Wat hebben de vrouwen hier eigenlijk voor hobby's
zaterdag 11 januari 2014 om 23:11
zaterdag 11 januari 2014 om 23:58
Ik ken geen enkele man die auto's/motoren als hobby heeft en weinig die meer met sport hebben dan voetbal kijken.
Ik denk dat de meeste vrouwen hobby's hebben die net zo goed door mannen gedaan worden. Lezen bijvoorbeeld, wordt door meer vrouwen dan mannen gedaan maar is dat dan een typische vrouwenhobby?
Maar goed, mijn rijtje: lezen, hardlopen, series kijken, mooie plaatjes bekijken en verzamelen. Vroeger ook schrijven, tekenen en foto's maken maar daar heb ik nu geen energie meer voor.
Ik denk dat de meeste vrouwen hobby's hebben die net zo goed door mannen gedaan worden. Lezen bijvoorbeeld, wordt door meer vrouwen dan mannen gedaan maar is dat dan een typische vrouwenhobby?
Maar goed, mijn rijtje: lezen, hardlopen, series kijken, mooie plaatjes bekijken en verzamelen. Vroeger ook schrijven, tekenen en foto's maken maar daar heb ik nu geen energie meer voor.
What a nuanced anxiety
zondag 12 januari 2014 om 00:21
Nee serieus, mijn hobby's: shoppen, beauty dagjes,salsadansen, workshops volgen,een goed boek lezen, Muziek luisteren en concerten bezoeken, uit eten gaan. Maar het liefst gewoon een lekker relax dagje met mn vriend op de bank met lekkere hapjes en een dvdtje, dan ontspan ik het meest. Sporten doe ik 3 keer in de week, maar niet voor mn lol, dus zie ik niet als hobby.

zondag 12 januari 2014 om 00:24
quote:menn91 schreef op 11 januari 2014 @ 23:17:
Mijn hobby, eigenlijk manier van leven is Alt-hoorn spelen op hoog niveau en dan in de eredivisie in onze tak van 'sport' heerlijke uitlaatklep! Verder lekker genieten op feestjes & met vrienden en vriendinnen!
Verder kan je mij blij maken met een goede horror film! Leuk! Brassband?
Mijn hobby, eigenlijk manier van leven is Alt-hoorn spelen op hoog niveau en dan in de eredivisie in onze tak van 'sport' heerlijke uitlaatklep! Verder lekker genieten op feestjes & met vrienden en vriendinnen!
Verder kan je mij blij maken met een goede horror film! Leuk! Brassband?

zondag 12 januari 2014 om 08:22

zondag 12 januari 2014 om 09:19
Koken, (bos)wandelingen maken, saunadagje, de stad in om te winkelen/lunchen, uit eten gaan, lezen, forummen/spelletjes spelen op de iPad, internet afstruinen op zoek naar leuke babykleding., spellen doen.
Ook reizen heb ik altijd heel leuk gevonden, maar zal nu waarschijnlijk even paar jaar duren voor we dat weer gaan doen.
Ook reizen heb ik altijd heel leuk gevonden, maar zal nu waarschijnlijk even paar jaar duren voor we dat weer gaan doen.