ben in ook wel ongeduldig,.... is al superleuk als je wat krijgt natuurlijk,. Ik denk dat al vele meiden hier blij zijn gemaakt,
erg leuk
erg leuk
woensdag 10 december 2008 om 11:40
quote:beaugirl schreef op 10 december 2008 @ 11:21:
Ah goldielocks dat is ook leuk,,,, maar schijnt door zeg je he, hm weet niet of het dan wel wat voor me is, hoe ik dat op moet lossen zeg maar.....
P,s bevalt jouw kleding, heb je al wat gedragen ?
Groetjes
Yep! Ik heb de ribrok al aangehad, de grijze spencer en as we speak heb ik het zwarte vestje met kraaltjes aan!
Edit: Oja, het jurkje schijnt echt door, dus vandaar dat ik het zelf ook niet draag....
Ah goldielocks dat is ook leuk,,,, maar schijnt door zeg je he, hm weet niet of het dan wel wat voor me is, hoe ik dat op moet lossen zeg maar.....
P,s bevalt jouw kleding, heb je al wat gedragen ?
Groetjes
Yep! Ik heb de ribrok al aangehad, de grijze spencer en as we speak heb ik het zwarte vestje met kraaltjes aan!
Edit: Oja, het jurkje schijnt echt door, dus vandaar dat ik het zelf ook niet draag....
woensdag 10 december 2008 om 14:56
Wil er niemand een verzameling Myx-en? Is een stripblad, er staan complete strips in, inclusief de extra's (metalcards en tekeningen). Mag ook gratis, maar het is natuurlijklijk luk als je nog iets te ruilen hebt. Ik kan het ook opsturen (zit nog wel onder de 10 kilo) tegen verzendkosten.
Ik raakte het via marktplaats ook niet kwijt dus het verwondert me niet .
Ik raakte het via marktplaats ook niet kwijt dus het verwondert me niet .
woensdag 10 december 2008 om 16:16
AanbiederProductAfnemerRegioYasmijnCrosstrainerDoris01OverijsselFluffychuzzle Driehoekige box, kleine beschadiging. Winterjas meisje + jongen. Winterjas maat 146 met skulls. Set meisje maat 74 BFC Girls zomer. Modem. TV ontvanger ding. Iejoortasknuffel. Salontafel. Kleine TV. Hamster/Vissenbak. Vergiet. PC monitor. Videobanden. Wat shirts en broeken maat 134 en 140Kleine TV: NefMiss_LemonAantal boeken, computerspel Hidden and Dangerous 2mastermindWasmachine, jaargangen oude YessenWasmachine: AmbraZamirahKonijnenhok, Duplo, studieboeken technische bedrijfskundeArdberg+/- 200 cd's jaren 80, kinderdekbedhoesDekbedhoes: ZwieberLievelustSuikerspinmachine, veel boeken, babykleren jongens maat 50-74Olijfje_Veel boeken (Agtha Christie), cd'sMoordwijf2 woonkussens 65*65 cm, 1 bruingoudterracottaweetikveelkleur, 1 zandkleur. Biografiën: "portret van Alja", "gedwongen huwelijk", "verboden liefde".juniper 8Nieuwe verwarming, wit L90*H80 cmtheeBadmintonracket Capitel OliverKrokusjeTweepersoonsbed + matras + dekbed + hoes. Nike rolschaatsen maat 40. BroodbakmachineHelaholalalalaGazelle meisjesfiets 24'inch, ruilen voor herenfietsElleMichelleCrosstrainer, en buikspierapparaat. Paarse winterjas met nepbontkraag maat 44, valt ruim. Kindermerkkleding. 2 Caviakooien. Grote doos domino met toebehorenCrosstrainer: Lola68GelderlandZwieberKleine koelkast, ongebruikt. Mooie schommelstoel. Jongenskleding maat 96-98 en wat 104 (ook Mexx). Klein tv'tje. Uitvalhekjevoor peuter of eenpersoonsbedje. Zak vol nieuwe knuffels. Blauwe houten kinderstoel nieuw in doos. Nieuw kersenhouten ledikantje. Stel kaarten "woorden van wijsheid van de Dalai Lama". Voetenmassagebadje. WC trainer peuters. Donkerblauwe buggy, breed model. Kinderpoang. Lichtbruine aerosoles maat 41. Boel gratis speelgoed. Zak schoenen maat 41/42. Nijntje verschoningskussenKoelkast: Ardberg. Speelgoed: Weatherwax. Voetenbadje: Laura289Zuid-HollandmamsxxLedikantje donker grenen, gebruikers sporen maar goede staatkorenwolf3 witte metalen stellingkasten. 2 Kledingrekken op wieltjes, wit metaal. Zwart metalen computer/printerkastje op wieltjes. 1 Laserprinter. 3 Witte luxaflex voor smalle ramen. 2 Blankhouten keukenkastjes. Strijkijzer. Diascherm + projectorStrijkijzer: mastermind. Printer: ZamirahSweety1980Dvd's om te ruilenPrinsesopdeerwtBenno salontafel, roei apparaatBenno: YasmijnArnhemIsabelle41Rok + topGalerie Lafayette, oudroze met pailettenMisschickenComputerboeken shockwave, html, klantgerichte websites, photoshop 4, quarkXpress, flash, dreamweaver. 1 Peroons oranje klamboe. 4 Pits inbouw gastel witLinndaatjeKoelkast. Bed, zwart, erg laag 180x200. Eettafel Bjursta van Ikea. Samsung decoder met harddisk recorder, alleen geschikt voor ZiggoshahlaDameskleding maat 38/40. Kinderkleding div maten. Boeken. Hek/ren voor bv konijn Groningenjustme80Boeken, kinderwagen (driewieler, grijs)OverijsselmoliePuc koffiemachine, tajine, mokka en groene kerstballen, 1 of 2 jaargangen orthopedagogiek magazinePuc: fluffychuzzleGelderland/OverijsseljasmineIkea dekmatras Sultan Torsmo1.60 x 2.00, Philips koffiezetapparaat, 4 zwart witte salt&pepper espresso kop en schotelsKop en schotel: flashyFrieslandNefStaafmixer.Grote zwarte tv niet flat + beuken tv kastje. Analoge Minolta Dynax 300si camera. 6 Espressokopjesen schotels in ronde doosStaafmixer: MoordwijfNastikKlein hamsterhuis, witte Miele grill, zonnehemel, staande lamp Ikea (scheurtje), Xbox en playstation 3 spelletjesnummerzoveelCrosstrainerzoe33Canon Powershot met printertjemaroon5BroodbakmachineDoris01Ijsmaakmachine, hardloopbandIjsmaakmachine: YasmijnbenmammaBroodbakmachine, keukenmachinezusenzoBoeken studie verpleegkunde, leesboeken, bh-s maat 80 E en F, Bikini wit met zwarte stippen en rozenblaadjes maat 44, Little People speelgoedLeafBoeken (Red Dress Ink en thrillers)mamzelleBlender, wit baby bedje met blauwe applicatieBlender: MoordwijfikbenikhetisnietandersBroodbakmachine, jongenskleding maat 92 tm 116, boeken, handpoker machineCaylinnZwarte leren broek, tas met gebruikte knuffelsLeren broek: SpinsterGelderlandMevrouwdekeesTV, groot niet flat. Chicklits. Metalen stellingen voor rechte muren gipsplaat. 2 Pakken ondervloer010luna1Jongenskleertjes maat 50 t/m 94, positiekleding maat L of 42/44, donkerblauwe Quinny kinderwagenbak + dekbed _ aerosleepovertrek + parasol + adapters Maxi Cosi, donkerblauwe babybag en inbakerdoekmayouLaptop, iPod mini 4 gig, Engelse en NL boeken, Minolta SLR + sigma 28-200, Sony Cybershot, inline skates maat 37/38, skates Rollerblade maat 27/38, verzilverde dwarsfluit, zwarte skischoenen maat 24,5Minolta + Sigma: Yoels. Sony Cybershot: Laura289. Laptop: hoppetee. iPod: paris_roseAmsterdambambinoCherished teddies, blank houten cd rek, nieuwe picknickmand. BBQ achtige grilplaatYoelsCrosstrainer (goede staat, kraakt wel), stofzuiger (voor bv studentenkamer)Crosstrainer: zusje78GelderlandZoebieKnoopkleed + knooptafel en 150 bollen crèmekleurige wolMiss thangChicklitshimalyaAnaloge camera Ricoh RZ-105 + handleiding + taschaosanddisorderTafelmodel koelkastMissMaraVHS-videorecorder, mannen- en vrouwenkleding (XL en M/L), losse tuner, dubbel cassettedeckVHS: marjoretteUrechtparis_roseRode ballerina's maat 39. Keukenmachine Magic Maxx, ongebruikt, 19-delig. Carmen krulsetAmsterdamshyte2 Donkerblauwe kattenhangmandjes, monitor, houten speelgoed kasteel, zwarte rolschaatsen maat 40, skeelers, kinderkleding, dvd-speler met abkaatje_85Ballerina's met geborduurde skull met roze strikje maat 40, suede zwarte laarsjes met skulls maat 41, lucky13 jas maat M, Samsung A400 4MP, Samsung S630 6MP, chicklits, Margriet streep-je-slank boek, rode corsettop maat L, zwarte top maat L, glazen bak voor visjes/kleine knaagdierenLaarsjes met skulls: fluffychuzzleBrabantluzzekeMeisjeskleding maat 86-104, veel merk, speelgoedkeukentje, verschillend speelgoed, boeken, heren racefiets, lateral stepperKeukentje: MissMaraArnhemgnerkje40Zak meisjeskleding maat 152 tot 164 gelukkigmeisjeVeel Hello Kitty spullen, grote doos glaskralen, rieten hondenmand voor hond van +/- 10 kilo, jaargang Burda 2008, stenen (met glinster ed, gevonden bij wandelingen of gekocht), studieboeken Spaans, IBL/CE boeken HBO, veel lappen stof, 4 persoons Klippan hoes zwart, hoes voor poef Klippan zwart, 2 limegroene voile achtige lusgordijnen (Xenos)Boeken Spaans: FlashyGroningenmegapixelOnly spijkerbroek maat 32 (europese maat) lengte 32. Miss Anna spijkerbroek, iets groter dan de OnlyisabonKappersbon, meisjeskleding maat 74-86, (nagenoeg) nieuwe rompers maat 86/92FlashySkates maat 41 + bescherming. Minimaal 20 kg voegsel. Chicklits. MBO SJM van paar jaar geleden. Hele collectie Sims 1 spellen voor PC. Roller Coaster Tycoon 1. Cruise Ship Tycoon 1. Spel waarbij je een eigen luchthaven bouwt. Madagascar spelletje voor Wii. Jaargangen Yes ed. Verzameling Lush Handmade Cosmetics. 5 Of 10 liter gele latex in dichte emmer. Ikea CD rekje ongebruikt. Schots tweezits bankje. Tafel met 3 stoelenMadagascar voor Wii: gelukkigmeisjeMoondancerCreative Zen Stone ruilen tegen MP3 speler met batterijen ingmaghMagnetron met draaiknoppen zonder digitale aanwijzing. Bijna 5 liter muurverf, wit met rood tintje. Chicklits Red Dress InkLee24Meisjeskleding maat 50-68, medion digitale cameragussie2 keer Benno CD rek Ikea, beukenkleur beaugirlKunstkerstboom. Armband van Ischiko, duur merk, grijs bruinig stoer leer met drukknopen en koperbeslag. Kledingpakket dames maat 40Kledingpakket: Goldielocks. Vest: zoe333FrieslandhoppeteeT-shirt Paul Frank maat M. Gipsy achtig bloesje van G-sus maat M. Turqoise coltrui van G-sus maat M. Zwart shirt met roze print van Nikita maat M. Indian Rose jeans maat 29. Blouse van Sabotage maat M. T-shirt felroze met zwart gestreept en print van Skull maat M. Skinny jeans Cheap Monday maat 31/34. Bloesje van Sabotage maat M. Spijkerjasje van Diesel maat S/M. Veel H&M kledingJasje Diesel: Yasmijnvivafreak2Campingbedje 1 keer gebruikt, loopfietsMarahbloemKnal oranje kort jack van Mexx, maat 34. Laarzen, zeer spits, maat 39Laarzen: moliezonnetje76Chocoladefontein incl. chocoladetangerineBoeken: Iedereen doet het, behalve ik. Bevrijdende liefde. Emma Brown.En jij dan? De weddenschap Plectrude. Leerstukken vh strafprocesrecht, 5e druk. Het materiële strafrecht, 13e druk. Internationaal publiekrecht, 8e druk. Europees recht in kort bestek, 6e druk. Leesboeken: superstar_2bridges6Friends video's seizoen 1 t/m 8winkelfanaat9 Arms kroonluchter, crèmekleurig, antiek gemaakt, duur, geen Ikea-look023OrianeHometrainer. Bosch vriezer met 3 lades, 4 jaar oud, 1 jaar gebruikt, werkt prima. Houten kast, drie deurs, onbewerkt dus te verven. IJsmachine voor zelfgemaakt roomijs marjoretteElektrische frituurpan. Lange waxjas bruin, merk Hunter, maat S. Abroller. 11 Delen van Stap voor Stap knutselboeken. Bordspel de zwakste schakel.Waxjas: Marahbloem Arnhemzwaantje8Zwarte pumps, ongedragen, maat 37. Gezichtsbruiner van Philips. Grote zak kleding oa Vanilia, Esprit, H&M, maat 34/36. Witte Ikea kast, 8 open vakken mormeltjeVideobanden Nijntje, de bruine beer in het blauwe huis, etc. Babykleertjes voor meisje. Knuffels. Mini keukentje. Poppen kinderstoeltje roze. Roze houtje touwtje kinderjas maat 110 nana62Samsung wasmachine, digitaal, 9 jaar oud, zonder waterslang dertigminKinderlaptop Vtec zonder batterijen. Digitale superzoom camera Minolta AmersfoortLivPhilips DVD speler AlmerekaarRoeiapparaat + buikspierbankje. Herenkleding zomer: ecrukleurige broek, zandkleurige broek, limegroen overhemd en turqoise overhemd (korte mauw) maat XL AmsterdamTsaraBoel kleding maat 27/34 en XS/S. TV kast van Ikea, 113B*62D*134H. Ikea TV meubel Lack zwart. Twee tafeltjes Lack wit. 4 Eettafelstoelen Zuid-HollandBertradeJaargangen Myx incl extra's (tekeningen en metalcards) deel 0 t/m 51 Zuid-HollandDouble_DCampingbedje, kleine tv en iets grotere tv, staande lamp, veel computerspullen, 2 witte tuinstoelen, stapels boeken, glaswerk, naaimachine, kleine koelkast, skeelers (verstelbaar tot maat 32) + bescherming 036lola68Gezelschapsspel: ongelukslaan 13. Logeerkoffertje met Winnie the Pooh. Kapkop van Zapff. 2 Terracotta siergordijngen, kamgerhoog, 1.20 breed. Bon Lensway 10 euro. Ministofzuiger van Philips. TV/audio kastje met 2 bijpassende cd/dvd kastjes, beukenkleur met matglazen deurtjes.20 Zwartmetalen tafelpoten.Gebruikt concertkaartje Maro Borsato voor film Wit Licht Logeerkoffertje en ministofzuiger: ElleMichelleTwenteGoldielocksSpel hollebollebeukeboom, meisjes kinder paraplu en rugzakje met prinsessenopdrukHollebollebeukeboom: maroon5 Zeeland-zuidzusje78PC-scherm. Beige suede colbertje maat 48. Kookboeken. Aantal chicklits en thrillers. 3 Series Lijsters boeken van vroeger. 2 NachtkastjesChicklits: Yoels ArnhemPixieDarkBoeken: Beehive, 101 Reykjavik, laat mij maar even, de laatste tempelier. Dvd’s: Jane Eyre, howl’s moving castle, magnolia, blade 2 HaarlemChatterly2 donkerbruine houten luxaflex Ikea, breedte 1.40m 078JWvBStrijkplank, stoomstrijkijzer, gezichtsbruiner, misschien fiets FrieslandrainzStijltang. Roeiapparaat. 2 nachtkastjes zwart met beuken, elk 2 ladesStijltang: Superstar Midden-LimburgElmervrouw5 Dozen legpuzzels, compleet Noord-Brabantqueenie1Kortingsbon 25 euro voor Roompot vakantiepark Gelderlandsallie68sBabybadje + standaard, kattenmand, gezichtsbruiner, elektrische schrijfmachineFlashykachelBoeken. Dvd’s. Huisgebakken taart. Ouderwetse schemerlamp met zwenkarm. Veel blikken. Peper en zoutstel. Fiets met slag in achterwiel. 2 Persoons halve hoogslaper, ong 1.30 hoog. Rode Brabantia broodtrommel AmsterdamLaura289Dvd’s “Live from Baghdad”, “Fast food, fast women”, “Jezus is een Palestijn”. Kopieën: Love actually, Team America. Trommel. Regenjas maat L (Zeeman). Wierookhouder van speksteen in vorm van boedistisch beeldjeTrommel: Zwieber jennie23 plaspotjes. 2 Verkleiners. 1 WC trainer. Dockers herenbroeken lengte 32 en 34, maat 33, kaki en donkerblauw mamaliefDr Martens schoenen, metallic grijs/blauw, nieuw, maat 39 april71Spel met houten treinrails en treinen, geheel nieuw in doos, 130-delig ZwieberlampionetjeOnly jeans maat 29. Zwarte bloes met daaronder paars met zilveren boothals. Zilverkleurige sandalen met hoge hak SpijkerGrote knaagdierkooi, 3 verdiepingen, geschikt voor ratten, hamsters (misschien fretten). Lonely Planet van Thailand. Zelfgebakken brood ’t GooiWhopperGrijze beeldbuis tv, +/- 3 jaar oud, werkt prima Trixie1968Walkmaster fitnessapparaat ruilen tegen goede Spaanse gitaar Djoels1 schaal, 2 hoge vazen/potten (urnen ) incl deksel, 1 hoge vaas Pauline65Aerobed
Nieuw schema, en bedankt voor de felicitaties
Nieuw schema, en bedankt voor de felicitaties

woensdag 10 december 2008 om 18:16
quote:mayou schreef op 09 december 2008 @ 01:19:
[...]
Het is een erg gebruiksvriendelijk apparaat. Als iets niet duidelijk is, bel je maar hoor. Het was heerlijk!! 10 (!!) gangen maar liefst, gelukkig hoefde ik alleen maar de amuses te maken, maar het was echt de moeite waard. Ben net pas thuis!. Leuk je (even) ontmoet te hebben en bedankt voor de wijn he!Oke, dan probeer ik het wel uit te vinden, haha. Leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad (en er feitelijk relatief makkelijk af kwam )! Vond het ook leuk jou even te ontmoeten!
[...]
Het is een erg gebruiksvriendelijk apparaat. Als iets niet duidelijk is, bel je maar hoor. Het was heerlijk!! 10 (!!) gangen maar liefst, gelukkig hoefde ik alleen maar de amuses te maken, maar het was echt de moeite waard. Ben net pas thuis!. Leuk je (even) ontmoet te hebben en bedankt voor de wijn he!Oke, dan probeer ik het wel uit te vinden, haha. Leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad (en er feitelijk relatief makkelijk af kwam )! Vond het ook leuk jou even te ontmoeten!