Wat heb jij gedaan nav het forum?

29-01-2008 17:56 187 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers!

Al rondlezende op het forum valt het mij op dat er (vooral in het relatieforum) soms heel heftige adviezen worden gegeven ten aanzien van relaties wel of niet beëindigen, dingen wel of niet zeggen enzovoort. Nu ben ik eigenlijk heel nieuwsgierig hoe veel mensen zich hierdoor écht hebben laten beïnvloeden. Heeft er iemand zijn relatie verbroken doordat de adviezen hier net het duwtje waren dat je nodig had? Heeft er iemand die brief geschreven naar zijn/haar beste vriendin waarin je eindelijk eens vertelde wat je al zo lang dwars zat?

Nou ja, noem maar op. Wat heb jij gedaan met wat er op het forum staat?
quote:Donkeyshot schreef op 29 januari 2008 @ 19:16:

[...]

Maar het is me wel duidelijk hoor: jullie willen gewoon wat te zeiken hebben over de kerels.

.Ach joh DS, laat toch gaan. Ze zijn gewoon weer es ongesteld.
quote:shining schreef op 29 januari 2008 @ 19:19:

DS, heb jij ook altijd chocola in huis voor vrouwen?Ik heb altijd chocola in huis. Primair voor mezelf maar vrouwelijk bezoek mag er ongelimiteerd van meesnoepen. Zelf houd ik het meest van donkere pure chocola (bijv. van Jacques Callebaut, met 72 % pure cacao). Maar ik heb ook andere chocola in huis.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Neuh, is niet heel gek, capibara, maar ik zie dan voor me hoe jij vanaf de wc naar de schuur ( waarschijnlijk) loopt om dat ene kleine papierrolletje in de papierbak weg te gooien. Ik vind het wel grappig eigenlijk, had er zelf nooit zo over nagedacht.
.
quote:Nijntje schreef op 29 januari 2008 @ 19:21:

[...]

Ach joh DS, laat toch gaan. Ze zijn gewoon weer es ongesteld.Mheèhèèèhèèèkker...
Jee Shining, dat had ik nou niet achter jou gezocht, dat valt me van je tegen. Ik zie bij jou wel zo´n radicaal-feministisch-recycle-fanaat voor me. Wel een lieve hoor, dat wel!
quote:shining schreef op 29 januari 2008 @ 19:21:

Neuh, is niet heel gek, capibara, maar ik zie dan voor me hoe jij vanaf de wc naar de schuur ( waarschijnlijk) loopt om dat ene kleine papierrolletje in de papierbak weg te gooien. Ik vind het wel grappig eigenlijk, had er zelf nooit zo over nagedacht. Mijn oudpapierdoos staat in de kast onder de trap, vlakbij de wc dus.
quote:qwertu schreef op 29 januari 2008 @ 19:22:

DS, ik vind het zeer zeker attent. Maar ik blijf de uitspraak "vrouwvriendelijk toilet" intrigerend vinden. En dat pedaalemmertje behoort in mijn ogen bij de basisuitrusting.Wat een Fashionvictimeriaanse opmerking, Q.
.
Afvallen!!

Al 13 kilo tot nu toe
.
On topic: een groot stickervel opgehangen in de wc om Kleine Nijn lekker te maken voor zindelijkheidtraining. Het hielp niks.

Inmiddels is ze zindelijk uit zichzelf.
quote:qwertu schreef op 29 januari 2008 @ 19:22:

DS, ik vind het zeer zeker attent. Maar ik blijf de uitspraak "vrouwvriendelijk toilet" intrigerend vinden. En dat pedaalemmertje behoort in mijn ogen bij de basisuitrusting.

Vanaf nu dus wel. Maar als single man had ik op het toilet nooit meer weg te gooien dan the occasional toiletrolletje, en dat gaat bij mij ook bij het oud papier.

En een "vrouwvriendelijk toilet" ... sja, ik zie het als een toilet dat is ingericht op vrouwenbezoek. Niet met bloemetjes en een gehaakte toiletzitting (bewaar me ) maar wel met de functionele eisen die een vrouw er aan zou stellen.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:qwertu schreef op 29 januari 2008 @ 19:25:

Waarom Nijn? Omdat ik fatsoen predik? Ja Q, gecombineerd met de verbazing (al dan niet gespeeld) dat die fatsoensregels niet door de rest van de wereld gebezigd worden. :-)
quote:qwertu schreef op 29 januari 2008 @ 19:08:

Maar Korenwolf, een pedaalemmer is toch normáál?! Serieus: waar laat je anders de lege wc-papier rolletjes? Op de grond? In de pot? In De Tas?

Nooit nooit nooit een pedaalemmer op de wc gehad, ook niet toen ik nog thuis woonde. Ik denk nu even na.... Ken maar weinig mensen met een pedaalemmer op de wc. Waar ik de lege toiletrollen laat.... Simpel: die neem ik na het plassen mee naar de keuken en gooi het dáár weg.
Ok, mijn wc-rolletjes gooide ik al bij het oud papier, dus dat heb ik niet van het forum. Wat ik wel van het forum heb:

- Valess gekocht (vleesvervanger). Dat was eens maar nooit meer. Getver, wat is dat smerig. En ik ben toch wel wat gewend als vegetarier.

- Het boek 'Netwerken voor dummy's' aangeschaft. Dat was een prima tip.

- Nagedacht over gastvrijheid op feestjes. Dit naar aanleiding van een topic over ''kinderen op feestje of niet''. Er is een kans dat ik, mocht ik binnenkort een feestje geven, de hele godskelerese kleuterbende tegelijk met hun ouders uitnodig en ze voorzie van een pak fimoklei en een een flinke hoeveelheid patat. Ik kom nog wel op het forum vragen wat je precies moet doen met fimoklei in neusjes, of als ze misselijk worden van het eten van patat-met-klei, en of ik van tevoren ook de boekenkasten aan de muur moet schroeven en de stopcontacten dichtstoppen (met fimoklei?) et cetera.
.
Hulde, KW!
quote:Nijntje schreef op 29 januari 2008 @ 19:23:

Jee Shining, dat had ik nou niet achter jou gezocht, dat valt me van je tegen. Ik zie bij jou wel zo´n radicaal-feministisch-recycle-fanaat voor me. Wel een lieve hoor, dat wel!

Ach joh, de ene keer koop ik mijn producten bij de natuurwinkel, doe ik aan 'oud papier' scheid ik mijn afval, de andere keer flikker k alles bij elkaar in. Sorry. Is je beeld nou heel erg veranderd?

* Snik*
off topic; DS, weet je WAT pas vies is? Een toilet dat naar poep én naar bloemetjes ruikt. Dan maar liever alleen een poeplucht.

Kortom; bij mij komt er geen bloemetjesspuitbus in. Brrrrrrrrr.
Shinig; ja, maar het maakt je alleen maar interessanter! Meer multidementionaal zeg maar. Of klinkt dat dom?
.
quote:qwertu schreef op 29 januari 2008 @ 19:19:

[...]

Hé, goed om te horen! Ga je naar Ede/Veenendaal?

Volgens mij heb ik je die tip gegeven. Ik herinner me in ieder geval dat ik erop gereageerd heb. Maar ik was toen eigenlijk al te ziek (complicatie bij zwangerschap) om het goed bij te houden.

Gaat het nu wel al wat beter?Nee, naar Heeze! (Pokke eind rijden... maar goed) En ja het gaat nu een stuk beter, op de dagen dat ik moet werken slik ik de avond daarvóór melatonine, als ik de volgende dag vrij heb dan geniet ik van mijn eigen gekke nachtritme en doe alles waar ik de rest van de 24 uur geen fut voor heb . Heb besloten dat ik wil reïntegreren in een 4x9-ritme ipv 5x8, en dan iedere woensdag vrij. Dan zijn alleen maandag en donderdag "wasted" (laat thuis en bijtijds naar bed) en is het eventueel opgebouwde slaaptekort nog te overzien (eergisteren en gisteren in totaal 11-12 uur geslapen, vanmiddag uurtje liggen pitten op de bank en vanavond weer lekker tijd voor m'n eigen ritme). Gisteren had ik geen melatonine genomen en werd het half 4 's nachts, was vanochtend om half 11 pas binnen en toen kregen we 5 minuten daarna een twee uur durende presentatie , geloof dat ik inwendig alle duivels uit de hel gevloekt heb bij zoveel zinloos gelul als ik net onder m'n steen vandaan kruip

Dus ja ook mijn klega's vinden mijn melatoninegebruik een uitkomst , en de bedrijfsarts heeft zich voorgenomen zich te gaan inlezen in DSPS (hij kende het niet)

Dus, als jij die tipgever was: bedankt (f) (f) (f) !!! Hoe is het inmiddels met jou, alle complicaties verdwenen? En nog steeds bezwangerd of is er inmiddels een kleine geboren in huize Qwertu?
quote:Nijntje schreef op 29 januari 2008 @ 19:31:

Shinig; ja, maar het maakt je alleen maar interessanter! Meer multidementionaal zeg maar. Of klinkt dat dom?

Nee klinkt niet dom hoor, helemaal niet. Ik ben wel een geitewollensok, maar niet zo extreem als jij denkt. Geloof ik.

Maar, hoe doe jij dat eigenlijk? Scheid jij al je afval?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven