Wat je niet hardop wil zeggen deel XIV

06-02-2025 13:43 1657 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
En weer door in dit verse topic.
Grant every woman the confidence of a mediocre middle aged white man
Ik houd echt wel van kerstversiering - en verlichting....maar waarom is het meeste wat de mensen ophangen zo LELIJK!! (wansmaak is ook smaak zegt Fred van Leer).
In een straat verderop hangen ze wel eens rode kerstverlichting op. En dan zegt mijn vriend:" Goh,het is net een hoerenkast." 😱
Je pense donc je suis
KatjaSasja schreef:
29-11-2025 18:03
Ik houd echt wel van kerstversiering - en verlichting....maar waarom is het meeste wat de mensen ophangen zo LELIJK!! (wansmaak is ook smaak zegt Fred van Leer).
Soms ook gewoon té.
Je pense donc je suis
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH, mijn moeder had ooit een roodlicht snoer gekocht, en toen ze ik ga het bij het raam ophangen.

waarop mijn zus zei : ECHT NIET ma, mijn moeder opperde dat het aan de achterkant kon bij de tuin
*vraag me stiekem af, of ze het nog heeft*
Relax we're all crazy, it's not a competition
😂
Je pense donc je suis
Mijn zus wordt morgen om 11:00 geopereerd d.m.v. een kijk-operatie die 3-5 uur duurt. Het is erg spannend voor ons allemaal. 😳 De emoties gaan tussendoor op en neer. 😥 De tumor kan er ook maar beter uit zijn. 🙏 Sorry dat ik zo vaak in herhaling val!
Je pense donc je suis
Sterkte morgen madame B.

X vraagt op een zeer ongepast moment extreem veel aandacht met haar “ik wil niemand tot last zijn”-act.
Ik zou willen zeggen dat ze met de destructieve egoïsme in de giertank zou mogen zakken, maar durf de gevolgen daarvan niet te dragen. Dus weer liefdevol, begripvol, rustgevend aaien en kneden zodat de schade hopelijk beperkt blijft.

Hoe krijg je het vloekendevloekvloek voor elkaar om pruilend in een hoekje te zitten omdat “niemand heeft uitgesproken dat jij welkom bent’, waar anderen op de uitnodiging (=slecht verborgen hint dat je welkom bent) vereerd reageren.

Inmiddels heb je gelijk. Ik ben bang dat je wel komt en alles zal verpesten, meer nog dan je met je zelfverkozen afwezigheid al doet.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven