Wat je niet hardop wil zeggen deel XIV

06-02-2025 13:43 1358 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
En weer door in dit verse topic.
Grant every woman the confidence of a mediocre middle aged white man
Voor nu nog niet aan de orde, want moet aan mijzelf werken nog. Maar ga ik ooit iemand vinden die echt bij mij past? En die mij met respect en geduld behandeld? En die mij echt leuk vindt en niet om te parasiteren?
Voor iedereen een groene tuin
VGM1980 schreef:
12-10-2025 09:40
ik denk nu gelijk een blote grote eeltvoeten die rondstampen :cry:
Nog erger! o_o
Je pense donc je suis
Ik geef het weg aan iemand die het echt verdient.
Pfff, en hoe bepaal je dat?
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Nee ik wil niet naar Kroatië op vakantie. En ik ga dit keer niet inbinden. Ik wil warmte in Zuid-Frankrijk of Spanje. Maar als je al mijn voorstellen afschiet met tig argumenten die kant noch wal slaan, dan zitten we in een patstelling.
We’re all mad here
GroenTuintje schreef:
12-10-2025 10:15
Voor nu nog niet aan de orde, want moet aan mijzelf werken nog. Maar ga ik ooit iemand vinden die echt bij mij past? En die mij met respect en geduld behandeld? En die mij echt leuk vindt en niet om te parasiteren?
Ik zal voor je duimen. Je verdient zeker iemand die je neemt zoals je bent en met respect behandelt. Je hebt ook je kwaliteiten. :heart:
Je pense donc je suis
MadameBijoux schreef:
13-10-2025 19:17
Ik zal voor je duimen. Je verdient zeker iemand die je neemt zoals je bent en met respect behandelt. Je hebt ook je kwaliteiten. :heart:
Dankje :heart: lief
Voor iedereen een groene tuin
Cheshire-cat schreef:
13-10-2025 17:24
Nee ik wil niet naar Kroatië op vakantie. En ik ga dit keer niet inbinden. Ik wil warmte in Zuid-Frankrijk of Spanje. Maar als je al mijn voorstellen afschiet met tig argumenten die kant noch wal slaan, dan zitten we in een patstelling.
Is er ergens een aanbieding of zo? Mijn man zat ook al de hele tijd te mekkeren over Kroatië. En ik wil er ook niet naartoe :-). Ik wil naar zuid-Frankrijk komende zomer.
Grant every woman the confidence of a mediocre middle aged white man
Begrijp ik het goed dat er komende zomer een forummeet is in Zuid-Frankrijk?
Ik vind hier dingen van.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven