Wat is 't raarste wat iemand ooit nonchalant tegen je zei?

03-04-2015 17:01 630 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva-leden,



Ik kwam dit artikel tegen:

http://thoughtcatalog.com ... e-told-them-nonchalantly/

Waarbij er verteld wordt wat het creepiest is geweest wat iemand ooit nonchalant tegen ze gezegd heeft. Er zitten inderdaad hele rare dingen bij!



Nu ben ik heel benieuwd of jullie ook weleens vreemde dingen hebben gehoord, die mensen nonchalant jou even meedelen, waarbij je voor jezelf toch even met je mond vol tanden staat en denkt 'hoorde ik dat nou goed?!'.



TO trapt af:

Ik kan zelf twee situaties bedenken:



De eerste was een meisje waar ik al een tijdje mee aan het daten was. Na een paar weken vertelde ze me even tussen neus en lippen door dat ze nog weleens naar bed ging met haar stiefbroer. Ze vond het vervolgens maar raar van mij dat ik dat niet vond kunnen, want ze was toch lesbisch dus het had niets te betekenen.



Een ander verhaal is dat ik een keer een gesprek had met een oudere man, die mij nonchalant vertelde dat hij pedofiel is geweest. maar dat dat nog prima kon in die tijd...



Ik ben zeer benieuwd naar jullie verhalen...
'We accept the love we think we deserve.' Stephen Chbosky
quote:linde77 schreef op 04 april 2015 @ 18:35:

Ik was aan het winkelen met teenslippers aan. Komt er een man naar me toe die zegt: "wat een mooie voeten heb jij. Zou ik er even aan mogen likken?".

Hij was bloedserieus. Haha, wat hebben jullie allemaal gekke en soms leuke dingen. Heb dit zelf nooit, of ik moet het verdrongen hebben.
quote:iceteapeach schreef op 04 april 2015 @ 18:49:

Een paar maanden na dat man was verongelukt en ik recent bevallen was: wees maar blij, je hebt iig geen last van een vechtscheiding. Op zich klopt het, alleen nogal ontactisch was het wel. Ik vraag mij echt af waar het verstand van sommigen zit. Dit is toch niet te geloven.
Mijn oma toen ze stond te kletsen op het schoolplein: "Ach, u bent zeker de opa van Olivier!" "Eeh nee... ik ben de vader." "Ooooh sorry!!" Vader van Olivier: "U was toch de moeder van Meldepel?" "Nee, de oma..."



Echt een hilarisch gezicht hoe de allebei met het schaamrood op de wangen naast elkaar stonden
Alle reacties Link kopieren
Heel wat jaartjes terug toen ik nog een klein meisjes was, zeg maar. ging ik elk jaar met mijn ouders naar een van de grootste kermissen in NL. Sinds ik mij kan heugen ben ik al een echte zoetekauw dus mijn vader en ik stopten bij de snoepkraam waar ik wat mocht uitzoeken. De vrouw van de kraam vond mijn vader wel wat en was zelf ook aardig op leeftijd. Om mijn vader te paaien gaf ze mij wat lekkers om aan hem te geven. 'Hier', zegt ze: 'Wat lekkers voor je opa.'
Op een verjaardag laatst. Ik was met m'n vriend mee, en er waren dus genoeg mensen die hij en ik beide nog nooit ontmoet hadden. Komt er een gast van ik denk 25 op ons af lopen (we kenden hem allebei niet), kijkt naar m'n vriend, kijkt naar mij, en zegt ineens ''nouja, ze hoeft in ieder geval niet op d'r knieën om je te pijpen'', alsof het de normaalste zaak van de wereld is. (Vriendlief is 2 koppen groter dan ik)

Echt, ik heb nog nooit zo snel weg willen gaan ergens.
Alle reacties Link kopieren
quote:doemaarzonnebloemen schreef op 04 april 2015 @ 18:57:

[...]





Ik vraag mij echt af waar het verstand van sommigen zit. Dit is toch niet te geloven.Och, erg verlegen met de situatie zal ik maar zeggen . En bij sommigen komt het er dan wat rottig uit.
wij slapen nooit.
Ik was eens uit eten met een hele groep. Mijn neukmaatje zat tegenover me en mijn ex neukmaatje naast me. De hele groep wist ervan af. Zegt mijn neukmaatje tegen me; ga je zo mee? Gaan we naar huis. Zegt mijn ex neukmaatje: ik wil wel mee. Lijkt me wel wat, een triootje. Iedereen aan tafel ging zich ermee bemoeien. Ik wist niet hoe ik het had. De hele tafel was het ermee eens dat ik het moest doen. De ex haakte af op t laatste moment. Durfde niet meer. Nee, gek he...
quote:iceteapeach schreef op 04 april 2015 @ 18:49:

Een paar maanden na dat man was verongelukt en ik recent bevallen was: wees maar blij, je hebt iig geen last van een vechtscheiding. Op zich klopt het, alleen nogal ontactisch was het wel.
Alle reacties Link kopieren
Jij bent zeker een slet?
F.U.
Alle reacties Link kopieren
quote:katha schreef op 04 april 2015 @ 18:38:

'Maar jij hoeft niet onder de zonnebank hè? Jij hebt al een kleurtje.'



Toen ik nog heel jong was zei ik ooit in mijn onwetendheid tegen een Indonesisch meisje op vakantie "oh jij verkleurt ook".
Ik was aan het hardlopen met een vriendin. We dragen altijd neon kleuren want op- en af fietspad en oversteken enzo, komt een vent ons tegemoet fietsen die bij het passeren zegt; ' dat is zó enorm eighties....'
quote:viva-adam schreef op 04 april 2015 @ 21:31:

Jij bent zeker een slet?Ja, Nou ja dat was ik. Ik ben al 17 jaar heel monogaam nu
quote:whopper schreef op 04 april 2015 @ 21:39:

[...]



Ja, Nou ja dat was ik. Ik ben al 17 jaar heel monogaam nu





Geweldig antwoord!
Bij het consultatiebureau met zoon van bijna een jaar kreeg ik de vraag wat zoon dronk (borstvoeding of flesvoeding). Ik antwoord blij 'borstvoeding', vond het zelf mooi dat dat zo lang gelukt was. Ondanks dat ik alweer halverwege volgende zwangerschap was.

Zegt die verpleegkundige: 'nouja, we zijn hier niet in Afrika'.

Ik stond wel even met mijn mond vol tanden...
Sja, ik kan er niets anders van maken. Ik was druk op ontdekkingstocht en ik heb ervan genóten! Ik heb de leukste dingen gedaan met de lekkerste mannen. Echt, ik ben niet iemand die spijt gaat hebben van dingen die ze níet heeft gedaan
Alle reacties Link kopieren
We hadden iemand over de vloer die de afvoer kwam herstellen op de badkamer. Ik vertelde dat ik zwanger was en 's middags weg moest: naar de verloskundige. Toen vroeg de loodgieter (jaar of 20, nog nooit ontmoet) aan mij (dertiger, getrouwd, koophuis) of de zwangerschap een ongelukje was.



De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic!



Bij mijn oma in het dorp is er een vereniging die paasmandjes brengt naar bejaarden. Een jaar of vijf geleden -mijn oma was toen de tachtig al gepasseerd- komt er zo'n mevrouw met een mandje aan de deur. Oma doet open en die mevrouw zegt 'dit is voor uw moeder'.
Alle reacties Link kopieren
quote:kissingafool schreef op 03 april 2015 @ 22:43:

Veel later had ik een eerste date met een politieagent. Zegt hij plompverloren: "Ik heb je wel eerst nagetrokken."



Ik was blijkbaar door de keuring heen gekomen. Hij niet.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Overigens heb ik ook -net zoals iemand anders hier- eens een mevrouw gehad die op straat mij aansprak om te zeggen 'dat ik echt iets aan mijn gewicht moest doen'. Twee weken later ben ik bevallen. Dat hielp.



Ter verdediging van die mevrouw: ik was niet bepaald 's werelds elegantste zwangere vrouw, helaas. Maar dan nog, ik zou zoiets echt nooit zeggen.
Nou ja wat een vreemde mensen zijn er toch!



Ik was 20 toen mijn moeder overleed, ik woonde nog bij haar thuis maar ze had wel ernstige psychische klachten. Een vader van een vriend van mij zei echter vlak naar haar overlijden: "Het is zeker stiekem wel een opluchting".



Ow en na het overlijden van mijn man (we waren 27, beide) ook heel veel opmerkingen uit het niets als: "ach jong zat om een ander te vinden" "Omdat jullie zo jong waren kunnen jullie nooit lang samen zijn geweest en zal je hem dus niet zo missen (we waren al 8 jaar samen maar goed) en iemand anders die zelf gescheiden was wist te vertellen dat ik toch maar beter af ben want ik hoef mijn ex (?) tenminste niet meer te zien of te horen. Uh ok.

Sommige dingen waren echt niet rot bedoeld hoor maar het is vaak wel hoe je het zegt en welke band je met mij hebt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou 's avonds visite krijgen en ga na mijn werk nog even langs de super voor versnaperingen. Bij het afrekenen roept de caissière joviaal: "Zo...heb je een vreetbui?"
Ik vind hier dingen van.
quote:Sabeltandcavia schreef op 04 april 2015 @ 22:26:

Ik zou 's avonds visite krijgen en ga na mijn werk nog even langs de super voor versnaperingen. Bij het afrekenen roept de caissière joviaal: "Zo...heb je een vreetbui?" Moehahahahahaha!
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-adam schreef op 04 april 2015 @ 21:31:

Jij bent zeker een slet?Huh?? Zei iemand dat echt zomaar uit het niets tegen je???
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 04 april 2015 @ 22:26:

Ik zou 's avonds visite krijgen en ga na mijn werk nog even langs de super voor versnaperingen. Bij het afrekenen roept de caissière joviaal: "Zo...heb je een vreetbui?" , wat zei jij, ja, daar ga ik eens lekker mijn tanden inzetten.
wij slapen nooit.
quote:pearle schreef op 04 april 2015 @ 22:32:

[...]





Huh?? Zei iemand dat echt zomaar uit het niets tegen je???

Oh hahahahahhahaha!

Ik dacht dat viva-adam dat tegen mij zei

Vandaar dat ik er nog heel serieus antwoord op gegeven heb.

Oh men....whahaha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven