Wat je niet hardop wil zeggen deel XI

dinsdag 22 november 2022 om 06:59
Ik ben zoooooo moe
6e nacht met 3 uur slaap. Eerst ene kind ziek, nu de jongste.
Vannacht in shifts gehakt want ik trok het niet meer. Om 3uur kon ik slapen, werd om 6u wakker. En nu klaar maken om te werken, want als ukje donderdag nog ziek is kan vriend niet thuis blijven.
Nee, we hebben geen netwerk waar we op kunnen terugvallen in zulke gevallen. Thuiswerken is onmogelijk met mijn baan dus lang leve zorgverlof. Het is er niet voor niets!
Alleen donderdag is bij mij ook een belangrijke dag.
Een arbo zei ooit tegen mij: je mag best burgerlijk ongehoorzaam zijn en je ziek melden zonder ziek zijn maar om gewoon even bij te trekken.
En daar ben ik zo aan toe, maar die stap is best groot.
Dus tot die tijd ben ik gewoon heel erg moe. Heel erg moe. Verdomd moe.

Vannacht in shifts gehakt want ik trok het niet meer. Om 3uur kon ik slapen, werd om 6u wakker. En nu klaar maken om te werken, want als ukje donderdag nog ziek is kan vriend niet thuis blijven.
Nee, we hebben geen netwerk waar we op kunnen terugvallen in zulke gevallen. Thuiswerken is onmogelijk met mijn baan dus lang leve zorgverlof. Het is er niet voor niets!
Alleen donderdag is bij mij ook een belangrijke dag.

Een arbo zei ooit tegen mij: je mag best burgerlijk ongehoorzaam zijn en je ziek melden zonder ziek zijn maar om gewoon even bij te trekken.
Een baksteen is nooit alleen
dinsdag 22 november 2022 om 08:48
Oververmoeid is ook ziek. Ipv dat je bv een spier hebt overbelast, ben je geestelijk overbelast. En vraag je jezelf af; hoe verantwoord is het om te gaan werken als je oververmoeid bent. Weer lief voor jezelf.Ananee schreef: ↑22-11-2022 06:59Ik ben zoooooo moe![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen donderdag is bij mij ook een belangrijke dag.![]()
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dinsdag 22 november 2022 om 10:30
Okay ik zit dus sinds 8 uur op de bank te wachten op AH bezorger. Want het zou tussen 8 en 10 komen. ik ga dan dus niet ontbijten (want net hap eten in je mond als ze voor de deur staan), boven geen was opruimen etc. 10 uur nog steeds niemand, dus maar gebeld: er is vertraging maar 10:15 zijn ze er!
Er is dus nog steeds geen bezorger geweest. Wat f irritant zeg!
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..

dinsdag 22 november 2022 om 10:31
Je kan in de app zien hoe laat ze ongeveer komen he?VGM1980 schreef: ↑22-11-2022 10:30Okay ik zit dus sinds 8 uur op de bank te wachten op AH bezorger. Want het zou tussen 8 en 10 komen. ik ga dan dus niet ontbijten (want net hap eten in je mond als ze voor de deur staan), boven geen was opruimen etc. 10 uur nog steeds niemand, dus maar gebeld: er is vertraging maar 10:15 zijn ze er!

dinsdag 22 november 2022 om 10:33
VGM1980 schreef: ↑22-11-2022 10:30Okay ik zit dus sinds 8 uur op de bank te wachten op AH bezorger. Want het zou tussen 8 en 10 komen. ik ga dan dus niet ontbijten (want net hap eten in je mond als ze voor de deur staan), boven geen was opruimen etc. 10 uur nog steeds niemand, dus maar gebeld: er is vertraging maar 10:15 zijn ze er!
Je kunt toch gewoon gaan eten joh. Wat boeit dat nou?

dinsdag 22 november 2022 om 10:37
Wat een hoop irritatie voor zoiets kleins. Ik hoop niet dat je ooit in echte nare situatie komt. Ik sta wel eens in ochtendjas en een cracker aan de deur op zondagocyend met Picnic. Boeien.VGM1980 schreef: ↑22-11-2022 10:30Okay ik zit dus sinds 8 uur op de bank te wachten op AH bezorger. Want het zou tussen 8 en 10 komen. ik ga dan dus niet ontbijten (want net hap eten in je mond als ze voor de deur staan), boven geen was opruimen etc. 10 uur nog steeds niemand, dus maar gebeld: er is vertraging maar 10:15 zijn ze er!
dinsdag 22 november 2022 om 10:40
Ja is ook zo, ik heb net wat te eten gepakt. Tis meer mijn idee dat ik dan met een volle mond aan de deur sta.
@Claire, uh nou genoeg narigheid in mijn leven hoor
Maar daarvoor is dit topic toch: even lekker kunnen klagen zonder dat je dat hardop doet? Of mag je hier alleen komen spuien over de echt nare dingen.

Maar daarvoor is dit topic toch: even lekker kunnen klagen zonder dat je dat hardop doet? Of mag je hier alleen komen spuien over de echt nare dingen.
dinsdag 22 november 2022 om 10:41
oh, echt? wist ik niet. Ga gelijk kijken want... nog steeds niemand.
dinsdag 22 november 2022 om 10:41
Meld je ziek!! Ik snap dat die stap groot is want ik heb er zelf ook in gezeten een tijdje terug, maar je moet nu aan jezelf denken.Ananee schreef: ↑22-11-2022 06:59Ik ben zoooooo moe![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen donderdag is bij mij ook een belangrijke dag.![]()
dinsdag 22 november 2022 om 12:06

dinsdag 22 november 2022 om 12:32
Ik snap het ook wel een beetje hoor, ik zit mezelf ook in de weg als ik wacht op iets en duurt heel lang en je weet niets.
Voor normale bezorgingen, kan je wel zien hoe laat ze ongeveer komen in de app., vaak redden ze dat en dan heb je een window van half uur.
Nu kan je niets zien en je er niet op instellen.
Ik zit ook al heel lang te wachten ( na meer dan een maand moeten wachten op een telefonische afspraak) op een arts... om door te geven dat ik een bepaalde behandeling wil die ze zelf hebben voorgesteld. Dat kon zogenaamd niet anders, natuurlijk wel, jij kan doorgeven en dan plannen... nee, dat moest ik zelf doorgeven aan arts. Maar die heeft geen tijd.
En nu belt er ook nog eens niemand. Beetje uitloop snap ik, maar ruim een uur en 3 kwartier?
Ik ben echt soort van over mijn zeik nu en komt niets uit mijn handen al de hele dag en laatste 1,5 uur al helemaal niet meer.
Oke, berichtjes op viva, maar geen nuttige dingen.
Voor normale bezorgingen, kan je wel zien hoe laat ze ongeveer komen in de app., vaak redden ze dat en dan heb je een window van half uur.
Nu kan je niets zien en je er niet op instellen.
Ik zit ook al heel lang te wachten ( na meer dan een maand moeten wachten op een telefonische afspraak) op een arts... om door te geven dat ik een bepaalde behandeling wil die ze zelf hebben voorgesteld. Dat kon zogenaamd niet anders, natuurlijk wel, jij kan doorgeven en dan plannen... nee, dat moest ik zelf doorgeven aan arts. Maar die heeft geen tijd.
En nu belt er ook nog eens niemand. Beetje uitloop snap ik, maar ruim een uur en 3 kwartier?
Ik ben echt soort van over mijn zeik nu en komt niets uit mijn handen al de hele dag en laatste 1,5 uur al helemaal niet meer.
Oke, berichtjes op viva, maar geen nuttige dingen.

anoniem_63a4aa770857d wijzigde dit bericht op 22-11-2022 12:35
16.33% gewijzigd

dinsdag 22 november 2022 om 12:48
LuciFee2022 schreef: ↑22-11-2022 12:33Ja, normaal wel, krijg je een tijdsframe te zien, binnen de tijd die je koos bij bezorgen. Vaak al de avond ervoor.
Ja dat klopt, die van in de avond had ik al gehad. Daar stond tussen half 10 en 10 uur, maar doordat hij vast zat in het verkeer kwam er ook geen update.
dinsdag 22 november 2022 om 13:58
Mijn buurvrouw krijgt altijd een sms/berichtje voordat Ah eraan komt .VGM1980 schreef: ↑22-11-2022 10:30Okay ik zit dus sinds 8 uur op de bank te wachten op AH bezorger. Want het zou tussen 8 en 10 komen. ik ga dan dus niet ontbijten (want net hap eten in je mond als ze voor de deur staan), boven geen was opruimen etc. 10 uur nog steeds niemand, dus maar gebeld: er is vertraging maar 10:15 zijn ze er!
woensdag 23 november 2022 om 15:01
woensdag 23 november 2022 om 17:40
Ik doe de deur dan gewoon open als ik mijn hap heb doorgeslikt. Duurt toch max. 10 seconden ofzo?VGM1980 schreef: ↑22-11-2022 10:40Ja is ook zo, ik heb net wat te eten gepakt. Tis meer mijn idee dat ik dan met een volle mond aan de deur sta.
woensdag 23 november 2022 om 18:19
woensdag 23 november 2022 om 18:21
oeh dat klinkt idd lekker!Henk-und-Roelie schreef: ↑23-11-2022 18:19Wat heb ik toch lekker gekookt vanavond, ik wist niet dat witlof stamppot met spekjes, stukjes appel, vleugje nootmuskaat, beetje mosterd en geraspte kaas zó lekker kon zijn![]()
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best