Wat je niet hardop wil zeggen deel XI

28-07-2022 20:48 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
...maar hier toch doet. Gooi al je opgekropte irritaties in deze digitale kliko :swear:
Nou dat inderdaad, maak wat moois van je leven ipv blijven hangen in je verdriet.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Het ergste is, ze heeft een mooi leven, zegt ze zelf ook. Ook dat ze door dat gedoe zelfstandiger is geworden en eigenlijk meer leuke dingen doen. Waarom dan zo sippen over vroeger??
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik vind het wel zielig eigenlijk. Zielig ook dat het niet lukt om daaruit te komen, zal ze vast zelf ook wel anders willen.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Het volgende bedrijf dat langs wil komen voor rookmelders, isolatie, giftige stoffen of asbest betaalt maar gewoon per uur😡
Godsakke, er werken tienduizend mensen in deze toko en er is er niet één die me kan uitleggen hoe dit moet? Stelletje amateurs...
LaFolie schreef:
16-11-2022 13:34
Ik vind het wel zielig eigenlijk. Zielig ook dat het niet lukt om daaruit te komen, zal ze vast zelf ook wel anders willen.
Weet ik niet. Willen die mensen dat?
Ik ken namelijk best veel mensen die erg blijven hangen in dat soort zaken. Vroeger dacht ik dat het iets was voor bejaarden, omdat de mensen die dat deden bejaard waren (denk dik 70+), maar ik merk dat ook veel mensen die jonger zijn dat doen. Wel is het mij opgevallen dat dit vaak mensen zijn die het leven lijkt te overkomen of denken geen controle te hebben. Dus dat dingen gebeuren waar ze geen invloed op hadden of die ze 'moesten' van anderen. Of dat nu een partner, ouder of de overheid is, is om het even.

Het is voor mij wel altijd de reden geweest om zelf actief keuzes te maken of dat nu was met betrekking tot iets veranderen of juist om niet te veranderen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
VGM1980 schreef:
16-11-2022 08:41
Ik heb niet eens meer het nummer van exen. Wel vind ik het leuk om bij die ene af en toe op social media te spieken. En zien dat het een nóg grotere idioot is geworden dan het al was (vol met berichten over hoe goed Baudet wel niet is. Dat niemand liked).
ik ook niet, totaal geen behoefte aan, maar soms gluur ik wel op de socials

Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
Oh , het was maar een grapje?.
Toch zit daar meestal wel een bepaalde gedachtengang achter.
En ja deze grap schoot in mijn verkeerde keelgat.

Ik hoop niet dat je erg geschrokken bent van mijn, volgens mijn andere collega terechte reactie.
Pepexx zegt nooit veel, kan veel hebben, maar dit was een trigger.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Dus jij verwijt mij dat ik dingen voor jou laat liggen die in de eerste plaats tot jouw takenpakket hoorden? Dat ik het al die tijd, af en toe, deed kwam omdat ik vond dat het gedaan moest worden en er wel even tijd voor kon maken als jij het was 'vergeten'. Maar nu is het klaar, ik heb er geen tijd meer voor, en zeker geen zin meer in.

Gelukkig hoef ik het niet hardop te zeggen en heeft iemand anders dat al gedaan toen je je beklag deed.
ik weet niet of ik daar zin in heb...., als einige kinderlozen :-| :sigh:
Nog maar 3 dagen huphup, 2 er pas op zitten al voelt het als 4... even doorzetten :|
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Niet weer kiespijn! :swear:
Jezus kan ik ook eens een dag totale rust vinden ergens...? Gewoon. Niemand om me heen en geen enkele verplichting. Week is ook goed.
Ik vind de herfst en winter elk jaar vervelender worden. Zeker nu mijn buurman straks lekker op vakantie gaat naar de Canarische Eilanden.
Ik riep vanmorgen al dat "het weer zo'n dag ging worden". En dat werd het. Oh wat heb ik gevloekt. Werd t me weer afgenomen en ik had er zo'n zin in!
Maar ja, dan morgen maar puinruimen en er een draai aan geven.
Een baksteen is nooit alleen
Oh ja hoor, ik wil best voor de overheid werken maar dan wel in een kantoor en niet in mijn koude huis. Jullie kunnen dat best betalen, overheid krentenpoepers!
wat een kut klote tyfus kanker kut ziekte is kanker toch :sigh: :nooo:
Rouge__ schreef:
17-11-2022 22:34
wat een kut klote tyfus kanker kut ziekte is kanker toch :sigh: :nooo:
Dat is het zeker
Flikker toch een eind op met je personal growth en diepere inzichten.
Ik ben net klaar met een ‘accepteer de situatie en wees lief voor jezelf’ traject van vier jaar. Dit is het, het kost mij heel veel moeite om mijn kop boven water te houden en meer dan dit gaat het nooit worden. En daar mag ik al heel dankbaar voor zijn en ben ik (eindelijk) tevreden mee.

Met je gejank over mindset. Een positieve of growth mindset gaat dat hersenletsel niet oplossen of bypassen. De ‘lat hoger leggen’ gaat mij geen geluk brengen of ‘een fijne uitdaging’ vormen. Ik ambieer dat schijtbaantje van jou helemaal niet dat netto 125,- per maand meer opbrengt dan mijn baantje. Fuck. Off.

Daar. Een spoedcursus ‘sta in je kracht’ en ‘eigen grenzen bewaken’ voor je. Weer één paard minder dat zich dat gefriemel moet laten welgevallen onder de vlag ‘coaching met paarden’. Mafkees.
justagirly schreef:
17-11-2022 18:04
Jezus kan ik ook eens een dag totale rust vinden ergens...? Gewoon. Niemand om me heen en geen enkele verplichting. Week is ook goed.
Als je hebt uitgevonden hoe je dat voor elkaar krijgt wil ik graag weten hoe :-O$ Ik houd momenteel ook 100 ballen tegelijk in de lucht en iedereen moet iets van me. En tot overmaat van ramp slaap ik ook niet goed. Vannacht wegens werkzaamheden in de straat (een aggregaat en een freesmachine onder mijn raam - dank je wel he, gemeente kan dat niet gewoon overdag???) wéér bijna niet geslapen. Gèk word ik er van
En nú in één keer goed
Ik wil me alleen nog maar omringen met mensen die lief, leuk en positief zijn.
Voor de rest: DOEI
noa wijzigde dit bericht op 21-11-2022 12:54
75.48% gewijzigd
Cum non tum age
Ik houd van je alsof je mijn eigen dochter bent en ik wil je in alles steunen, ook naar je vader toe. Maar glashard liegen in mijn gezicht? Nee, dat accepteer ik niet. Van niemand, dus ook niet van jou. Erg jammer.
(@Lemoos, ik zie nu pas je pb. Pb terug. O, enne ... geen zorgen :) )
Ik vind hier dingen van.
Ik zeg meestal wat ik denk. Maar vandaag.. ik heb niets aan uit eten gaan als jublileumviering want maagverkleining, ik kan 3 hapjes op.

En ik heb al 3 dagen megahoofdpijn, bloed al een half jaar elke dag, heb chronische zenuwpijn en rugklachten. Ik heb zo geen zin in dit etentje, op een stoel zitten die extra pijn gaat geven, ben zo moe en moet dan ook nog gaan optutten met laatste energie, gezellig doen en kijken hoe jij en de kinderen lekker van alles kunnen eten.

Maar ja, voor de kinderen is wel eens leuk, iets doen met ons, lekker uit eten. Ze hebben er zin in.

Dus ik zeg niets deze keer. Maar de volgende keer gaan we wat anders doen. Bios ofzo.
Klinkt niet fijn allemaal, Lucifee :hug:
Ik vind hier dingen van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven