Wat je niet hardop wil zeggen deel XIV
dinsdag 7 oktober 2025 om 10:39
Graag gedaan! Veel sterkte met alles! Ik hoop dat je gauw van dit ongemak af bent.
Je pense donc je suis
dinsdag 7 oktober 2025 om 12:07
Ik heb voor het eerst corona en ik ben stiekem zo blij. Ik heb twee dagen aan saaie lange training op het werk en sociale verplichtingen gecanceld en mag al bankhangend Leuk Werk doen waar ik anders niet aan toe was gekomen. Voel me wel grieperig maar alleen lichamelijk, geen brain fog. Perfect! Cadeautje van het universum.
Je vraagt je wel eens af: 'Waar hebben wij het aan verdiend?
dinsdag 7 oktober 2025 om 16:20
Wacht even, eerst nodig je me deze ochtend uit voor een sollicitatiegesprek en krijg ik per e-mail de bevestiging toegestuurd. We zijn 5 uur verder en ik krijg nu een afwijzing in mijn inbox, die kant noch wal slaat. Telefonisch zijn jullie ook al niet te benaderen. Ik weet niet meer zo zeker of ik bij jullie zou willen werken.
dinsdag 7 oktober 2025 om 17:44
ik zou heel zeker weten dat ik dat niet meer zou willen.Groentespies schreef: ↑07-10-2025 16:20Wacht even, eerst nodig je me deze ochtend uit voor een sollicitatiegesprek en krijg ik per e-mail de bevestiging toegestuurd. We zijn 5 uur verder en ik krijg nu een afwijzing in mijn inbox, die kant noch wal slaat. Telefonisch zijn jullie ook al niet te benaderen. Ik weet niet meer zo zeker of ik bij jullie zou willen werken.

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 7 oktober 2025 om 21:06
Precies. Ik ga morgen ook afbellen. Kan ik alsnog fijn met de kinderen op school kneuterig op een kleedje boekjes verkopen, in plaats van dat hun vader dat met ze mag doen

En ik heb heb nog elders gesolliciteerd, bij een bedrijf dat me een stuk leuker lijkt én dichter bij huis is.
woensdag 8 oktober 2025 om 09:36
Dat is lullig. Zoiets ook meegemaakt. Ik werd uitgenodigd op gesprek en even later opgebeld dat ik niet meer hoefte te komen omdat ze voor iemand anders hadden gekozen. Een andere keer was het gesprek s'avonds en er kwam niemand opdagen,ook niemand bereikbaar. En een andere keer kreeg ik via de mail de vraag of ik de sportieve blonde dame was die fanatiek op de loopband stond. Degene kon me waarschijnlijk. Ik kreeg een afwijzing maar schreef brutaal terug "je nodigt me niet uit maar vind het wel belangrijk om te weten of ik de blonde fanatieke dame ben die regelmatig op de loopband staat."Groentespies schreef: ↑07-10-2025 16:20Wacht even, eerst nodig je me deze ochtend uit voor een sollicitatiegesprek en krijg ik per e-mail de bevestiging toegestuurd. We zijn 5 uur verder en ik krijg nu een afwijzing in mijn inbox, die kant noch wal slaat. Telefonisch zijn jullie ook al niet te benaderen. Ik weet niet meer zo zeker of ik bij jullie zou willen werken.

Anyway,ik zou zelf ook niet voor zo een bedrif willen werken en snap je volkomen. Wat lullig dat je op deze manier bent afgewezen. Dat hoort niet.
Je pense donc je suis
woensdag 8 oktober 2025 om 09:37
Gelijk heb je. Maak er een leuke dag van!Groentespies schreef: ↑07-10-2025 21:06Precies. Ik ga morgen ook afbellen. Kan ik alsnog fijn met de kinderen op school kneuterig op een kleedje boekjes verkopen, in plaats van dat hun vader dat met ze mag doen
En ik heb heb nog elders gesolliciteerd, bij een bedrijf dat me een stuk leuker lijkt én dichter bij huis is.
Je pense donc je suis

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in