Ik ben zelf een man. Van mannen is over het algemeen wel bekend dat de meerderheid auto's/motoren en sport als hobby's heeft. Zo ook ik. Wat hebben de vrouwen hier eigenlijk voor hobby's? Ik zou me niet zomaar iets kunnen voorstellen wat nu een ECHTE vrouwenhobby is.
Anoniem_67700891efcbf
zaterdag 11 januari 2014 om 23:15
Motorrijden, haken en breien, lezen, forum, boswandelingen.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Anoniem_182752
zaterdag 11 januari 2014 om 23:17
Auto's/motoren, uitgaan, lezen en fotograferen.
Anoniem_189826
zaterdag 11 januari 2014 om 23:17
Uit eten gaan, naar de film gaan, lezen, een leuke serie kijken... Ik doe verder van alles maar het allerliefste zit ik lekker met laptop, deken, thee en kaarsen op de bank. Dan pas kom ik helemaal tot rust.
Mijn hobby, eigenlijk manier van leven is Alt-hoorn spelen op hoog niveau en dan in de eredivisie in onze tak van 'sport' heerlijke uitlaatklep! Verder lekker genieten op feestjes & met vrienden en vriendinnen!
Verder kan je mij blij maken met een goede horror film!
Er zijn zeer veel dingen die ik leuk vind om te doen. Noem het halfwassen hobby's. Dit zijn schilderen, haken, naaien, tuinieren, internetten/pinteresten, organiseren/regelen, wandelen/buiten zijn. Ohja, en dat vergeet ik nog een hele belangrijke: dansen. Ik zit niet meer op les, maar kan met liefde zo een uur swingen thuis en zou dat het liefst nog veel vaker doen!
Maar wat je als serieuze hobby kunt bestempelen is klussen en scouting. Dat zijn dingen waar ik meerdere uren per week aan besteed.