Wat heb jij gedroomd?

21-08-2018 08:39 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van dit weekend waarbij mijn partner wakker werd met de mededeling dat ze naar seaworld was geweest met collega's omdat ze een presentatie moest houden over welke vis het beste bij haar paste, ben ik benieuwd naar jullie (gekke) dromen!
Alle reacties Link kopieren
Ik droomde dat ik met vriend in het huis van mm schoonouders woonde en ik bezig was in de gigantische tuin. Se vijver was vies dus dacht moet mosselen hebben, die zuiveren het water. En toevallig lag de zee achter het huis dus ging ik even mosselen scheppen.


... Zo raar. Was niet het huis van m'n schoonouders en waarom zou ik zoutwater mosselen in m'n vijver doen. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
21-08-2018 09:05
een vooruitziende blik
:lol:
Koettie schreef:
21-08-2018 10:29
Ik droomde dat ik met vriend in het huis van mm schoonouders woonde en ik bezig was in de gigantische tuin. Se vijver was vies dus dacht moet mosselen hebben, die zuiveren het water. En toevallig lag de zee achter het huis dus ging ik even mosselen scheppen.


... Zo raar. Was niet het huis van m'n schoonouders en waarom zou ik zoutwater mosselen in m'n vijver doen. :rofl:

:rofl:
Alle reacties Link kopieren
ik droomde dat ik 2 golden retrievers had en naar Aruba ging verhuizen. Vorige week droomde ik dat ik in mijn huis allemaal nieuwe kamers vond achter een deur in de kelder. Verder praat mijn man in zijn slaap, en een paar weken geleden vertelde hij mij snachts ineens dat hij het zo fijn vond dat hij al een tijd geen kiezels in zijn bed had gevonden... :rofl:
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Ik droomde dat er een wieg aan mij kan van het bed stond en dat daar een meisje in lag, gek genoeg was het mijn man die haar verzorgde , met haar speelde en haar vasthield, en de baby leek sprekend op hem.

Heel apart.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Ik droom regelmatig dezelfde droom: Ik sta in de woning waarin ik ben opgegroeid en er is niemand thuis. Als ik naar buiten loop, bekruipt mij het gevoel dat er iets niet in de haak is. Op dat moment loopt er een Arabier langs, en opeens stikt het van de Arabieren. Ik raak in paniek en ren de tuin door. Dan staat daar opeens een luchtballon en ik spring erin. Hij stijgt op en ergens in de wolken val ik eruit. Ik val op de vloer van een luchtkasteel. Ik wil daar niet zijn, dus ik zet het weer op een rennen en ren het balkon af. Ik beweeg mijn armen alsof het vleugels zijn, en mijn benen alsof ik zwem... En ik vlieg door de lucht.

Slaat echt nergens op.
Mijn baby was medisch uitbehandeld. Ze hadden hem vast glycerine in de fles gedaan zodat hij er beter uit zou zien in de kist. Ik maakte me zorgen omdat hij nog niet eens een diagnose had. Moest ie echt opgegeven worden? Maar het was al te laat want glycerine was hartstikke giftig. Toen kwam ik een vriendin tegen. Die zei dat ze me, sinds ik zoveel tegenslag heb gehad, nu heel onaardig vond, en geen contact meer met me wilde. :| Wat een klotedroom.
Ik droomde dat ik Engels sprak,maar met een Mexicaans accent net als in die oude Amerikaanse westerns.
Toen ik wakker werd,waren mijn ogen nat van het lachen.
Alle reacties Link kopieren
Fragolisa schreef:
23-08-2018 09:26
Mijn baby was medisch uitbehandeld. Ze hadden hem vast glycerine in de fles gedaan zodat hij er beter uit zou zien in de kist. Ik maakte me zorgen omdat hij nog niet eens een diagnose had. Moest ie echt opgegeven worden? Maar het was al te laat want glycerine was hartstikke giftig. Toen kwam ik een vriendin tegen. Die zei dat ze me, sinds ik zoveel tegenslag heb gehad, nu heel onaardig vond, en geen contact meer met me wilde. :| Wat een klotedroom.
Ik droomde vannacht ook over mijn baby. Naar is dat he ..
De achterbuurman had haar, samen met zijn eigen baby, op bed vastgebonden omdat hij bang was dat ze anders uit bed zouden vallen. :-o De buren hadden ineens ook een heel raar huis, met heel veel trappen en gekke kamers (een beetje a la Ollolai ofzo).
Vannacht heb ik gedroomd dat ik naar Engeland moest. Samen met mijn beste vriendin. Maar we konden niet met het vliegtuig of de trein. En ook niet met de normale boot. Het was een beetje WO II achtig. Wij moesten het kanaal over met een heel klein motorbootje. Op dat motorbootje moesten ook onze fietsen mee want die hadden we nodig. En natuurlijk een tas met kleding, portemonnee (met vals id en bankpas) en onze caps (van paardrijden) moesten mee.

Wij moesten een hele tijd wachten tot we op ons smokkelbootje konden. We zaten in een huisje op de kade. En op die muur hingen foto’s, waaronder een foto van mijn overleden opa. Die foto bewoog heen en weer. De rest hing stil. Mijn beste vriendin zei dat mijn opa ons iets wilde vertellen. Ik vroeg wat hij wilde zeggen en toen draaide de lamp die aan het plafond hing naar de deur. We gingen naar buiten en onze spullen waren weg. We renden naar de kade waar het bootje was. Die was opeens heel ver weg met heel veel trappen op en af rennen. Onze spullen stonden in het bootje. Echter in mijn haast was ik mijn tas en cap vergeten en moest ik terug. Ik kon het huisje op de kade niet meer terugvinden en ik had slechts 5 minuten anders gingen ze zonder mij weg. In Nederland blijven was geen optie. Dus ik moest weer rennen over die trappen, langs allerlei mensen die me wat aan wilden doen om te voorkomen dat ik weg zou gaan, langs winkels en winkelend slenterend publiek, pashokjes door, in en uit. Tussendoor wilde een winkelmeisje mij tegenhouden en dreigde ik haar arm te breken ter hoogte van haar elleboog. Cap gevonden. Tas hing ineens om mij heen. En weer terug.

En toen werd ik wakker.

Debiele droom haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven