Wat is gebeurd met.......?

16-01-2010 21:54 19 berichten
Een hele tijd geleden hadden 2 heren een oproepje geplaatst met dat zij op zoek waren naar 2 viva-dames om met hen te gaan zeilen??? (weet het niet meer zeker, maar zoiets staat mij bij).

Natuurlijk zullen ze geband zijn vanwege vissen en oproepje plaatsen, maar toch hoop ik (hoe naïef) dat iemand mij kan vertellen of deze heren en hun viva-dames elkaar hebben gevonden.

Anders verzin een leuk verhaal dat op dat topic aansluit .
Alle reacties Link kopieren
Euhh.....ik durf het bijna niet te zeggen, maar Phiep en de man van haar dromen die toch geen man haar dromen bleek te zijn?

Ze is beroemd geworden op de RelatiePijlerT dat wel
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Neeeeeh, geen Phiep. Het waren volgens mij best wel leuke mannen, beetje naïef. Ze werden genadeloos voor l*l gezet door de forummers en heel schattig bleven ze serieus reageren.

*Pffffffft heb net een megaslechte film van Bruce Willis uitgezeten*
Jammer voor Phiep
*ik ga nu voor de film met Bruce...bij de weg, een film met Bruce erin KAN niet slecht zijn...BRUCE zit erin namelijk*

En weer on topic...neeheee,...wie die mannen zijn weet ik niet, maar zat me wel laatst af te vragen wat er van Phiep is geworden

Maar ik zie nu dat we een verhaal moeten verzinnen, dat gaat ff niet....Bruce is op tv!
Phiep had nog voor de feestdagen een topic geopend dat ze zo eenzaam voelde. Stond haar goed de kwetsbaarheid. Jammer dat we inderdaad niets meer van haar signaleren.
Ja, ik heb toen gereageerd, en Moordwijf ook. Ik kan het me nog heel goed herinneren.

We vroegen of er dan ook geneukt zou worden.
Welk net, Summer????
*Sprak Sidney Poitier nou Russisch???* rtl5 Zamir.
RTL 5 Zam, heb hem al eens gezien, en ja...Sid spreekt een aardig mondje over de grens

Ik vind datr zo'n mooie man, ik blijf naar zijn gezicht kijken!
Het is Bruce Willis avond op rtl5 geloof ik. Dit is al de 2e film.
Nou ja nu we toch volledig off topic zijn. Kan iemand mij vertellen waar Fleurtje is gebleven? Heeft ze afscheid genomen? Kan me niet voorstellen dat ze zo lang met vakantie is in Thailand....

*Gaat ook maar eens naar bed, welterusten!*
Idd, Fleurtje, waar is die gebleven? Weet je wie ik ook al een tijd niet meer heb gezien; Rosiero. Die was meestal wel spraakmakend zeg maar

Er zijn er nog meer die ik mis maar ik kan er op de vroege morgen even niet op komen.....
Poep, wie heeft jou gescheten?
RosieRo, ow wat jammer dat zij weg is. Dat had te maken met het door Viva verbod om het hier nog te hebben over wat er ooit gebeurd was op het forum, en bij het 10 jaar bestaan plempte Viva het verhaal, zonder navraag te doen, zo weer neer.

Toen is er n uittocht geweest van mensen die daar erg door gegriefd waren waaronder RosieRo.

(Dit is hoe ik het mij herinner, kan er dus naast zitten)
Aha, ik wist wel dat er toen ophef was over dat verhaal (ook dat RR daar op had gereageerd) maar het was niet tot me doorgedrongen dat het daarmee had te maken.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Nou word ik wel heel nieuwsgierig wat er dan ooit gebeurd is op het forum... (of mag daar alleen door Viva over gepraat worden en wordt ieder ander die het erover heeft geband?)
quote:loedoe schreef op 17 januari 2010 @ 16:21:

Nou word ik wel heel nieuwsgierig wat er dan ooit gebeurd is op het forum... (of mag daar alleen door Viva over gepraat worden en wordt ieder ander die het erover heeft geband?)Yep...
Hm. Het was voor mijn tijd, en RR is er niet om het zelf te vertellen, het was iets naars laten we het daarop houden lijkt mij?

Voor buitenstaanders is het sensatie maar voor betrokkenen serious business, vind dat het dus aan betrokkenen is om het er wel of niet over te hebben.
quote:tijgermeisje schreef op 17 januari 2010 @ 17:27:

Hm. Het was voor mijn tijd, en RR is er niet om het zelf te vertellen, het was iets naars laten we het daarop houden lijkt mij?

Voor buitenstaanders is het sensatie maar voor betrokkenen serious business, vind dat het dus aan betrokkenen is om het er wel of niet over te hebben.Chique van je. Dan zal ik er niet naar vragen verder :-) (en stiekem weg fantaseren )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven