Wat hebben de vrouwen hier eigenlijk voor hobby's

11-01-2014 23:11 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf een man. Van mannen is over het algemeen wel bekend dat de meerderheid auto's/motoren en sport als hobby's heeft. Zo ook ik. Wat hebben de vrouwen hier eigenlijk voor hobby's? Ik zou me niet zomaar iets kunnen voorstellen wat nu een ECHTE vrouwenhobby is.
Ik ken geen enkele man die auto's/motoren als hobby heeft en weinig die meer met sport hebben dan voetbal kijken.

Ik denk dat de meeste vrouwen hobby's hebben die net zo goed door mannen gedaan worden. Lezen bijvoorbeeld, wordt door meer vrouwen dan mannen gedaan maar is dat dan een typische vrouwenhobby?

Maar goed, mijn rijtje: lezen, hardlopen, series kijken, mooie plaatjes bekijken en verzamelen. Vroeger ook schrijven, tekenen en foto's maken maar daar heb ik nu geen energie meer voor.
What a nuanced anxiety
Star wars kijken en draken sparen
TO, waarom wil je dat weten?
Misschien moet je eerst eens op een mannenforum gaan vragen wat doorsnee hobby's voor mannen zijn.
Nee serieus, mijn hobby's: shoppen, beauty dagjes,salsadansen, workshops volgen,een goed boek lezen, Muziek luisteren en concerten bezoeken, uit eten gaan. Maar het liefst gewoon een lekker relax dagje met mn vriend op de bank met lekkere hapjes en een dvdtje, dan ontspan ik het meest. Sporten doe ik 3 keer in de week, maar niet voor mn lol, dus zie ik niet als hobby.
quote:menn91 schreef op 11 januari 2014 @ 23:17:

Mijn hobby, eigenlijk manier van leven is Alt-hoorn spelen op hoog niveau en dan in de eredivisie in onze tak van 'sport' heerlijke uitlaatklep! Verder lekker genieten op feestjes & met vrienden en vriendinnen!

Verder kan je mij blij maken met een goede horror film! Leuk! Brassband?
Ik heb theater gespeeld, 10 jaar lang. Gestopt vanwege verhuizing, en familie issues. Maar toneel is toch mijn grootste hobby.
Muziek, number one
Mijn hobby's zijn lezen, films/series kijken, shoppen, muziek, schrijven, sporten, reizen en leuke dingen doen met vrienden.
Films, theater, muziek en reizen. Ben net met duiken begonnen en wil mijn padi halen
grimeren/schminken.

spelletjes spelen zoals twister, spookslot, ganzenbord enzo

zweedse kruiswoordraadsels oplossen

salsa dansen en karaokeren (Maar dan alleen als er niemand van mee kan genieten want ik zing behoorlijk belabberd.
Dansen, series kijken, uit eten gaan, shoppen... Echte vrouwen hobby's dus. En o ja: rondkijken op pinterest!
Zingen
Reizen muziek sporten tv kijken
moppen tappen
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Motorrijden en sporten.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
oHJA en dungans en dragons spelen
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
schrijven, lezen, mediteren, wandelen, tekenen, schilderen, gamen, filosofie, voor me laten koken :p, films, theater, musea, cursussen, internetten, random wikipedia artikelen lezen, werken, slapen.
Dansen, muziek spelen, serie/film kijken, lezen.
Reenactment, bordspellen en lezen. Daar vul ik mijn dagen wel mee...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Mijn man en ik hebben als gezamenlijke hobby geocachen. Ik heb verder nog paardrijden, forummen, lezen en films kijken als hobby.
Reizen, fotografie
Volleyballen, forummen, lezen, postcrossing, tv kijken, iPad, fitness.
It ain't me
quote:jessicaaa schreef op 12 januari 2014 @ 00:12:

Star wars kijken en draken sparen
Koken, (bos)wandelingen maken, saunadagje, de stad in om te winkelen/lunchen, uit eten gaan, lezen, forummen/spelletjes spelen op de iPad, internet afstruinen op zoek naar leuke babykleding., spellen doen.

Ook reizen heb ik altijd heel leuk gevonden, maar zal nu waarschijnlijk even paar jaar duren voor we dat weer gaan doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven