Wat je niet hardop wil zeggen deel XIV

06-02-2025 13:43 1609 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
En weer door in dit verse topic.
Grant every woman the confidence of a mediocre middle aged white man
Jeetje nou vind ik het toch wel spannend worden :$
Voor iedereen een groene tuin
Ik heb geen zin!!!! En waarom moet ik zo lang oh wee als ik er weer voor de kat zijn you-know-what zit

Want de vorige keer was het na een uur wel klaar, gelukkig kon ik eerder weg maar vrees dat dat er vandaag niet in zit :sigh: 🙄
Relax we're all crazy, it's not a competition
Dat mijn zus met mijn ex seks heeft gehad vind ik heel vervelend. Ok de relatie was al voorbij en het is lang geleden. Recent kwam ik er op een rare manier achter. Als hij nog weleens ter sprake kwam heeft ze dus al die jaren een beetje schijnheilig zitten doen. Ik zal haar nooit meer helemaal vertrouwen.
Suzanke schreef:
10-11-2025 17:46
Dat mijn zus met mijn ex seks heeft gehad vind ik heel vervelend. Ok de relatie was al voorbij en het is lang geleden. Recent kwam ik er op een rare manier achter. Als hij nog weleens ter sprake kwam heeft ze dus al die jaren een beetje schijnheilig zitten doen. Ik zal haar nooit meer helemaal vertrouwen.

Dat begrijp ik. Ik zou haar ook niet meer vertrouwen, want ze heeft al laten blijken dat ze niet te vertrouwen is.
Ik hoop dat de onderburen zich gauw gaan verkassen.
Je pense donc je suis
Je zal maar slachtoffer zijn van grensoverschrijdend gedrag van je directeur die daarvoor ontslagen wordt ... en na twee jaar vraagt je werkgever die eikel weer terug. Wat is de voetbalwereld toch walgelijk. Ze leren het nooit. :steam: :nope: :|
Ik vind hier dingen van.
:cry: neeeee toch…geloof wat hij doet, NIET wat hij ZEGT :facepalm:
Je vervuilt mijn inbox met die onzinnige vragen met mij in cc :whip:
Sabeltandcavia schreef:
10-11-2025 22:02
Je zal maar slachtoffer zijn van grensoverschrijdend gedrag van je directeur die daarvoor ontslagen wordt ... en na twee jaar vraagt je werkgever die eikel weer terug. Wat is de voetbalwereld toch walgelijk. Ze leren het nooit. :steam: :nope: :|
Bizar toch? Maar genoeg mensen die dat oké vinden. Of eigenlijk niet zien waarom het toen een issue was. (Diverse collega's dus...)
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Nou ja zeg, loop je een keer met een glimlach op je gezicht, gaan ze klagen dat je te blij bent.
Als je nou je werk niet meer leuk vind, zoek dan lekker iets anders maar ga niet op mij lopen zeiken.
Jahaaaa nou weet ik het wel dat jouw vent zo’n hele inbouw- en ombouwkast kan maken voor de fractie van de prijs die ik heb betaald voor een op maat gemaakt pakket. Dat mijn man vervolgens helemaal heeft gesloopt bij een poging het ineen te zetten :@ . Dag 1400,-. Dag 45,- bij de milieustraat om de zwik weer te dumpen. Want ‘natuurlijk kan ik dat zelf’. Not.

Dit is weer zo’n dag waarop ik het liefste die lamme takkenarm tegen een muur kapot zou slaan van frustratie. Vroeger zette ik dat soort zooi in m’n eentje in elkaar en was zijn enige taak koffie brengen.
Grant every woman the confidence of a mediocre middle aged white man
Moet dat nou?! 🙄😣 heb er nu al geen zin in
Amigo... misschien is het handiger om eerst iets 'uit' te zetten, vervolgens te testen of alles nog werkt en dan het eventueel te verwijderen. In plaats van omgekeerd, waardoor je de hele week niet kunt werken, omdat hetgeen dat je verwijderd hebt niet meer te downloaden is? Is ondertussen opgelost doordat de helpdesk er veel tijd aan heeft besteed. Maar christus te paard, je werkt potvolkoffie als TESTER!!??

Hij is best oké in gebruik, maar het is een enorme rommelaar door dit soort zaken en dus zaken werken bij hem niet omdat hij aan het rommelen is. En niet goed nadenkt over dit soort zaken...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik ben gewoon zo dom, dat het eigenlijk gewoon grappig is :facepalm: bijzonder hoe je jezelf gewoon elke keer in de ellende kan storten…….
verdorie heb geen koekjes meegenomen >:-(
Ik heb niets tegen subtiel opgevulde lippen en snap het als je geen volume hebt dat je daar wat aan wilt laten doen voor een natuurlijk resultaat. Maar toen ik je zag lopen,je was een jaar of 19 vermoed ik...had ik de neiging om te vragen of je een klap op je muil had gehad met je lippen die gelijk onder je neus eindigden met formaat rubberboot,dat zag er alles behalve natuurlijk eruit... :woa: Als wc-ontstopper zou je wel handig zijn en anders moet ik maar Conny Breukhoven bellen. :lol:
madamebijoux wijzigde dit bericht op 15-11-2025 11:58
11.82% gewijzigd
Je pense donc je suis
En die hondenpoep midden op de stoep,vandaag 3 keer tegen gekomen. Ik erger me daar kapot aan...zo fucking irritant en smerig! Bah! Te lui om een zakje mee te nemen met plastic handschoenen en het erin te doen? Jammer genoeg is het moeilijk om lui zoals jullie op heter daad te betrappen want een forse boete hoort wel op zijn plaats. Zo!
Je pense donc je suis
Een vreselijk mens ben je.
Mayra schreef:
15-11-2025 12:59
Een vreselijk mens ben je.
Heb je het over dezelfde persoon als ik :lol: , want ik ken ook meer van dit soort ‘fijne’ personen :P
Voor iedereen een groene tuin
GroenTuintje schreef:
15-11-2025 13:13
Heb je het over dezelfde persoon als ik :lol: , want ik ken ook meer van dit soort ‘fijne’ personen :P

Misschien wel. Het is extreem naar persoon. Een feeks. Een heks. :-D
Tja,soms ben ik niet madamig en floept er wel eens een lelijk woord eruit. Of moet ik altijd maar lief en aardig zijn en alles pikken? Op dit moment heb ik enorm veel op mijn boterham.

Helaas zit ik hier ook in angst en bezorgdheid. Mijn zus had vandaag een darmonderzoek en er is een tumor aan het einde van de darm ontdekt. Morgen heeft zij een CT-scan en overmorgen gaat zij naar de oncoloog. Dit valt allemaal erg rauw op ons dak en ik ben klaar met deze ellende. Ik ben zelf ook bang dat het kanker is of dat het uitgezaaid is. Hopelijk is het niet zo. Ik vind het ook enorm rot voor haar en haar gezin. Dus ik hoop en ik bid... :cry:
Je pense donc je suis
Ik zit bij een boekenclub maar elke maand moet ik dat boek nog last minute skimmen want ik kijk veel liever tiktoks in bad.
Je vraagt je wel eens af: 'Waar hebben wij het aan verdiend?
Soms denk ik dat een theorie-examen meer een soort begrijpend lezen toets is dan dat ze daadwerkelijk willen dat je de verkeersregels goed begrijpt. Zo ontiegelijk klaar mee, morgen voor de derde keer voor mijn autotheorie omdat de vorige twee verlopen zijn. Aaargh.
Wat zit je haar leuk.

Je karakter is kut, je inzet is abominabel slecht, je genenpoel is troebel met giftige dampen erboven, je resultaten zijn bedroevend en je woordenschat is deerniswekkend.

En wat ruik je lekker.

Met andere woorden: rot op met je sandwichmethode schijnheil.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Nee nee nee…niks doen…gewoon niks doen!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven