Wat je niet hardop wil zeggen deel XIV
zaterdag 29 november 2025 om 19:10
Soms ook gewoon té.KatjaSasja schreef: ↑29-11-2025 18:03Ik houd echt wel van kerstversiering - en verlichting....maar waarom is het meeste wat de mensen ophangen zo LELIJK!! (wansmaak is ook smaak zegt Fred van Leer).
Je pense donc je suis
zondag 30 november 2025 om 16:27
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH, mijn moeder had ooit een roodlicht snoer gekocht, en toen ze ik ga het bij het raam ophangen.
waarop mijn zus zei : ECHT NIET ma, mijn moeder opperde dat het aan de achterkant kon bij de tuin
*vraag me stiekem af, of ze het nog heeft*
waarop mijn zus zei : ECHT NIET ma, mijn moeder opperde dat het aan de achterkant kon bij de tuin
*vraag me stiekem af, of ze het nog heeft*
Relax we're all crazy, it's not a competition
zondag 30 november 2025 om 19:33
zondag 30 november 2025 om 19:55
Sterkte morgen madame B.
X vraagt op een zeer ongepast moment extreem veel aandacht met haar “ik wil niemand tot last zijn”-act.
Ik zou willen zeggen dat ze met de destructieve egoïsme in de giertank zou mogen zakken, maar durf de gevolgen daarvan niet te dragen. Dus weer liefdevol, begripvol, rustgevend aaien en kneden zodat de schade hopelijk beperkt blijft.
Hoe krijg je het vloekendevloekvloek voor elkaar om pruilend in een hoekje te zitten omdat “niemand heeft uitgesproken dat jij welkom bent’, waar anderen op de uitnodiging (=slecht verborgen hint dat je welkom bent) vereerd reageren.
Inmiddels heb je gelijk. Ik ben bang dat je wel komt en alles zal verpesten, meer nog dan je met je zelfverkozen afwezigheid al doet.
X vraagt op een zeer ongepast moment extreem veel aandacht met haar “ik wil niemand tot last zijn”-act.
Ik zou willen zeggen dat ze met de destructieve egoïsme in de giertank zou mogen zakken, maar durf de gevolgen daarvan niet te dragen. Dus weer liefdevol, begripvol, rustgevend aaien en kneden zodat de schade hopelijk beperkt blijft.
Hoe krijg je het vloekendevloekvloek voor elkaar om pruilend in een hoekje te zitten omdat “niemand heeft uitgesproken dat jij welkom bent’, waar anderen op de uitnodiging (=slecht verborgen hint dat je welkom bent) vereerd reageren.
Inmiddels heb je gelijk. Ik ben bang dat je wel komt en alles zal verpesten, meer nog dan je met je zelfverkozen afwezigheid al doet.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in