Wat je niet hardop wil zeggen deel XI
woensdag 16 november 2022 om 13:20
woensdag 16 november 2022 om 16:00
Weet ik niet. Willen die mensen dat?
Ik ken namelijk best veel mensen die erg blijven hangen in dat soort zaken. Vroeger dacht ik dat het iets was voor bejaarden, omdat de mensen die dat deden bejaard waren (denk dik 70+), maar ik merk dat ook veel mensen die jonger zijn dat doen. Wel is het mij opgevallen dat dit vaak mensen zijn die het leven lijkt te overkomen of denken geen controle te hebben. Dus dat dingen gebeuren waar ze geen invloed op hadden of die ze 'moesten' van anderen. Of dat nu een partner, ouder of de overheid is, is om het even.
Het is voor mij wel altijd de reden geweest om zelf actief keuzes te maken of dat nu was met betrekking tot iets veranderen of juist om niet te veranderen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
woensdag 16 november 2022 om 16:24
ik ook niet, totaal geen behoefte aan, maar soms gluur ik wel op de socials

Relax we're all crazy, it's not a competition
woensdag 16 november 2022 om 19:29
Oh , het was maar een grapje?.
Toch zit daar meestal wel een bepaalde gedachtengang achter.
En ja deze grap schoot in mijn verkeerde keelgat.
Ik hoop niet dat je erg geschrokken bent van mijn, volgens mijn andere collega terechte reactie.
Pepexx zegt nooit veel, kan veel hebben, maar dit was een trigger.
Toch zit daar meestal wel een bepaalde gedachtengang achter.
En ja deze grap schoot in mijn verkeerde keelgat.
Ik hoop niet dat je erg geschrokken bent van mijn, volgens mijn andere collega terechte reactie.
Pepexx zegt nooit veel, kan veel hebben, maar dit was een trigger.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.

woensdag 16 november 2022 om 20:36
Dus jij verwijt mij dat ik dingen voor jou laat liggen die in de eerste plaats tot jouw takenpakket hoorden? Dat ik het al die tijd, af en toe, deed kwam omdat ik vond dat het gedaan moest worden en er wel even tijd voor kon maken als jij het was 'vergeten'. Maar nu is het klaar, ik heb er geen tijd meer voor, en zeker geen zin meer in.
Gelukkig hoef ik het niet hardop te zeggen en heeft iemand anders dat al gedaan toen je je beklag deed.
Gelukkig hoef ik het niet hardop te zeggen en heeft iemand anders dat al gedaan toen je je beklag deed.
donderdag 17 november 2022 om 22:10

vrijdag 18 november 2022 om 01:50
Flikker toch een eind op met je personal growth en diepere inzichten.
Ik ben net klaar met een ‘accepteer de situatie en wees lief voor jezelf’ traject van vier jaar. Dit is het, het kost mij heel veel moeite om mijn kop boven water te houden en meer dan dit gaat het nooit worden. En daar mag ik al heel dankbaar voor zijn en ben ik (eindelijk) tevreden mee.
Met je gejank over mindset. Een positieve of growth mindset gaat dat hersenletsel niet oplossen of bypassen. De ‘lat hoger leggen’ gaat mij geen geluk brengen of ‘een fijne uitdaging’ vormen. Ik ambieer dat schijtbaantje van jou helemaal niet dat netto 125,- per maand meer opbrengt dan mijn baantje. Fuck. Off.
Daar. Een spoedcursus ‘sta in je kracht’ en ‘eigen grenzen bewaken’ voor je. Weer één paard minder dat zich dat gefriemel moet laten welgevallen onder de vlag ‘coaching met paarden’. Mafkees.
Ik ben net klaar met een ‘accepteer de situatie en wees lief voor jezelf’ traject van vier jaar. Dit is het, het kost mij heel veel moeite om mijn kop boven water te houden en meer dan dit gaat het nooit worden. En daar mag ik al heel dankbaar voor zijn en ben ik (eindelijk) tevreden mee.
Met je gejank over mindset. Een positieve of growth mindset gaat dat hersenletsel niet oplossen of bypassen. De ‘lat hoger leggen’ gaat mij geen geluk brengen of ‘een fijne uitdaging’ vormen. Ik ambieer dat schijtbaantje van jou helemaal niet dat netto 125,- per maand meer opbrengt dan mijn baantje. Fuck. Off.
Daar. Een spoedcursus ‘sta in je kracht’ en ‘eigen grenzen bewaken’ voor je. Weer één paard minder dat zich dat gefriemel moet laten welgevallen onder de vlag ‘coaching met paarden’. Mafkees.
vrijdag 18 november 2022 om 13:16
Als je hebt uitgevonden hoe je dat voor elkaar krijgt wil ik graag weten hoejustagirly schreef: ↑17-11-2022 18:04Jezus kan ik ook eens een dag totale rust vinden ergens...? Gewoon. Niemand om me heen en geen enkele verplichting. Week is ook goed.

En nú in één keer goed

zondag 20 november 2022 om 10:40
Ik zeg meestal wat ik denk. Maar vandaag.. ik heb niets aan uit eten gaan als jublileumviering want maagverkleining, ik kan 3 hapjes op.
En ik heb al 3 dagen megahoofdpijn, bloed al een half jaar elke dag, heb chronische zenuwpijn en rugklachten. Ik heb zo geen zin in dit etentje, op een stoel zitten die extra pijn gaat geven, ben zo moe en moet dan ook nog gaan optutten met laatste energie, gezellig doen en kijken hoe jij en de kinderen lekker van alles kunnen eten.
Maar ja, voor de kinderen is wel eens leuk, iets doen met ons, lekker uit eten. Ze hebben er zin in.
Dus ik zeg niets deze keer. Maar de volgende keer gaan we wat anders doen. Bios ofzo.
En ik heb al 3 dagen megahoofdpijn, bloed al een half jaar elke dag, heb chronische zenuwpijn en rugklachten. Ik heb zo geen zin in dit etentje, op een stoel zitten die extra pijn gaat geven, ben zo moe en moet dan ook nog gaan optutten met laatste energie, gezellig doen en kijken hoe jij en de kinderen lekker van alles kunnen eten.
Maar ja, voor de kinderen is wel eens leuk, iets doen met ons, lekker uit eten. Ze hebben er zin in.
Dus ik zeg niets deze keer. Maar de volgende keer gaan we wat anders doen. Bios ofzo.